استایل اگزوتیک چیست ؟

استایل اگزوتیک چیست ؟

استایل اگزوتیک چیست ؟

استایل اگزوتیک یک سبک جالب در دنیای مد است که در آن رنگ های زنده ، بافت های منحصر بفرد و الگوهای جسورانه استفاده می شودس بطوریکه در خلق این سبک از مناظر طبیعی ، جلوه های هنری و فرهنگ های متنوع الهام گرفته شده که شما را به دوردست ها می برد. در استایل اگزوتیک شاهد استفاده از لباس های قبیله ای و سنتی ، طرح های  گلدوزی شده ، استفاده از پولک ها و مهره ها در متن پارچه و رنگ های تند نیز هستیم که حس ماجراجویی را در این سبک تقویت می کند.

همچنین استفاده از اکسسوری های ساده ، کلاه های لبه پهن ، کمر بندهای طرح دار در این نوع استایل مرسوم است و فرهنگ های قبایل مختلف را به تصویر می کشد. در ابتدای کار باید به شما بگوییم اگر طرفدار سادگی در استایل هستید ، به هیچ وجه سراغ استایل اگزوتیک نروید ، اما اگر اعتماد به نفس بالایی دارید و دارای خلاقیت در استایل لباس ها هستید ، استایل اگزوتیک می تواند برایتان مناسب و چالش بر انگیز باشد.

نکات مهم در استایل اگزوتیک

* برای شروع استفاده از این سبک بهتر است قدم های کوچکی بردارید. برای مثال به جای اینکه به یک باره زیاده روی کنید و نادانسته آیتم ها را در کنار هم بچینید و از سبک اگزوتیک زده شوید ، ابتدا از دو آیتم اگزوتیک در استایلتان استفاده کنید. برای این کار می توانید از یک شال یا روسری طرح دار شروع کنید و آن را با یک لباس رنگ خنثی و اکسسوری استایل کنید.

* چند آیتم را با هم ترکیب کنید و آنها را با هم مطابقت دهید : استایل اگزوتیک یک سبک بر خلاف تمامی قوانین مد است. ازین رو در این سبک دستتان باز است و برای ست کردن لباس ها ، مجبور به پیروی از قانون خاصی نیستید. بدین جهت لایه های مختلف را در کنار هم امتحان کنید تا به یک ظاهر منحصر بفرد برسید.

مقالات دیگر : چگونه استایل تامبوی بپوشیم؟

* از اکسسوری های فرهنگ های مختلف استفاده کنید : استفاده از اکسسوری های فرهنگ های مختلف می تواند به غیر منتظره بودن استایلتان کمک کند و در مقابل شما را راز آلود جلوه دهد. این اکسسوری ها می توانند شامل کیف های گلدوزی شده ، عینک های خاص ، سرپوش های منحصر بفرد ، جواهرات دست ساز و ... باشد.

* در پلتفرم های مختلف بگردید و الهام بگیرید : کاوش در وب سایت ها و پلتفرم های مختلف می تواند به شما در این سبک ایده بدهد . همچنین اینفلوئنسرهایی که استایل اگزوتیک دارند را دنبال کنید تا از آخرین اخبار این سبک مطلع باشید.

* از آرایش های غلیظ و مدل موهای خاص  استفاده کنید : استایل اگزوتیک خود را با آرایش ها ی غلیظ و مدل موهای عجیب ، خط چشم های پر رنگ و ضخیم ، سایه های رنگی ، رژ لب های پر رنگ تکمیل کنید چرا که استایل اگزوتیک به دنبال سادگی نیست ، بلکه فراتر از آن است.

در استایل اگزوتیک چه لباسهایی بپوشیم ؟

  1. دامن ماکسی سبک بوهمی : دامن ماکسی به سبک بوهمی می تواند یک آیتم مناسب برای سبک اگزوتیک باشد چرا که حس ماجراجویی و آزادی را به تصویر می کشد.

مقالات دیگر : استایل بوهمی

  1. شلوار های گشاد فاق بلند : شلوار های گشاد فاق بلند یک گزینه عالی و راحت است که می توانید از آنها بهره ببرید چرا که شلوار های گشاد فاق بلند علاوه بر راحتی می تواند برایتان یک استایل اگزوتیک شیک بسازند.
  2. دامن مینی ریش دار : دامن مینی ریش دار مانند آیتم های سرخ پوستی یکی از گزینه های شیک در استایل اگزوتیک به حساب می آید که احساس بازیگوشی و شیطنت را در استایلتان فعال می کند. برای تکمیل استایل اگزوتیک خود این نوع دامن ها را با نیم بوت ، یک کلاه لبه دار پهن ست کنید تا ظاهری جذاب و شیک داشته باشید.
  3. لباس میدی با یقه های قایقی : لباس های میدی با یقه های قایقی همراه با طرح های جذاب و پر جنب و جوش می تواند حس جسور بودن را در شما زنده کند به دلیل اینکه یقه های قایقی حس جذابیت و زنانگی را در شما تحسین می کند و در عین حال طرح های شلوغ پارچه حس ماجراجویی را به بیننده  القا می کند.
  4. شلوار جین جذب سفید : شلوار های جین جذب خصوصا رنگ سفید می توانند ظاهری شفاف و تمیز را در شما تقویت کنند و البته ست کردن این نوع شلوار با سایر آیتم ها کاری راحت و آسان است.

همچنین دیگر آیتم هایی مانند شلوارک های کوتاه گلدار ، تاپ بیکینی گلدار ، کت های چرم غیر حیوانی ، تاپ های قلاب بافی و .... هستند که می توانید با استفاده از آنها استایل اگزوتیک خود را تکمیل کنید.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.