آشنایی با انواع برند لباس زنانه

آشنایی با انواع برند لباس زنانه

آشنایی با انواع برند لباس زنانه

از آنجا که تجمل چیزی فراتر از قیمت یا سبک است ، لذا می تواند یک حس ظرافت و زیبایی بهمراه داشته باشد که از طریق لباس زنانه ، کیف لوکس و اکسسوری شیک و ... نمایش داده می شود. برای نمایش تجمل در زندگی خود ، مد جزء مهمی بوده و شما می توانید استایل شخصی خود را با طرح های با کیفیت برند لباس زنانه برتر در جهان ارتقا دهید. در ادامه فهرستی از بهترین برند لباس زنانه لوکس در جهان را ارائه می دهیم تا با انتخاب بهترین لباس های برند زنانه شخصیت خود را بخوبی و هنرمندانه نشان دهید.

1- برند گوچی  :

طراحی و فروش لباس

برند لباس زنانه گوچی Gucci که از مشهورترین و تاثیرگذارترین برندهای لوکس در جهان بوده و بعنوان مرجع جهانی مد شناخته شده است در سال 1921 یعنی چیزی در حدود ۱۰۰ سال پیش در  شهر فلورانس ایتالیا تاسیس شد و خالق آن کسی نبود جز گوچیو گوچی. با توجه به خلاقیت های گوچی در زمینه کیفیت لباس زنانه و دیگر محصولات و توجه به جزئیات و حتی طراحی تخیلی ، برند گوچی جای خود را در بین همه باز کرده است. برند گوچی علاوه بر لباس زنانه دارای محصولات متنوعی نظیر لباس مردانه ، کیف ، کفش ، اکسسوری ، جواهرات ، ساعت و ... بوده که نظر به لوکس بودن این برند بسیاری از افراد مشهور از برند گوچی استفاده می کنند.

2- برند شنل :

برند شنل

برند لباس زنانه شنل (Chanel) توسط گابریل شنل یا کوکو شنل در سال 1910 میلادی در پاریس افتتاح شد که در صنعت لباس زنانه آماده و دیگر کالاهای لوکس و لوازم جانبی ، عطر و اکسسوری صاحب سبک و تخصص است. برند شنل دارای تجمل ، ظرافت و در عین حال پیچیدگی که به دلیل طرح های نمادین و سبک جاودانه خالق آن کوکو شنل در دنیا مشهور است. لوگوی برند لباس زنانه شنل دارای دو حرف C در هم تنیده که از دو حرف اصلی نام و فامیل کوکو شنل Coco Chanel گرفته شده است و نمادی از کوکو شنل می باشد.

جالب است بدانید که کوکو شنل اولین فردی بود که شلوار و سپس کت و شلوار زنانه را طراحی کرده و آن را به مد نمود و امروزه هم اصلاح مداوم فرمول کت و شلوار گابریل شنل به همراه انواع رنگها و پارچه های زیبا و تزئینات جدید مطابق مد روز جایگاه خود بعنوان یک کلاسیک جاودانه در تاریخ مد بخوبی حفظ کرده است. همچنین کوکو شنل با ایده خلاقانه دیگری که در لباس زنانه ایجاد کرد ، راحتی را برای زنان به ارمغان آورد چرا که تا قبل از آن لباس زنانه تنگ و دنباله دار بوده که پوشیدن اینگونه لباس ها برای زنان بسیار سخت و عذاب آور بود ، اما کوکو شنل با طراحی لباس زنانه جدید ، لوکس و راحت که در عین حال دارای ظرافت هنری هم بود ، به زنان دنیا کمک بسزایی کرد.

