رازهای خوشتیپ بودن

رازهای خوشتیپ بودن

رازهای خوشتیپ بودن

بسیاری از افراد درگیر این موضوع هستند که چگونه لباس بپوشند تا ظاهر جذاب تری داشته باشند افراد خوشتیپ معمولا از اصول خاصی پیروی می کنند که مربوط به دنیای مد است.  ما در این مقاله به چند نکته در رابطه با خوشتیپ بودن اشاره می کنیم تا علاوه بر ظاهر جذاب تر از اعتماد به نفس بالاتری نیز برخوردار شوید.

چگونه خوش تیپ باشیم ؟

  1. فرم بدنتان را به خوبی بشناسید و متناسب با آن لباس بپوشید :

                                                                 طراحی و فروش لباس

اولین نکته در خوش تیپ بودن شناسایی فرم بدن و سایز درست است و بهتر است لباس هایی را انتخاب کنید که سایز مناسبی داشته باشند و به نوعی لباس شما را در آغوش بگیرد. بعنوان مثال اگر بدنتان به فرم مستطیل است ، باید لباسهایی انتخاب کنید که کمرتان را باریک تر نشان دهد و همچنین لباسهای بدون آستین و بند هم گزینه خوبی است. بدین ترتیب با رعایت این نکته می توانید بهترین لباس ها را انتخاب کنید تا جذابیتتان دو چندان شود. البته اگر نمی توانید فرم اندام خود را بدرستی تشخیص دهید و یا نمی دانید چه بپوشید ، می توانید از یک طراح لباس کمک بگیرید.

اطلاعات بیشتر : فرم اندام شما چیست ؟

  1. از استایل و سبک شخصی خود پیروی کنید :

                                                           رازهای خوش تیپ بودن

پیروی از مد می تواند یک راه سرگرم کننده و البته افزایش جذابیت در استایل تان باشد اما بهتر است هر فرد استایل شخصی خود را داشته باشد تا در ذهن دیگران به صورت یک استایل واحد بنشیند. در واقع استایل شخصی نقطه مقابل پیروی از ترند روز است که البته داشتن استایل شخصی نیازمند مواردی همچون خودشناسی و اعتماد بنفس می باشد. لازم به توضیح است که داشتن استایل شخصی نباید شما را از ترندها و دنیای مد بطور کل دور کند ، بلکه باید به درجه ای از شناخت خود و ترندهای روز برسید که طبق نیاز و علاقه خود از دنیای مد سهم خود را دریافت کنید که یکی دیگر از رازهای خوش تیپ بودن است.

مطالب بیشتر : انواع استایل

  1. خانم ها کلیشه های قدیمی را کنار بگذارید !!

                                                           طراحی و فروش لباس

در گذشته پوشیدن آیتم های مردانه برای خانم ها خیلی دور از تصور بود اما امروزه این موضوع در میان مردم جا افتاده و پوشش بانوان به آقایان نزدیک شده است ، لذا هر خانمی می تواند به راحتی از آیتم های مردانه در استایل روزانه خود استفاده نماید. از سوی دیگر جالب است بدانید که روند تغییرات مد در دهه های گذشته نشان داده که تفاوت لباس های دیروز و امروز رو به سمت راحتی استایل های جدید می رود و طراحان لباس در عرصه مد همه ساله به دنبال ارائه لباس های راحت تری برای بانوان هستند.

  1. در انتخاب لباس خلاق باشید.

                                                              رازهای خوشتیپ بودن

اولین قانون در دنیای مد و زیبایی بی قانونی است یعنی قرار نیست برای خوش تیپ بودن تنها از قانون های خاص برای ست کردن لباسها پیروی کنید. لذا تنها اینکه بدانید از چه آیتمی در چه مکانی استفاده کنید ، کافیست. برای مثال در دورهمی های دوستانه لباس راحتی بپوشید و در محل کارتان از لباس های رسمی تر استفاده کنید.

  1. از رنگ ها به درستی در استایلتان استفاده کنید.

                                                           طراحی و فروش لباس

انتخاب لباس ها با رنگهای متفاوت در قدرت لباس پوشیدن شما تاثیر بسیار خوبی بر خوشتیپ شدن شما می گذارد به شرطی که از رنگ ها در کنار هم به درستی استفاده نمایید. بهتر است از رنگهایی که مکمل یکدیگر هستند استفاده کنید برای مثال رنگهایی سبز و قرمز مکمل خوبی برای هم هستند یا رنگ های بنفش و زرد در کنار یکدیگر حس شادابی به چهره میدهند اما از تعادل در استفاده از رنگها غافل نشوید. همچنین در صورتیکه عاشق یک رنگ خاص هستید می توانید در تمامی استایلتان در ترکیب با رنگهای دیگر استفاده کنید و بدین ترتیب هرکس رنگ محبوبتان را دید به یاد شما می افتد.

نکات ست کردن لباس برای خانم های قد بلند :

                                                                        طراحی و فروش لباس

خانم های قد بلند بهتر است برای خوشتیپ شدن از پوشیدن دامن های خیلی کوتاه یا خیلی بلند بپرهیزند و حد وسط را رعایت کنند و معمولا دامن هایی که قد آنها سر زانو است بهترین انتخاب برای بانوان قد بلند می باشد. همچنین برای جلوه زیباتر لباس بهتر است پیراهنتان را داخل شلوار یا دامن قرار دهید تا خط عمودی کمرتان نمایان گردد. از طرفی از پوشیدن لباس های مونوکروم دوری کنید به دلیل اینکه لباس های یک رنگ قدتان را بلندتر از واقعیت جلوه می دهد.  

نکات ست کردن لباس برای خانم های قد کوتاه :

                                                                           رازهای خوشتیپ بودن

خانم های ریز نقش و قد کوتاه هم می توانند با رعایت نکات فوق جذاب تر و خوش تیپ تر از گذشته به نظر برسند کافیست از لباس هایی با طرح راه راه افقی دوری کنند ، از دامن های کوتاه با طرح های بزرگ استفاده نکنند ، برای بلند قد به نظر رسیدن می توانند لباسهای مونوکروم و تک رنگ انتخاب کنند ، استفاده از لباسهایی با طرح های عمودی و یقه هفت می تواند فرم بدنتان را  کشیده تر جلوه دهد و در آخر در استفاده از کمربند دقت کنید و سعی کنید از کمربند های باریک استفاده کنید.

نکات ست کردن لباس برای آقایان :

                                                      طراحی و فروش لباس

آقایان می توانند با رعایت چند نکته ساده با خوش تیپ شدن توجه های بیشتری را به سمت خود جلب کنند :

  1. از پوشیدن لباس های جذب مخصوصا در ناحیه میانی بدن بپرهیزید و به جای آن از لباسهایی استفاده کنید که با فرم بدنتان تناسب دارند و بر قسمت شانه ها بیشتر تاکید می کنند و شما را قوی و با اعتماد به نفس نشان می دهد.
  2. یک راز مهم برای خوشتیپ به نظر رسیدن استفاده از اکسسوری های مناسب است ، فراموش نکنید که ساعت مچی خوب و یا کمربند مناسب تاثیر بسیار زیادی روی استایلتان دارد.
  3. استفاده از رنگ های خنثی می تواند جلوه شیک تری به استایلتان بدهد ، بدین منظور از رنگ هایی مانند طوسی ، سفید ، مشکی و کرم غافل نشوید.
  4. پس از پوشش و اکسسوری ها ، باید به ظاهر خود توجه ویژه ای داشته باشید ، بدین جهت برای خوش تیپ بودن ، چهره و آرایش موها اهمیت بسیار زیادی دارند.

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.