خرید لباس از برند شنل

خرید لباس از برند شنل

خرید لباس از برند شنل

همیشه اینطور نیست که برای خرید لباس به پاساژ یا مرکز خرید شهر خود بروید و پس از گشت و گذار چند ساعته و حتی چند روزه یک لباس مورد پسندتان قرار گرفته و آن را بخرید. از آنجا که طی سالهای اخیر با ازدیاد جمعیت و ترافیک و رشد شهرها و گسترش حومه شهر رو به رو هستیم ، اینکه شما به راحتی بتوانید به همه موارد موجود در بازار دسترسی داشته باشید ، بسیار سخت شده و همچنین زمان که بحران عصر جدید بشمار می رود ، دست و پای همه را در این زمینه بسته است.

خرید لباس از برند شنل

البته متخصصان هم در این مسیر کم نمی آورند و راهکارهای جدید و منحصر به فردی طراحی کرده و به بازار عرضه می کنند که آنلاین شاپها یا فروشگاه های آنلاین یکی از بهترین روشهای جدید است که در بازار بسیار داغ و گسترده فروش البسه جای خاص خود را باز کرده است.

خرید لباس از فروشگاه اینترنتی

از آنجا که لباس باید بر روی تن هر فرد نشان داده شود و به حساب باید تن خور لباس را بررسی کنیم ، طبیعی است که استقبال آنچنانی در این بخش صورت نگرفته باشد. با این حال خیلی از افراد هستند که سایز و استایل خود را بخوبی می شناسند که چه سایزی برازنده ایشان است و حتی در انتخاب رنگ ها هم صاحب نظرند. اما واقعا کسی که علم تناسب رنگها و انواع پارچه ها و همچنین تنوع انواع استایل را می شناسد ، خیلی راحت تر می تواند به شما در انتخاب لباس کمک کند که چه لباسی چه از لحاظ رنگ و جنس و سایز انتخاب کرده و بپوشید. ما در این سایت این کار را برای شما انجام می دهیم ، کافیست بر روی لینک استایلیست شخصی کلیک کنید.

طراحی و فروش لباس

حال اگر خودتان با انواع استایل آشنا باشید و یا استایلیست شخصی داشته باشید می توانید با خیال راحت از آنلاین شاپها خرید اینترنتی انجام دهید ، البته در صورتی که فروشگاه لباس اینترنتی که شما از آن خرید می کنید معتبر باشد. اما از کجا متوجه شویم که معتبر است ؟ اولین راه اینست که حداقل یک یا دو نفر را دیده باشید که از محصولات آنلاین شاپ مورد نظر رضایت داشته باشد و یا زیر محصولاتش در سایت نظر مثبت داده باشد.

در ایران برای فروشگاه های اینترنتی نمادهایی را در نظر گرفته اند که به نحوی اصالت فروشگاه را برای شما تضمین می کند و همچنین فروشگاه های اینترنتی معمولا نظر خریداران را در بخشی از سایت قرار می دهند تا خریداران دیگر از نظر آنها استفاده کنند. با همه این تفاسیر خرید از سایت های فروش اینترنتی لباس آنقدرها هم سخت و وحشتناک نیست و احتمال اینکه جنس نامرغوب یا سایزی متفاوت را به شما برسانند بسیار کم می باشد.

خرید لباس از برند شنل

خرید لباس از فروشگاه اینترنتی برند خارجی

فرض کنید بعد از جستجوی فراوان سایت معتبر مورد نظرتان را پیدا کردید ، لباس مورد علاقه شما هم در فروشگاه موجود بود ، سپس با زدن چند کلیک و پرداخت وجه می توانید از مزایای یک خرید لذت بخش و راحت بهره مند شوید. تا اینجای کار همه چیز درست پیش می رود ، اما در گشت و گذارهای داخل اینترنت متوجه یکی از سایتهای جالب برندهای خارجی که اتفاقا لباس مورد نظر شما را با بهترین کیفیت تولید می کند نظر شما را به خود جلب می کند. اینجاست که دیگر کار کمی سخت می شود و اولین و بزرگترین معضل اینست که اکثر سایتهای معتبر از شما آدرس دقیقی جهت ارسال بسته در زمان ایجاد کد کاربری می خواهند و در صورتی که شما آدرس معتبر نباشد و یا با کدپستی های مورد تاییدش همخوانی نداشته باشد ، به شما کد کاربری اختصاص نمی دهد.

