آموزش استایل با شلوار بگ و دمپا

آموزش استایل با شلوار بگ و دمپا

آموزش استایل با شلوار بگ و دمپا

یکی از مهم ترین قوانین مد ثابت نبودن آن و تغییر در روند مد است و خیلی از ترندهای قدیمی پس از 20 یا 30 سال و یا حتی بیشتر دوباره به چرخه مد بر می گردند و امروزه با افزایش سرعت زندگی در دنیا ، این ترندها با سرعت بیشتری در حال تغییر هستند که یکی از این سبکهای فراموش شده شلوار بگ و دمپا می باشد که در سالهای اخیر دوباره احیا شده اند. در ادامه به آموزش استایل با شلوار بگ و دمپا می پردازیم.

شلوار دمپا گشاد :

                                                                              طراحی و فروش لباس

شلوار دمپا گشاد ، شلواری است که از ناحیه زانو تا مچ پا گشاد می شود و در قسمت مچ پا بیشترین پهنا را دارد و به همین دلیل به شلوار دمپا گشاد معروف شده است. این شلوارها چه از نوع کلاسیک و چه از نوع جین به راحتی با لباسهای دیگر ست می شوند و بدین منظور می توانید شلوار دمپا گشاد خود را با تاپ یا یک بلوز کوتاه که در قسمت کمر جمع شده به سبک بوهمی بپوشید.

همچنین در فصول سرد سال یک جلیقه ماکسی و یا یک کیمینوی باز با شلوار دمپا شما را بلندقد نشان می دهد که برای افراد کوتاه قد مناسب است اما در صورت بلند قد و لاغر بودن باید از کت بزرگ با کتانی استفاده کنید. در این صورت افراد چاق بهتر است کفش پاشنه بلند بپوشند تا شلوار دمپا گشاد خود را بخوبی نشان دهد و شما را باریک تر نشان دهد.

استایل شلوار دمپا با مانتوی کوتاه :

                                                                     طراحی و فروش لباس

از آنجا که شلوار دمپا از قسمت زانو به پایین گشاد شده و جلب توجه می کند لذا بهتر است با مانتوهای کوتاه و نه خیلی تنگ پوشیده شود تا این نوع شلوار بخوبی خود را نشان دهد. خصوصا در افراد قد بلند پوشیدن مانتو کوتاه کمک می کند تا تعادل بین افزایش قد ناشی از شلوار دمپا کاهش یابد.

استایل مانتو کتی با شلوار دمپا :

                                                                        آموزش استایل با شلوار بگ و دمپا

مانتو کتی دیگر گزینه مناسب در استایل با شلوار دمپا می باشد که در مراسمات و مجالس ، استایل رسمی خوبی می سازد. با توجه به قد کوتاه مانتوهای کتی ، تعادل در قد افراد بلند قد با پوشیدن شلوار دمپا ایجاد می شود.

ترکیب شلوار دمپا گشاد با بلوز بوهمی

برای داشتن سبکی شیک می توانید یک تونیک یا بلوز بوهمی در کنار شلوار دمپا گشاد بپوشید تا زیباتر شوید. از این رو اگر شلوارتان ساده و یا جین است ، تونیک بوهمی رنگارنگ یا چاپ دار انتخاب کنید و یا می توانید یک تاپ ساده با جزئیات توردوزی شده یا یقه باردو با شلوار دمپا گشاد خود بپوشید. لازم به توضیح است که برخی فکر می کنند که شلوارهای دمپا گشاد مخصوص افراد با اندام های باریک و قد بلند است اما شایسته است بدانید که باید با این نوع شلوار از پوشیدن تاپهای بلند خودداری کنید.

بدین جهت لازمست که تاپ باید به صورت یک سوم بالاتنه شما باشد و دو سوم پایین شلوار دمپا گشاد شما قرار گیرد تا ترکیب متناسبی داشته باشید یعنی تاپ یا بلوز کوتاه درکنار شلوار دمپا گشاد از شما استایلی خیره کننده خواهد ساخت.

استایل لایه لایه با شلوار دمپا گشاد

بدین منظور اگر تاپ مناسب خود را انتخاب کرده اید اما دوست دارید آن را با کت در کنار شلوار دمپا ست کنید ، بهتر است در همین سبک بوهمی از یک کیمینوی چاپی و یا ژاکت بافتنی بلند بر روی تاپ کوتاه خود استفاده کنید تا شلوار دمپا گشادتان نیز بتواند خودنمایی کند. بدین ترتیب می توانید یک استایل بهاری یا پاییزی زیبا داشته باشید.

