رازهای خوشتیپ بودن

رازهای خوشتیپ بودن

رازهای خوشتیپ بودن

اگرچه داشتن یک کمد پر از لباسهای زیبا می تواند در خوش تیپ بودن کمک کننده باشد اما اینکه چگونه همیشه و بدون زحمت از این لباسها در کنار هم به درستی استفاده کنید خیلی مهم است. یقینا داشتن لباسهای زیبا و متعدد در خوب لباس پوشیدن موثر است اما نمی تواند تضمین کننده خوش تیپ بودن باشد.

چگونه خوش تیپ باشیم ؟

رازهای خوشتیپ بودن

انتخاب پارچه های با کیفیت

لباسهای دوخته شده با پارچه های باکیفیت ماندگاری بیشتری دارند و در بدن خود را بخوبی نشان داده و از نظر ظاهری احساس بهتری به شخص می دهد. شما می توانید با گذشت زمان ویژگی های پارچه با کیفیت را از نظر جنس و وزن و قیمت و ... تشخیص دهید و با تهیه لباسهای با پارچه با کیفیت بر روی استایل کلاسیک سرمایه گذاری کنید و همیشه خوش تیپ باشید چرا که در طولانی مدت سود زیادی دارد و مدتها برای شما باقی می ماند.

مراقب لباسهای کمد خود باشید

بدین جهت باید از لباسهایتان مراقبت کنید و لباسهایی که نیاز به تعمیر دارند و یا کفش هایی که نیاز به جلا دارند حتما رسیدگی کنید و یا اینکه لباسها و کفش ها و دیگر لوازمی که رنگ پریده و کهنه شده اند از کمدتان خارج کنید و دور بریزید.

طراحی و فروش لباس

کمد لوازم جانبی داشته باشید

کمد لوازم جانبی برای نگهداری جواهرات و اکسسوری ها ، ساعت ، عینک و دیگر لوازم جانبی اصلی خود تهیه کنید تا در زمانهای مختلف بتوانید به راحتی از آنها در مراسمات مختلف استفاده کنید. بدین منظور می توانید لوازم جانبی خود را در دو گروه روزمره و مجلسی برای دسترسی آسان تر و سریع تر تقسیم بندی کنید.

به جزئیات استایلتان دقت کنید

جالب است بدانید که یکی از دیگر رازهای خوشتیپ بودن ، توجه به جزئیات است که می تواند تفاوت زیادی در استایل یک فرد ایجاد کند. بعنوان مثال استفاده از روسری تا شده به سمت بالا یا کمربند که به روش جالب بسته شده و یا آستین تا شده و ... همه و همه می تواند استایل متفاوت و منحصر به فرد ایجاد کند. بنابراین با دقت و تمرکز بر روی جزئیات لباس پوشیدن ، استایل جدیدی از خود خلق کنید تا خوشتیپ شوید.

طراحی و فروش لباس

همیشه آراسته باشید

اگرچه نیازی به افراط در آراسته بودن نیست اما همیشه به آرایش صورت ، موها و ناخن هایتان دقت کنید و سعی کنید همیشه مرتب و نظیف باشید چرا که حتی بهترین لباس ها هم در صورتی که موهای درهم و  به هم ریخته داشته باشید ، به چشم نمی آید. بنابراین با آراسته بودن همیشگی ، خودتان را شیک و خوشتیپ نگه دارید.

راحت باشید و راحت بمانید

در صورتی که در استایل و نوع لباس پوشیدن خود راحت نباشید ، در این صورت هیچوقت شیک بنظر نمی رسید.  بهتر است لباسهای خیلی تنگ و کفش های نامناسب را در قفسه بگذارید و از آنها استفاده نکنید و بجای آن به دنبال هر لباسی باشید که در آن احساس خوب و راحتی داشته باشید تا بتوانید خوش تیپ بنظر برسید.

با اعتماد بنفس لباس بپوشید

اگر زنی ریسک پذیر و یا حتی در مقابل خویشتن دار هستید ، بهتر است برای لباس پوشیدن ، اعتماد بنفس خود را حفظ کنید و زمانی که لباس جدیدی می پوشید در زمان راه رفتن سرتان را بالا نگه دارید و قوز نکنید و بطور کل طوری لباس بپوشید که خودتان هستید و اعتماد به نفس واقعی خود را نشان دهید. بدین ترتیب لباس پوشیدن با اعتماد به نفس بالا می تواند در خوشتیپ بنظر رسیدن به طرز عجیبی موثر باشد.

طراحی و فروش لباس

برای دل خودتان لباس بپوشید

اگرچه برخی برای خوشتیپ بودن به دنبال تقلید از اینفلوئنسرها و هنرپیشگان و دیگر افراد دنیای مد هستند اما تقلید می تواند نوعی تملق و چاپلوسی به همراه داشته باشد و تنها با بازآفرینی ظاهر دیگران یک نایب قهرمان می شوید. اما در صورتی که لباسی را که دوست دارید و مناسبتان است پیدا کنید ، از الگوهایی که فرم بدنی شما را بهتر می کند یا برش هایی که بدن شما را صاف می کند و یا رنگهایی که چهره شما را زیبا می کند بکار بگیرید ، استایل شخصی خود را بکار گرفته اید و خوشتیپ و قهرمان می شوید. و به یاد داشته باشید اگر رژ لبی برای یک فرد زیبا باشد ممکنست بر روی صورت شما شیک بنظر نرسد ، پس بهتر است تقلید را کنار بگذارید.

