آموزش استایل با شلوار بگ و دمپا

آموزش استایل با شلوار بگ و دمپا

آموزش استایل با شلوار بگ و دمپا

امروزه استایل های گشاد و آزاد مورد استقبال فراوانی از سمت عموم مردم قرار گرفته و شلوار های بگ ، نیم بگ ، کارگو و دمپا نیز جزو این دسته از محصولات هستند. جالب است بدانید که استایل های راحت و آزاد تقریبا بعد از زمان کرونا و قرنطینه بسیار مورد استقبال قرار گرفت چرا که در آن زمان اکثر افراد مدت زمان طولانی تری را در خانه با لباس های راحتی گذراندند ، از این رو دنیای مد بالاجبار به سمت لباسهای آزاد و گشاد پیش رفت. در ادامه نحوه استایل کردن با شلوار های گشاد را مورد بررسی قرار می دهیم با ما همراه باشید.

شلوار دمپا گشاد :

                                                                              طراحی و فروش لباس

معمولا افرادی که طرفدار استایل های کژوال و اسپرت هستند به شلوار های دمپا گشاد نیز علاقه مندند و باید بگوییم که این مدل شلوار به تن اکثر افراد خوب می نشیند و فقط باید بدانید چگونه استایل مناسب را با آن بسازید. در ادامه تعدادی از کاربردی ترین لباس هایی که می توانید با شلوار دمپا داشته باشید را معرفی می کنیم.

استایل شلوار دمپا با مانتوی کوتاه :

                                                                     طراحی و فروش لباس

در کل یکی از گزینه های مناسب برای استایل با شلوار دمپا مانتوهای کوتاه است که خیلی تنگ هم نباشد مخصوصا برای خانم های قد کوتاه شلوار های دمپا به دلیل داشتن پاچه گشاد زمانی که با مانتوی کوتاه ست شود قدتان را کشیده تر نشان می دهد. با این حساب اگر به دنبال استایل شیک با شلوار دمپا هستید حتما مانتوهای فانتزی و کوتاه را در لیست خرید خود قرار دهید. همچنین در این استایل خانم های تپل باید از رنگ های سرد و  ساده تر کمک بگیرند تا لاغرتر دیده شوند و یا شلوارهای با راه راه عمودی نیز چنین است.

استایل مانتو کتی با شلوار دمپا :

                                                                        آموزش استایل با شلوار بگ و دمپا

مانتوی های کتی می توانند یک استایل شیک و جذاب را با شلوار دمپا جین را برایتان بسازند و با ترکیب این دو می توانید یک استایل رسمی ایده آل برای مکان های بخصوصی همچون مهمانی ها داشته باشید و برای همه افراد قابل استفاده است. از آنجا که شلوار دمپا گشاد و بگ باعث می شود که پاها کشیده تر دیده شوند ، استایل مانتو کتی با شلوار دمپا هم باعث بلندتر و کشیده تر نشان دادن پاهایتان شده و شما را قد بلندتر نشان می دهد.

چه کفشی مناسب استایل با شلوار دمپا است ؟

                                                           طراحی و فروش لباس

برای انتخاب کفش باید خیلی دقت کنید تا کفشی را انتخاب کنید که پاشنه تخت نداشته باشد به این دلیل که انتخاب کفش با پاشنه تخت می تواند قدتان را کوتاه جلوه دهد. بدین منظور از کفش های لژ دار استفاده کنید و نکته مهم در استایل کفش با شلوار دمپا این است که ظاهر کفش در آن مشخص نمی شود ، بنابراین می توانید با خیال راحت از کفش های قدیمی تر استفاده کنید و تنها نکته ای که باید در انتخاب کفش رعایت کنید ، استفاده از پاشنه یا لژ مناسب است.

بیشتر بخوانید : رازهای خوش تیپ بودن

شلوار بگ :

                                                         آموزش استایل با شلوار بگ و دمپا

شلوارهای بگ از آن دسته شلوارهای راحت و کاربردی هستند که در اکثر مجالس و میهمانی ها حتی به صورت روزمره می توانید از آن استفاده نمایید و با توجه به اینکه این شلوار ها کاملا آزاد و راحت هستند ، لذا در فصل های گرم سال مخصوصا تابستان طرفداران زیادی دارند. قابل توجه است که ایده این نوع شلوار به کیسه و گونی بر می گردد و برای اولین بار این مدل شلوار در کشور انگلیس طراحی و استفاده شد که به صورت گشاد با جیب های زیاد طراحی شده بودند. سپس با گذشت زمان مدل آنها دچار تحولاتی شد برای مثال تعداد زیاد جیب ها در آن حذف گردید و کمی متناسب تر شد.

افرادی که فرم بدنشان ساعت شنی است به راحتی می توانند از شلوار های بگ استفاده کنند و البته این شلوارها بیشتر مناسب افراد قد بلند بوده و افراد قد کوتاه بهتر است از شلوار های نیم بگ و یا استریت استفاده نمایند به دلیل این که شلوار بگ قد را کوتاه تر جلوه می دهد. همچنین برای انتخاب مانتو در کنار شلوار بگ بهتر است از مانتو های گشادتر و جلو باز استفاده نمایید چرا که مانتوهای بلند معمولا مناسب شلوار بگ نمی باشند.

از سوی دیگر در استایل با شلوار بگ از کت غافل نشوید. ازین رو یکی دیگر از آیتم های درست در کنار شلوار بگ استفاده از کت های کوتاه است که کت های کوتاه می توانند استایل مناسبی را در کنار شلوار بگ برایتان درست کنند. افزون بر این ست شلوار بگ با شومیز هم یکی از ست های پرطرفدار دنیاست و این استایل شامل شلوار بگ به همراه یک شومیز با طراحی و رنگ بندی متناسب با شلوار است.

در نهایت کفش هم یکی از آیتم هایی است که تاثیر زیادی در استایل افراد دارد و با توجه به نوع پوشش باید بهترین مدل را انتخاب نمایید. بدین جهت اگر از شلوار بگ در کنار هودی و لباس هایی که اصطلاحا به آنها لش گفته می شود استفاده می کنید ، می توانید کفش های کتانی نیز بپوشید و کفش های ترجیحا درشت و لژ دار انتخاب مناسبی برای ست با شلوار بگ هستند.

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.