راهکارهای استایل با لباس مشکی

راهکارهای استایل با لباس مشکی

راهکارهای استایل با لباس مشکی

لباس مشکی می تواند در هر فصل و هر موقعیت بسیار کاربردی باشد ، ازین بسیاری از افراد در کمد لباس خود یک دست لباس مشکی دارند. در ادامه به چند ایده برای استایل با لباس مشکی می پردازیم :

۱- برای یک استایل رسمی و اداری می توانید لباس مشکی را با شلوار لی و کت از جنس کتان ست کنید و برای استایل غیر رسمی لباس مشکی را با جوراب شلواری ، کت بلیزر و چکمه تکمیل کنید. اما اگر نمی خواهید در محیط کاری خیلی مشکی بنظر برسید ، شلوار جین و بوت رنگی را با لباس مشکی خود استایل کنید تا ظاهری زیبا و امروزی داشته باشید.

۲- اگرچه فصل تابستان و هوای گرم زمان مناسبی برای پوشیدن رنگهای روشن است اما می توانید از لباس مشکی یا تاپ بدون بند کمک بگیرید که از جنس پارچه های خنک تر مانند لنین باشد و پارچه های پلی استر را انتخاب نکنید. در ادامه لباس مشکی خود را با یک کتانی سفید ، استایلی شیک ، زیبا و غیر رسمی داشته باشید. همچنین بهتر است استایلتان را با یک کیف از جنس کتان و یک کلاه تابستانی برای به ساحل رفتن تکمیل کنید.

۳- کت چرمی که مانند لباس مشکی با تمام فرم های بدن استایل می شود ، لذا می توانید یک کت چرمی رنگارنگ را با لباس مشکی ست کنید و تیپی غیر رسمی بزنید. استایل کت چرمی با لباس مشکی می تواند در فصل سرد سال بسیار شیک و زیبا باشد.

۴- برای مهمانی و مجالس رسمی می توانید لباس کوکتل مشکی انتخاب کنید و با انواع مختلف کفش ست کنید که از آن جمله چکمه بلند تا زانو در هوای سرد در صورت کوتاه بودن لباس مشکی و کفش پاشنه دار در هوای گرم می باشد.

مقالات دیگر : رنگهای مناسب تناژ پوست سرد

۵- در صورتی یک قرار ملاقات مهم دارید یا برای مراسم رسمی آماده می شود ، لباس میدی مشکی با کفش پاشنه دار را امتحان کنید و در کنار آن استفاده از اکسسوری های جذاب را فراموش نکنید.

راهکارهای اکسسوری کردن لباس مشکی

در صورتی که لباس مشکی یکدست دارید ، می توانید با لوازم جانبی آن را جذاب تر و شیک تر کنید و در این میان از اکسسوری هایی با رنگ مناسب تناژ پوستی خود استفاده کنید. بدین منظور کمربند رنگی به دور کمر لباس مشکی خود اضافه کنید تا علاوه بر برجسته کردن دور کمرتان ، رنگی زیبا به استایلتان ببخشد. حتی می توانید یک کلاه آفتاب گیر همرنگ با کمربندتان بر سر بگذارید. همچنین اگر به مراسم رسمی می روید ، یک جفت گوشواره و گردنبند بخوبی با لباس مشکی هماهنگ و شیک می شود.

مقالات دیگر : رنگهای مناسب تناژ پوست گرم

عموما لباس مشکی غیر رسمی از جنس کتان یا پنبه می باشد ، لذا می توانید برای استایل غیر رسمی و راحت ، کت جین را با لباس مشکی ست کنید. از سوی دیگر کیف کراس بادی هم در موقعیت های معمولی و برای نگهداری موبایل و کیف پول و ... با لباس مشکی قابل استایل کردن است.

نکات استایل با لباس مشکی

۱- ساده ترین راه برای استایل با لباس مشکی ، پوشیدن لباس مشکی از سر تا پا می باشد تا بدین ترتیب ظاهری کاملا مشکی و جذاب داشته باشید. استفاده از کت چرمی مشکی ، کفش مشکی و ساق شلواری مشکی به همراه یک لباس مشکی زیبا می تواند نگاه ها را به سمت شما برگرداند.

۲- انواع لباس مشکی را بشناسید. بعنوان مثال برخی لباس های مشکی رسمی تر و برخی راحت تر هستند. بدین جهت لباس کوکتل یا لباس مجلسی ، سبکی از لباس نیمه رسمی است که طول آن تا زانو یا نهایتا زیر زانو می باشد ، لذا لباس کوکتل برای مهمانی های معمولی مناسب است. کوکو شنل خالق برند شنل در سال 1926 یک لباس مشکی و ساده کوچک را طراحی کرد که جایگزین اصلی لباس زنان و لباس کوکتل در آن سالها شد. از طرفی لباس مشکی بلندتر در مراسم رسمی مورد استفاده است.

۳- در لباس مشکی خود راحت باشید. با توجه به اینکه تمامی برندهای لباس به طراحی و فروش لباس مشکی می پردازند اما ممکنست اندازه و سایز لباس های برندهای مختلف ، متفاوت باشد. لذا در صورت خرید آنلاین لباس ، اندازه های دقیق لباس را در جدول سایزبندی بررسی کنید تا بتوانید لباس مشکی مناسب سایز خود که در ان راحت باشید انتخاب کنید.

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.