شلوارهای ترندی در تابستان ۲۰۲۳

شلوارهای ترندی در تابستان ۲۰۲۳

شلوار های ترندی و مد روز در تابستان ۲۰۲۳

 

شلوارها یکی از مورد استقبال ترین ایتم هادر هر فصلی هستند. در تابستان امسال ما شاهد شلوارهای متفاوتی بودیم اما اگر بخواهیم همه انها را یک نگاه گذرا بندازیم میبینیم سبک شلوارها به سمت راحت تر بودن و ازاد بودن رفتن و شلوار های اسکینی (شلوارهای جذب) چند سال پیش را خیلی کمتر در دنیای مد فشن شو ها و حتی استایل های خیابانی میبینید.

برای همین در این مقاله به ۵ تا از مدل شلوارهایی که تابستان ۲۰۲۳ امسال بسیار در استایل های خیابانی از نیویورک تا پاریس و میلان مورد توجه بودند را با شما به اشتراک میزاریم.

  • Striped pants  یا شلوار های راه راه
  • طراحی و فروش لباس                        طراحی و فروش لباس

شاید برایتان عجیب و یا خنده دار باشد اغلب ما این نوع شلوارهارا به عنوان شلوار های راحتی و یا شلوارهای تو خونگی میشناسیم اما باید بگم که این شلوارها از استایل های خیابانی شروع شد و امروزه مخصوصا این تابستان به عنوان یک ایتم اصلی از کالکشن برندها قرار گرفت. بخاطر طرح های راه راه که دارند بامزه و مناسب تابستان هستند.

  • Cargo pants  یا شلوارهای کارگو

شلوار ترندی تابستان 2023    شلوار ترندی تابستان 2023

شاید با این ترند به خوبی اشنا باشید چون بسیار امسال دیده شده است. این نوع شلوار جز اولین ترندها میتوان نام برد که حتی از قبل از تابستان نیز بسیار دیده شده است و طبق پیشبینی ها جز شلوارهایی است که همچنان در صدر جدول قرار دارد. البته این ترند را با نام شلوار شش جیب هم میشناسید که در سال ۱۳۸۸ شمسی خیلی بین جوانهای ایرانی باب بود و اما امروزه بعد از ۱۴ سال این شلوارها به عرصه مد بازگشتند.

اگر بخواهیم تاریخچه این شلوار را مورد بررسی قرار دهیم باید بگویم این شلوارها در ابتدا سال ۱۹۳۸میلادی در ارتش بریتانیا با یک جیب در کنار پا و یک جیب پشت مورد استفاده قرار میگرفتند بعدها در ارتش امریکا با دوجیب در دو طرف پا مورد استفاده قرار گرفت و بعد از ان حدود ۵۰ سال بعد در سال ۱۹۹۸ میلادی لارف لورن در یکی از کالکشن های خود این شلوار را وارد عرصه مد کرد.

  • Linen pants  یا شلوارهای لینن

طراحی و فروش لباس                   طراحی و فروش لباس

این نوع شلوارها راحت- خنک و کلاسیک هستند و بسیار ایتم مناسبی برای تابستان گرم امسال هستند.

پیشنهاد میشود برای کمد لباسی تابستانه ی خود از این شلوار استفاده کنید مخصوصا برای راحت ست کردن با بقیه لباسهایتان سعی کنید از رنگهای خنثی و نود استفاده کنید مانند کرم – سفید و...

  • Grey jeans  یا شلوار های جین خاکستری

طراحی و فروش لباس                 طراحی و فروش لباس

همانطور که شاید بدانید پارچه های جین بسیار امسال دیده شده است و بهترین ایتم برای کمد لباسیتان است چونکه این نوع پارچه ها و شلوارها جز ترندهای همیشگی هستند پس اگر میخواهید با یک بار هزینه کردن هر سال روی مد باشید از پارچه های جین استفاده کنید. رنگ خاکستری یا بهتره بگم نوک مدادی رنگی خنثی است که شما میتوانید با هر رنگی که بخواهید به راحتی ست کنید و یکی از رنگ هایی است که میتوانید به راحتی زیر مانتو و روپوش خود بپوشید

  • Baggy jeans یا شلوار های بگ جین

طراحی و فروش لباس                         طراحی و فروش لباس

همانطور که در ابتدا گفتم با توجه به روند لباس ها مشتریان امروزه به دنبال راحتی هستند. پس شلوارهای بگ بهترین گزینه برای تابستان هستند.

اگر به تاریخچه این نوع شلوار نگاه کنیم برای اولین بار در دهه ۸۰ میلادی  در انگلستان وارد دنیای مد شد و شلوار های بگ بهترین گزیننه برای افرادی هستند که میخواهند قدشان را بلند تر نشان دهند و اگر میخواهید یک شومیز با ان ست کنید حتما لباس خود را در شلوار قرار دهید به طوری که کمر شلوار دیده شود یا میتوانید از کراپ تاپ ها و لباسهای بادی استفاده کنید و اگر لباس خود را روی شلوار قرار دهید باعث شلخته کردن شما میشود. 

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.