فرم بدنتان را به خوبی بشناسید و متناسب با آن لباس بپوشید

                                                                 طراحی و فروش لباس

 آیا می دانید چرا گاهی لباس می خرید اما وقتی لباس را می پوشید احساس می کنید مناسب شما نیست ؟ به دلیل اینکه به فرم بدنی خود آشنا نیستید و نامتناسب بودن لباس را به لاغری یا چاقی بیش از حد و دیگر مشکلات تیپ بدنی خود نسبت می دهید. ازین رو هر فردی باید با فرم بدنی خود و لباسهایی را که مناسب آن است ، انتخاب کند. بطور کل ما  5 نوع فرم بدنی داریم : ساعت شنی ، مثلث وارونه ، سیب ، گلابی یا مثلث و مستطیل. بدین جهت با شناخت فرم بدنی خود می توانید خیلی راحت تر لباسهای مناسب اندام خود تهیه کنید و خوشتیپ شوید.

به عنوان نمونه افراد با فرم بدنی مستطیل بهتر است لباسهایی که در کمر باریک تر است و یا لباسهای بدون و آستین و بدون بند تهیه کنند. و یا افراد با اندام گلابی بهتر است از لباسهایی که قسمت گردن و بالاتنه را نمایان می سازد استفاده کنند تا نگاه ها را از پایین تنه خود به سمت بالاتنه منعطف کنند.

اطلاعات بیشتر : فرم اندام شما چیست ؟

از استایل و سبک شخصی خود پیروی کنید

                                                           رازهای خوش تیپ بودن

استایل شخصی داشته باشید و برای لباس پوشیدن و خوشتیپ بودن بهتر است بجای پیروی یکسره از مد ، استایل و سبک شخصی خود را بسازید تا بتوانید خود را به دیگران معرفی کنید. در ابتدا باید سبک شخصی خود را بشناسید. در ادامه ۷ نوع استایل رایج در جهان را توضیح می دهیم و شما باید خودتان کشف کنید که کدام سبک را دوست دارید و ارتباط خوبی با آن برقرار می کنید ؟ و سپس استایل شخصی خود را بسازید.

  1. طبیعی یا آرام : در این استایل احساس راحتی در همه موارد مقدم است. همچنین ساده بودن و خطوط و طرح های ساده ، شلوار جین ، ژکت نخی ، بافتنی سبک و ... از ویژگی های این استایل نظیر استایل مینیمال است.
  2. کلاسیک یا سنتی : استایل کلاسیک شامل لباسهای شیک و اکسسوری های ساده و کم ، دوری از مدگرایی ، پرهیز از رنگ ها و چاپ جسورانه ، تمرکز بر پارچه ها و لباسهای باکیفیت است که در این صورت کمد لباستان ، رسمی و شیک بنظر می رسد.
  3. هنری یا خلاق : لباس پوشیدن مبتکرانه و بدون از هر قید و بند و قوانین سنتی که نشان دهنده شخصیت فرد است یک استایل هنری می سازد. در این سبک کمد لباس فرد شامل انواع رنگ ها و بافت ها و طرح های مختلف و جواهرات متنوع و پررنگ است.
  4. دراماتیک یا هیجانی : در این نوع استایل ، لباس پوشیدن بر اساس آخرین مد روز و آخرین ترندهای فصل بسیار مهم است. بدین لحاظ ظاهر فرد چشمگیر و خیره کننده می شود و جزئیات اضافه شده در این استایل ( نظیر رژ لب پر رنگ یا کفش زیبا یا انواع جواهرات . لوازم جانبی با ورکش فلز براق و ... ) ، رنگ نهایی ظاهر فرد را مشخص می کند.
  5. عاشقانه یا زنانه : در این استایل ، ظاهر زنانه به بهترین شکل ممکن با لباسهای زیبا و دارای جزئیاتی مانند پاپیون و توری یا چین ، چاپ گلدار و ... در رنگهای زیبا پدیدار می شود و در مقابل کفش ها و اکسسوری ها ظریف و کمرنگ هستند.
  6. جذاب یا سکسی : در استایل جذاب از رنگها و چاپهای تند و پر رنگ و متمایز از دیگران استفاده می شود. همچنین کفش پاشنه بلند ، لباس یقه ۷ ، اکسسوری برای افزایش جذابیت و عشوه گری ، صرف زمان زیاد برای نظافت شخصی و ... از دیگران نکات این استایل است.
  7. مدرن یا شیک : در این استایل افراد زمان زیادی برای رسیدگی به ظاهر خود صرف می کنند و لوازم جانبی و کیف و کفش متعددی در استایل خود بکار می گیرند. در این استایل افراد از مد پیروی کرده و عموما از پوشیدن رنگهای روشن پرهیز می کنند و تنها به دنبال بهترین لباسهای زیبا برای حفظ ظاهر هستند. در مقابل جواهرات در این استایل مانند استایل مینیمال است و این استایل تنها با یک اکسسوری ظریف متعادل می شود.

مطالب بیشتر : انواع استایل

                                                           

                                                              رازهای خوشتیپ بودن

 

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.