زیورالات ترند تابستان ۲۰۲۳

زیورالات ترند تابستان ۲۰۲۳

 

زیورآلات ترندی در تابستان ۲۰۲۳

 

همانطور که شاید میدانید اکسسوری ها تکمیل کننده ی استایل شما هستند و به استایل شما دیدگاهی نو و جذاب میدهند میتوانید به راحتی با اضافه کردن یا کم کردن اکسسوری ها حال هوای جدید و تازه ای به استایلتان بدهید مثلا لباسهای ساده ی خود را با استفاده از اکسسوری های متنوع استایل کنید.

زیورالات جز دسته ی اول اکسسوری ها هستند و شاید بهترین فصل برای استفاده از زیورالات تابستان باشد. تابستان زمانی برای درخشیدن شما است پس به هیچ عنوان انداختن زیورالات را پشت گوش نندازید.

امسال ما شاهد اتفاقات جذابی بوده ایم از فیلم معروف باربی گرفته تا بازسازی کارتون پری دریایی و تمام اینها خاطرات کودکی مان را زنده میکنند پس قطعا در دنیای مد این ها تاثیر گذار اند.

در این مقاله قراره به چند سری از زیورالاتی که امسال یعنی در تابستان ۲۰۲۳ بسیار دیده شده اند بپردازیم:

 

  • اکسسوری های الهام گرفته از پری دریایی یا  mermaid inspired

طراحی و فروش لباس      زیور آلات ترند تابستان2023

تابستان فصل رفتن به ساحل های زیبا است پس چی بهتر از زیورالاتی که صدفی هستند یا الهام گرفته از انها هستند.

زیورالات مرواریدی – صدفی با رنگهای دخترانه و جذاب تابستانی بهترین ایتم برای گذراندن این تابستان هستند

  • اکسسوری های الهام گرفته از فیلم باربی

طراحی و فروش لباس                              طراحی و فروش لباس

امسال ما شاهد تبلیغ بسیار گسترده از این فیلم بوده ایم و همه ی ما بدون شک یکبار در کودکی با این عروسک خاطرات شیرینی داریم پس چه فصلی بهتر از برگشتن به دوران کودکی در تابستان با رنگهای صورتی و جذاب دخترانه. این ترند شاید بسیار زنانه به نظر برسد اما بدون شک جز ترند هایی است که ما خانم هارا بسیار به وجد میارد.

  • گوشواره های  حلقه ای چانکی

طراحی و فروش لباس                           زیور آلات ترند تابستان 2023

این ترند هواره از ماه های قبل تا به امروز جز ترندهای محبوب به شمار میرود. اگر استایلی کلاسیک و خانم انه  دارید یک گزینه ی مناسب برای شما است رنگ طلایی س اده اش این حس را به استایل شما القا میکند اما اگر میخواهید متفاوت به نظر برسید شکل متفاوتی از ان را انتخاب کنید.

  • زیورالات دیسکو یا disco jewelery

طراحی و فروش لباسطراحی و فروش لباس

نقره ای براق همیشه بهترین گزینه برای انتخاب یک اکسسوری یا زیورالات بوده است و اگر دنبال برقی خاص در استایلتان هستید بدون شک گزینه ی مناسبی است. تابستان امسال به دلیل کنسرت معروف بیانسه ما شاهد استفاده ی زیاد از این نوع زیورالات بودیم و میتوان گفت این نوع زیورالات از دهه ی ۷۰ برگشتن و پا به عرصه ی مد ۲۰۲۳ گزاشته اند پس میتوان گفت بهترین گزینه برای مهمانی های شما هستش.

  • شال گردن های پاپیونی یا ribbon choker

طراحی و فروش لباس

تابستان امسال ما شاهد استفاده  از این شال گردنی ها زیاد بوده ایم. این نوع ترند از گذشته کم و بیش در دنیای مد حضور داشته اما امسال بیشتر از قبل دیده شده است. شما میتوانید یک عدد روسری سایز کوچک را بردارید و به شکل گل درستش کنید دور گردن تان ببندید و با استایل خود ست کنید. شکلی خانمانه و کلاسیک اما در عین حال متفاوت و امروزی به استایل شما میدهد.

  •  اکسسوری های الهام گرفته از گل ها

طراحی و فروش لباس

الهام گرفتن از گل ها همیشه در صدر جدول طراحان مد قرار دارد. همت=انطور که اشاره شد ترندهای تابستانی همگی بسیار بامزه و پر انرژي هستند و شور و شوق زیادی را به همراه دارند. استفاده از گلها در قالب  اکسسوری ها بسیار ایده ی مناسبی برای تعطیلات تابستانه تان است که به استایل شما شکلی خانمهانه اما در عین حال حس جوانانه بدهد. میتوان گفت این ترند از قرن ۷۰ ایده گرفته شده و امسال نیز میتوانیم از قدر گلهای بزرگ به خوبی استفاده کنیم.

  •  بنگل های رنگی یا colorful bangles

طراحی و فروش لباس

بنگل به معنای النگو در زبان عامیانه ما هستش. اگر ادمی هستید که در استایل خود ریسک نمیکنید و بیشتر رنگهای نچرال یا خنثی را برای استایل خود ترجیح میدهید اما همچنان دوست دارید به روز باشید و با مد فصل جلو روید پیشنهادم به شما این دت بند ها یا النگو های رنگی رنگی است. از رنگهای بولد و شاد استفاده کنید و به عنوان نقطه ی متضاد در استایلتان به کار ببرید و مطمعن باشید استایلی متفاوت و به روز به شما میدهد.

  • Candy-colored neckless

طراحی و فروش لباس                                 طراحی و فروش لباس

 

همانطور که گفتیم فصل تابستان فصل اکسسوری های رنگا رنگه و چی بهتر از رنگهای پاستلی و خنک. این نوع گردنبند ها در رنگاه اول واقعا خوردنی هستند. میتوان گفت این ترند از فیلم باربی نیز الهام گرفته شده است پس اگر استایلی غیر رسمی و فان  و تینیجری میگردید میتوانید از این گردنبند ها به عنوان تکمیل کننده ی استایلتان استفاده کنید و مطمعن باشید عاشقش میشوید.

 

نت پایانی: 

همانطور که شاید متوجه شدین تمام اکسسوری های ترند در این فصل رنگا رنگ و براق هستند اگر میخواهید برای استایل خود اکسسوری به روز و روی مد انتخاب کنید بدون شک میتوانید از فیلمها و یا استایل های خیابانی ایده بگیرید.

writer :BAHAR  GHANADIOF

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.