ایده استایل با جاگر

ایده استایل با جاگر

ایده استایل با جاگر

مهم نیست که چه سبک استایلی را دنبال می کنید اما مهم است که در کمد لباس خود حداقل یک دست شلوار جاگر داشته باشید تا با توجه به هر موقعیتی بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

شلوار جاگر چیست ؟

شلوار جاگر یکی از آیتم های مورد علاقه مردم در فصل پاییز و زمستان است چرا که علاوه بر داشتن جنس نرم و گرم که در فصل سرما کاربردی است ، به دلیل راحتی و تحرک داشتن ، با هر استایلی قابل استفاده می باشد. جاگر به شلوار هایی گفته می شود که حالت ورزشی و خمره ای دارند و کمی گشاد هستند در قسمت مچ پا و کمر دارای کش بوده و از 2 الی 4 جیب برخوردار است. جنس این نوع شلوار ها معمولا از دورس است و دورس ها پارچه های پنبه ای مناسب پاییز و زمستان اند که از 3 لایه نخ پنبه ای ساخته شده اند و گاها در قسمت زیری از پرز برخوردار می باشند.

نکته قابل توجه اینجاست که شلوار جاگر بجای اینکه شما را گرم نگه دارد ، طوری طراحی شده که باعث خنک شدن شما و تنفس پوست شما می گردد.

طراحی و فروش لباس

بیشتر بدانید : خرید شلوار جاگر

چند ایده برای استایل با شلوار جاگر

اگرچه شلوار جاگر بیشتر در فصول پاییز و زمستان پوشیده می شود اما انتخاب مناسبی برای تمامی فصول می باشد که می توانید با نکاتی که در ادامه مقاله می گوییم استایل های جالبی با آنها بزنید و لذت ببرید. البته اگر شما هم ایده و نکته جالبی در مورد شلوار جاگر دارید ، در بخش نظرات حتما برایمان بنویسید.

جاگر چرم

1- شلوار جاگر چرم :

استفاده از آیتم های چرم در لباس ها سبکی خاص و لاکچری  به حساب می آید و شما را از یکنواختی خارج می کند. ازین رو پوشیدن شلوار جاگر چرم می تواند یک حال و هوای جالبی به استایلتان بدهند و شما را در نگاه اول در بین عموم ، فردی هیجان انگیز جلوه دهد. گرچه کت های جین نیز می توانند یک انتخاب بسیار مناسب در کنار شلوار جاگر چرمی شما باشند و استایل شما را تکمیل کنند.

2- شلوار جاگر ابریشم یا سیلک :

اگر به دنبال تنوع در استایل تان هستید حتما از شلوار جاگر ابریشم استفاده کنید که عاشقش می شوید. شلوار جاگر ابریشم به دلیل لَخت و سبک بودن پارچه ابریشم ، می تواند یک انتخاب عالی برای روزهای گرم تان باشند تا در کنار تیشرت ، شومیز ، مانتو جلو باز و یا تاپ استایل زیبایی بشما بدهد.

مقالات دیگر : 5 روش استایل با لباس مینی

3- شلوار جاگر پارچه طرح دار :

پارچه های طرحدار همیشه می توانند سرگرم کننده باشند. بدین منظور شلوار جاگر طرح های پلنگی یا گورخری ( زبرا ) و راه راه که امسال هم خیلی مورد استقبال قرار گرفتند ، می توانند انتخاب های مناسبی برای روزهایی باشند که می خواهید در کنارشان از آیتم های ساده ای مانند شومیز یا کت استفاده کنید. فقط دقت کنید اگر از شلوار جاگر طرحدار استفاده می کنید حتما و حتما باقی آیتم ها را ساده و بدون طرح انتخاب کنید تا استایلتان شلوغ و خسته کننده بنظر نرسد.

طراحی و فروش لباس

4- شلوار جاگر جین :

شلوار جاگر جین در کنار هر چیزی شگفت انگیز می شود بخصوص در فصل تابستان با تیشرت که احساس راحتی به شما می دهد. این طرح از پارچه می تواند یک انتخاب مناسب برای تینیجرها باشد که به دنبال استایل های متفاوت و هیجان انگیز هستند.

5- شلوار جاگر و کراپ تاپ :

جاگر و کراپ تاپ

یکی از آیتم هایی که با شلوار جاگر یک استایل شیک و خاص را برایتان به ارمغان می آورد کراپ تاپ است. کراپ تاپ ها با ظاهر شیکی که دارند زمانی که با شلوار جاگر پوشیده شوند ، جلوه خاصی به استایلتان می دهند و شما را خوش تیپ تر از هر زمان دیگری نشان می دهند. ازین رو کراپ تاپ های تک رنگ  و یا چاپ دار انتخاب های مناسبی برای شلوار جاگر هستند.

مقالات دیگر : انواع استایل با شومیز سفید

6- شلوار جاگر و هودی :

شلوار جاگر و هودی از استایل های مورد علاقه در پاییز و زمستان به شمار می آیند که به دلیل راحت ست شدن و نرم بودن پارچه ، انتخاب های مناسبی برای دیدار های دوستانه ، پیاده روی ، مسافرت و... هستند. اگر روزی در انتخاب لباس به مشکل بر خوردید و نمی دانستید که چه بلوزی را با چه شلواری ست کنید قطعا هودی و شلوار جاگر نجات دهنده شما خواهد بود که برای هر مکانی جز مکان های رسمی مناسب است ، ازین رو اصلا از آنها غافل شوید.

طراحی و فروش لباس

این ست کاربردی را به صورت لایه لایه هم می توانید استفاده کنید. برای مثال در هوای سرد ابتدا یک هودی با شلوار جاگر بپوشید و بر روی آن از کت جین ، کاپشن یا پافر و جلیقه استفاده کنید. همچنین از کلاه و بوت نیز می توانید به عنوان تکمیل کننده استایل با جاگر کمک بگیرید. یکی از مزایای استایل با شلوار جاگر و هودی در کنار کاپشن این است که با توجه به شرایط آب و هوایی به راحتی می توانید از حجم لباس های خود کم کنید یا به آنها بیافزایید که در هر صورت عالی و شیک هستند.

شلوار جاگر را چه زمانی بپوشیم ؟

شلوار جاگر را می توانید در حین ورزش ، دویدن ، پیاده روی یا فعالیت بدنی بپوشید و نیز برای فعالیت هایی که نیاز به پارچه ای راحت و کشدار باشد ، شلوار جاگر انتخاب مناسبی است به دلیل این که دارای پنبه بوده که جزو مواد جذب کننده رطوبت است و باعث خشک و خنک نگهداشتن پوست و بدن می گردد.

بیشتر بدانید : طراحی لباس

چرا شلوار جاگر پرطرفدار شده است ؟

امروزه بیشتر افراد نسبت به استایل خود احساس خود آگاهی دارند و از پوشیدن لباسهای تنگ در برخی اماکن عمومی احساس راحتی نمی کنند و یا اینکه در زمان ورزش ، دویدن و فعالیت بدنی در مکان های عمومی نیاز به شلواری دارند که در آن به راحتی حرکت کنند. بدین منظور شلوار جاگر یکی از بهترین انتخاب ها برای این موارد خواهد بود.

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.