3- برند ورساچه (Versace)

طراحی و فروش لباس

برند ورساچه از دیگر برندهای لوکس ایتالیا است که جیانی ورساچه آن را در سال 1978 افتتاح کرد و در این شرکت به طراحی لباس زنانه و تولید و توزیع دیگر محصولات مد و سبک زندگی نظیر لوازم جانبی ، جواهرات ، ساعت ، عطر ، عینک و لوازم منزل پرداخت که هم اکنون محصولات خود را از بوتیک ها و فروشگاه های بزرگ در سراسر جهان عرضه می کند. خالق برند ورساچه در سال 1946 در رجیو کالابریا ایتالیا بدنیا آمد و از اوایل دهه ۱۹۷۰ کار خود را در زمینه طراحی لباس و مد شروع کرد و در سال 1978 برند مخصوص خود را تاسیس کرد که این برند به دلیل طراحی های جسورانه و پر زرق و برق به سرعت محبوب و مشهور شد. برند لباس زنانه ورساچه عموما توسط افراد مشهور و سرشناس پوشیده می شود و نمادی از تجمل گرایی می باشد.

4- برند هرمس (Hermes)

برند هرمس

برند لباس زنانه هرمس دیگر برند مشهور و لوکس پاریس است که توسط تیری هرمس در سال 1837 افتتاح شد که بهترین زین و افسار اسب برای اشراف اروپایی را تولید می کرد. در دهه های بعد هرمس به یکی از معروف ترین خرده فروشان زین اسب تبدیل شد و به تولید کیسه های چرمی برای نگهداری غذای اسب ، لوازم جانبی کالسکه و اسب سواران نظیر شلاق ، چکمه و کلاه سوار کاری مشغول گردید. در حال حاضر برند هرمس به دلیل تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات چرمی نظیر کیف چرمی در جهان مشهور شده است و علاوه بر آن محصولات دیگری نظیر ساعت ، جواهرات و لباس زنانه تولید می کند.

5- برند پرادا (Prada)

طراحی و فروش لباس

برند لباس زنانه پرادا در سال 1913 توسط ماریو پرادا در شهر میلان ایتالیا تاسیس و به خانه مد نمادین و مشهور در سطح بین المللی تبدیل شد تا جائیکه توانسته علاقمندان به مد را در سراسر دنیا با طرح های زیبا ، محصولات با دوام و با کیفیت بالا ، کیف دستی زیبا بعنوان نمادی از ظرافت و پیچیدگی ، اکسسوری های شگفت انگیز و صنایع دستی مجلل به نوآوری خود مجذوب کند. برند پرادا در ابتدا کالاهای چرمی کوچک طراحی و تولید می کرد و به سرعت به علت مهارت های هنری و سبک پیچیده خالق برند پرادا مشهور شد و مشتریان خاص خود را پیدا کرد.

6- برند لویی ویتون (Louis Vuitton) :

برند لویی ویتون از دیگر انواع برند لباس زنانه در کشور فرانسه است که لوکس ترین لباس زنانه ، کیف دستی و چمدان با کیفیت و ... را تولید می کند و به دلیل مونوگرام  LV و سبک کلاسیک این برند به راحتی قابل تشخیص است. برند لویی ویتون به دلیل تولید لباس و اکسسوری آماده در بین زنان و مردان مشهور است و این در حالیست که خیلی از برندهای مطرح دنیای مد بصورت سفارشی لباس تولید می کنند. از انواع محصولات برند لویی ویتون می توان به کت های زیبا ، کیف دستی شیک و جاودانه ، عینک آفتابی لوکس و ... اشاره کرد.

7- برند دولچه گابانا (Dolce & Gabbana) :

بهترین برند لباس زنانه لوکس ایتالیایی ، برند دولچه و گابانا است که توسط دو فرد به نامهای دولچه و وگابانا در سال 1980 در نزدیکی شهر میلان افتتاح شد و به سرعت به محبوبیت در بین خانه های مد ایتالیا رسید. برند دولچه و گابانا دارای مشتریان سلبریتی است که طراحی و دوخت لباس با طرح های زیبا از کت و شلوار گرفته تا لباس مجلسی زنانه خود را به این شرکت سفارش می دهند. همچنین برند دولچه گابانا در طراحی لباس و دوخت لباس های مردانه نیز برجسته و شناخته شده است. آنچه درباره برند دولچه گابانا باید گفت اینست که این برند برای شما در انتخاب لباس در هر موقعیت خاص چه مراسم رسمی چه جشن کوچک و یا لباس زنانه برای بیرون رفتن در شهر ، تخصص کافی دارد.

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.