طراحی و فروش لباس

دومین مسئله شماره کارت اعتباری معتبر است که توسط شرکتهای معتبر صادر می گردد و شما برای داشتن این کارتها و همچنین شارژ مبالغ از شرکتهای واسطه کمک بگیرید و برای استفاده از آنها در ایران نیاز به فیلترشکن های خاص کشور صادر کننده کارت اعتباری می باشد. سومین مورد داشتن شماره تماس معتبر برای برقراری ارتباط با مشتریان سایت است که معمولا با پیش شماره کشوری که سایت در آن فعالیت دارد باید هماهنگ باشد و در زمان ارسال کد راستی آزمایی باید در دسترس باشد تا صحت آن بررسی گردد.

این موارد و موارد دیگر هم شاید باشد که فکر شما را برای خرید یک لباس از سایتهای خارجی بهم می ریزد اما نگران نباشید راه حل این مشکل پیش ماست.

خرید لباس از برند شنل

خرید لباس برند خارجی با فروشگاه ارخالق

شما فقط انتخاب می کنید ، ما با تلاش و مدد گرفتن از متخصصین این بخش توانستیم با خیلی از سایتهای فروشنده لباس خارجی ارتباط برقرار کنیم و در مورد خرید و شرایط ارسال از طریق پست یا بار آزاد به توافقاتی با ایشان رسیده ایم. اما چگونه می توانیم به شما کمک کنیم ؟ یک فرم که شامل سوالاتی است که شامل اطلاعات کامل شما و همچنین سایت مورد نظر جهت خرید کالا و کد و رنگ و سایز محصول و تعداد است را پر می کنید و کلید تکمیل را می زنید.

کارشناسان ما در خواست شما را بررسی می کنند و در صورت قابل انجام بودن قیمت تمام شده و زمان تحویل به شما اعلام خواهد شد. در صورت تمایل می توانید از طریق لینکی که برای شما ارسال می شود ، مبلغ را پرداخت کنید که پس از آن رسیدی شامل مبلغ واریز شده و مد محصول درخواستی و زمان نسبی تحویل محصول برای شما ارسال خواهد شد که شامل کد رهگیری خرید می باشد و شما می توانید مراحل مختلف خرید تا تحویل اجناس خود را پیگیری نمایید.

مقالات دیگر : خرید لباس از برند گوچی

طراحی و فروش لباس

خرید لباس از برند شنل

اگر وسوسه شدید که تجربه خرید از سایت معروف برند شنل ( برند معروف فرانسوی ) را داشته باشید ، شروع کنید. اول بر روی لینک خرید لباس از CHANEL کلیک کنید. در صفحه اول از شما زبانتان را می خواهد که شما می توانید American و سپس در لیست بعدی گزینه united state را انتخاب کنید. پس از انتخاب نام کشور صفحه اصلی سایت برای شما باز می شود که گزینه های مختلف فشن ، زیور آلات ، ساعت ، عینک ، عطر ، لوازم آرایش و لوازم مراقبت از پوست را شامل می گردد.

بدین ترتیب مشاهده می کنید که کار با سایت بسیار ساده و راحت بوده و محصولات دسته بندی شده اند و برای مشاهده قیمت باید بر روی عکس کلیک کنید تا قیمت محصول که به دلار نوشته شده را ملاحظه کنید که البته بدون هزینه ارسال به آدرس است و صد البته بدون هزینه ارسال به ایران. برای انتخاب چند محصول و یا مقایسه آنها می توانید از گزینه سیو محصول استفاده کنید و محصولتان را انتخاب کنید و عکس بگیرید و یا مشخصاتش را یادداشت کنید.

خرید لباس از برند شنل

در مرحله بعد مراجعه به بخش خرید لباس از سایتهای خارجی سایت ارخالق بروید و فرم مربوطه را کامل پر کنید و منتظر تماس کارشناس ما باشید تا پس از هماهنگی با شما لینک پرداخت را برایتان ارسال کند و شما وجه را واریز نمایید. بعد از انجام پروسه خرید برای شما کد رهگیری ارسال می گردد و حالا منتظر خرید هیجان انگیزتان باشید و هر زمان خواستید بسته خود را پیگیری کنید با کد رهگیری که به شماره شما پیامک شده می توانید پیگیری نمایید.

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.