بلوز ساده و شلوار دمپا گشاد

اگر برای رفتن به محل کار یا بیرون می خواهید شلوار دمپا بپوشید و در عین حال ساده باشید می توانید با بلوز یا تاپ و یا تی شرت ساده بدون چاپ به رنگ سفید یا بژ استفاده کنید و بهتر است لباسی انتخاب کنید که در کنار شلوار دمپا متناسب و خوش دوخت باشد.

چه کفشی مناسب استایل با شلوار دمپا است ؟

                                                           طراحی و فروش لباس

به دلیل اسپرت و کژوال بودن شلوار دمپا ، شلوار جین دمپا به راحتی با کفش اسپرت ست می شود و کفش های کتانی در رنگ های مختلف مناسب ترین و راحت ترین گزینه استایل با این نوع شلوار هستند. اگرچه کتانی تنها گزینه برای ست کردن با شلوار دمپا نبوده و می توانید از ترکیب متضاد نظیر صندل با بند ضخیم یا کفش پاشنه بلند شیک در روزهای تابستان و چکمه در فصول سرد سال کمک بگیرید.

ازین رو مزیت بزرگ شلوار دمپا گشاد استایل آن با چکمه بلند است که می توانید بلندی چکمه را در زیر شلوار دمپا گشاد خود پنهان کنید. از طرفی کفش های پاشنه بلند در محیط های شهری برای پوشیدن روزانه خیلی کاربردی نبوده و بجای آن می توانید از مدل های دیگر کفش ها نظیر بالرین دخترانه ، موکاسین ، صندل چرمی کلاسیک و ... استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : رازهای خوش تیپ بودن

شلوار بگ :

                                                         آموزش استایل با شلوار بگ و دمپا

شلوار بگ شلواری است که از قسمت کمر تا مچ پا کاملا آزاد و گشاد است و راحتی قابل توجهی دارد. بهترین شکل شلوار بگ در لباس های ورزشی دیده می شود و استایل با شلوار بگ به دهه 90 در بین طرفداران موسیقی هیپ هاپ با تی شرت سایز بزرگ و هودی و کفش ورزشی برمی گردد. در فصول سرد سال می توان شلوارب گ را با پلیور گشاد ست کرد اما در روزهای تابستانی و گرم باید تنها از یک بلوز جلوباز گشاد کمک گرفت و به هیچ عنوان این نوع شلوارها را نباید با تاپ تنگ پوشید.

در مقابل پیراهن سفید یا کت زیبا در کنار شلوار بگ ترکیبی چشم نواز خواهد داشت. اگرچه شلوار جین بگ یک شلوار روزمره محسوب می شود اما در محیط کاری یا در گردش های غیرضروری گزینه مناسبی نمی باشد. لازم به ذکر است که شلوار بگ در افراد با فرم بدنی ساعت شنی و یا افراد قد بلند بهتر دیده می شود ، لذا افراد قد کوتاه بهتر است از شلوار نیم بگ یا استرایت یا راسته استفاده کنند. همچنین مانتوهای بلند با شلوار بگ ترکیب زیبایی ایجاد کرده و پیشنهاد می شود این نوع شلوار را با مانتوهای گشاد و جلوباز و کوتاه ست کنید.

جالب است بدانید که از آنجا که شلوار بگ نظیر کیسه گشاد است لذا برای اولین بار طراحان انگلیسی از کیسه ایده گرفتند و شلوار بگ را طراحی کردند که دارای جیب های زیادی هم بود ، گرچه با گذشت زمان کم کم جیب ها حذف شدند.

کفش پاشنه دار ، کیف دستی کوچک و جواهرات زیاد می تواند در استایل با شلوار بگ زیبا باشد اما در مجالس رسمی مناسب نبوده و تنها باید در بیرون رفتن و قرار ملاقات و یا باشگاه از این نوع استایل کمک بگیرید. از طرفی کت البته از نوع کوتاه آن از جمله لباسهایی است که در کنار شلوار بگ استایل زیبایی ایجاد می کند. ترکیب دیگری که می توانید در استایل با شلوار بگ بکار بگیرید هودی گشاد و کتانی یا کفش لژدار می باشد.

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.