انواع استایل با شومیز سفید

انواع استایل با شومیز سفید

انواع استایل با شومیز سفید

از آنجا که شومیز سفید در بسیاری از موقعیت ها و مراسمات می تواند کاربردی باشد ، ازین رو همیشه کمد لباس خود را با ظرافت همیشگی شومیز سفید بالا ببرید چرا که کمد هر خانمی حداقل به یک شومیز سفید نیاز دارد. بدین ترتیب می توانید لباسی همه کاره داشته باشید که با هر رنگ و مدل لباسی قابل ست کردن است و هم بصورت رسمی در قرارها و مجالس رسمی تر و هم در مهمانی دوستانه کاربرد دارد.

روشهای مختلف استایل با شومیز سفید

از آنجا که شومیز سفید از مهم ترین لباسها برای خانمهاست ، در ادامه به چند ایده استایل با شومیز سفید می پردازیم :

۱- استایل شومیز سفید با شلوار جین آبی

طراحی و فروش لباس

به دلیل خنثی بودن رنگ سفید ، می توانید شومیز سفید خود را با هر رنگی ست کنید و چه چیزی بهتر از شلوار جین آبی که هم رنگ آرامش بخش دریا و آسمان دارد و هم شلواری کاربردی برای روزمرگی و یا مجالس است. بدین منظور می توانید از کتانی برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید و برای جذاب تر شدن اکسسوری هایی نظیر گوشواره و گردنبند ظریف بکار بگیرید تا ظاهری راحت و در عین حال شیک داشته باشید. جالب توجه است که استایل شومیز سفید با شلوار جین آبی یک استایل کلاسیک و همه پسند است که هیچ گاه از مد نمی افتد.

۲- استایل شومیز سفید با پیراهن ماکسی

استایل با شومیز سفید

از آنجا که شومیز سفید برای فصل تابستان در خنک نگهداشتن بدن کمک می کند ، لذا می توانید با یک پیراهن ماکسی نخی خنک و رنگی آن را ست کنید تا استایلی راحت و خنک داشته باشد و برای پیاده روی شبانه و یا رفتن به کنار دریا منحصر به فرد و جذاب باشید. چرا که پیراهن جزو لباسهایی که زیبایی زنان را بیش از پیش جلوه می دهد و البته در مدلهای مختلف تولید می شود که می توانید مطابق با سلیقه خودتان این استایل جالب را تجربه کنید.

مقالات دیگر : راهنمای سبک کت و کاپشن

۳- استایل شومیز سفید با کت مانتویی و شلوار مشکی

طراحی و فروش لباس

کت مانتویی و شلوار مشکی بعنوان یک مکمل رسمی شومیز سفید بوده که می توانید علاوه بر آن استایل خود را با اکسسوری های شیک و زیبا ، کیف کراس بادی و کفش عروسکی تکمیل کنید. ازین رو این استایل برای قرار رسمی برای تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل بسیار کاربردی می باشد. اما بهتر است شومیز را کاملا سایز بدن خود تهیه کنید که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد.

۴- استایل شومیز سفید با شلوار بگ پارچه ای سبز

استایل با شومیز سفید

با توجه به اینکه سفید رنگ خنثی بوده و با هر رنگی ست می شود ، اما استایل شومیز سفید و شلوار بگ پارچه ای سبز بیشتر از بقیه استایل ها خود را نشان می دهد خصوصا شلوار سبز تیره با کفش پاشنه بلند یک استایل رسمی جذاب بزنید که خصوصا در فصل سرد پاییز و زمستان مناسب می باشد. از طرفی با رنگ های سبز روشن نیز می توانید استایل کژوال داشته باشید که در فصول گرم سال خیره کننده است ، در صورتی که یک صندل زیبا و رنگی و تخت را برای تکمیل استایل خود بپوشید.

مقالات دیگر : چند ایده برای ست کردن لباس سبز

5- استایل شومیز سفید با شلوار مشکی جذب یا اسکینی

طراحی و فروش لباس

یکی از استایل های پرطرفدار این روزها استایل شومیز سفید با شلوار مشکی جذب یا اسکینی است که هم بصورت رسمی و هم در دورهمی ها بصورت نیمه رسمی پوشیده می شود که باعث حفظ ظرافت زنانه شومیز سفید در کنار جذابیت مردانه شلوار توامان می گردد. از طرفی می توانید با گردنبند زیبا ، کتانی و کیف دوشی کوچک استایل خود را تکمیل کنید.

6- استایل شومیز سفید با وست مخصوص فصل پاییز

در فصل پاییز که هوا گاهی سرد است و گاهی هم گرم می شود ، می توانید برای روزهای سردتر پاییزی که نسیم ملایمی هم می وزد و چهره هوا در هم رفته و آماده بارش است ، از استایل شومیز سفید با وست کمک بگیرید چرا که این استایل در کنار هم شما را فردی منحصر به فرد ، جذاب ، خوش پوش و خاص می سازد بخصوص آنکه با کفش پاشنه بلند در قرارها و مجالس رسمی و یا حتی کتانی در گشت و گذار و تفریح عصرانه پوشیده شود.

۷- استایل شومیز سفید با دامن رنگی یا گلدار :

استایل با شومیز سفید

بدین منظور می توانید شومیز سفید خود را با دامن گلدار یا رنگی در قدهای متفاوت نظیر ماکسی ، مینی یا میدی و یا طرح ها و برش های متفاوت ست کنید که علاوه بر ایجاد شادابی باعث جلب توجه دیگران هم می شود چرا که رنگ سفید شفاف شومیز مکمل هر رنگی می باشد. افزون بر این استایل خود را با اکسسوری های ظریف و صندل رنگی یا کفش پاشنه بلند تکمیل کنید تا در مجالس و دور همی دوستانه بدرخشید.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.