مزایای پوشیدن لباس های با کیفیت چیست ؟

مزایای پوشیدن لباس های با کیفیت چیست ؟

مزایای پوشیدن لباس های با کیفیت چیست ؟

جالب است بدانید که امور پیش پا افتاده و روزمره زندگی می تواند تاثیر زیادی در روحیه و عزت نفس و شاد بودن ما داشته باشد و اگرچه ممکنست پوشیدن لباس های با کیفیت خیلی مهم بنظر نرسد اما اقدام کوچکی است که می تواند علاوه بر مزایای بسیار دیدگاه ما را نسبت به زندگی تغییر دهد.

آشنایی با مزایای لباس های با کیفیت

اگر دوست دارید لباسی انتخاب کنید که علاوه بر کاربردی بودن و داشتن تناسب ، دوام خوبی داشته باشد ، باید هزینه بیشتری صرف کنید تا لباس های با کیفیت بخرید. چرا که خرید لباس ارزان تر ، کیفیت پایین تری هم دارد و می تواند خیلی زود پاره و یا نخ نما شود یا حتی پس از چند بار شستشوی لباس ، بافت پارچه از بین برود و دیگر قابل پوشیدن نباشد. اما در مقابل در صورتیکه لباس با کیفیت از یک برند معتبر خریداری کنید ، می توانید در سال آینده هم بدون افت کیفیت همان لباس را بپوشید.

بسیاری از برندهای معتبر لباس در حال ترویج این مفهوم به مشتریان هستند که لباس های با کیفیت تهیه کنند تا ماندگاری بالاتری داشته باشد. بدین ترتیب می توان علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها برای خرید لباس های بیهوده در مدت زمان بیشتر ، ضایعات ناشی از لباس ها را کاهش داد و اینگونه به محیط زیست کمک کرد.

مواردی که باید درباره لباس های با کیفیت در نظر بگیرید :

ماندگاری بالا : یک لباس با کیفیت باید بیشتر از چند ماه دوام بیاورد.

مقاومت بیشتر : لباس های با کیفیت باید مقاومت و استحکام خود را حفظ کرده و از فرم اصلی خود خارج نشوند.

حفظ رنگ : رنگ لباس های با کیفیت نباید از بین بروند و یا پخش شوند.

پارچه جذاب : لباس های با کیفیت باید از پارچه مناسب ، با کیفیت و جذاب دوخته شوند.

در ادامه به دیگر مزایای پوشیدن لباس های با کیفیت می پردازیم :

طول عمر لباس های با کیفیت بالاست

دوام بالای لباس های با کیفیت منجر به طول عمر بیشتر لباس شده و بدون اینکه یکپارچگی خود را از دست بدهد در طول زمان مقاومت زیادی دارد. بدین ترتیب لباس های با کیفیت به اندازه لباس های بی کیفیت و ارزان نیازی به تعویض و نوسازی ندارند و می توان در هزینه های اضافی صرفه جویی کرد. جالب توجه است که برخی از برندهای لباس معروف که لباس های با کیفیت ارائه می دهند ، ضمانت نامه مادام العمر برای لباس تعیین می کنند به دلیل اینکه از دوام و طول عمر لباس های خود اطمینان کافی دارند.

مقالات دیگر : مزایای باورنکردنی لباس ابریشمی

لباس های با کیفیت دوام و مقاومت بالایی دارند

از مهم ترین مزایای پوشیدن لباس های با کیفیت می توان دوام و ماندگاری بالای آن را نسبت به دیگر لباس ها دانست ، به دلیل اینکه در لباس های با کیفیت از پارچه ها و مواد با کیفیت بالاتر استفاده شده و ازین رو پارچه مورد استفاده کمتر در معرض آسیب و پارگی است و در صورت قرار گرفتن در شرایط شدید که احتمال پارگی حتمی در آن وجود دارد ، میزان آسیب و پارگی آن بسیار کمتر از پارچه های دیگر است. خصوصا لباسهایی که در بیرون از منزل و در فضای باز و یا برای کار مورد استفاده قرار می گیرد باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا بتواند نقش محافظتی خوبی در برابر عوامل بیرونی ایفا کند. بدین منظور پارچه های سنگین و بادوام بسیار مناسب هستند.

راحتی با لباس های با کیفیت

صرف نظر از مقاومت و ماندگاری بالای لباس های با کیفیت ، شما در پوشیدن این دسته از لباس ها احساس راحتی بیشتری خواهید داشت چرا که برندهای لباس معتبر از پارچه ها و مواد بهتری برای دوخت استفاده می کنند تا بالاترین سطح راحتی و رضایت را از مشتریان خود کسب کنند. بدین جهت پارچه هایی از جنس پنبه ، پشم و یا ابریشم که همگی از بهترین نوع پارچه ها هستند ، در تولید لباس های با کیفیت توسط برندهای معتبر دنیا بکار گرفته می شود که در محصول نهایی کیفیت خود را نشان می دهد.

لازم به توضیح است که در لباس هایی از جنس پنبه و ابریشم خبری از تحریک پوست و یا کشیده شدن و پارگی یا نخ نما شدن پس از شستشو نمی باشد.

مقالات دیگر : لباس پنبه ای مناسب چه فصلی است ؟

لباس های با کیفیت از تناسب خوبی برخوردارند

تناسب لباس از مهم ترین مولفه های انتخاب لباس های با کیفیت است و با توجه به اینکه لباس های با کیفیت با سطح بالاتری از دقت و توجه به جزئیات در همه مراحل دوخت تولید می شوند لذا تناسب اصلی خود را به مدت طولانی نگه می داند و بهتر فیت بدن می شوند. حتی لباس های با کیفیت دارای اجزا و لوازم جانبی هستند که امکان دوخت آسان تر را برای رسیدن به تناسب بهتر فراهم می کنند. بطور مثال دکمه های اضافی یا سجاف برای تغییر اندازه ، بلند یا کوتاه کردن لباس و ... در لباس بکار می رود ، بدون اینکه استایل لباس و یا شکل کلی آن تغییر کند.

لباس های با کیفیت : سازگار با محیط زیست و پایدار

برخی از برندهای لباس معتبر از پارچه هایی برای دوخت لباس استفاده می کنند که سازگار با محیط زیست باشد چرا که صنعت پوشاک دومین آلاینده بزرگ در جهان است و با پوشیدن لباس های با کیفیت و سازگار با محیط زیست به پایداری جهان و کمک به جهانی بهتر و پاکیزه کمک می کنید. بدین منظور برندهای معتبر لباس از الیاف و پارچه لباس گرفته تا دیگر موارد از مواد طبیعی یا بازیافتی استفاده می کنند چرا که لباس های تولید شده از الیاف طبیعی نیاز به آب کمتری برای رشد دارند و پارچه های بازیافتی تولید شده از بطری های پلاستیکی پس از مصرف ، حجم زباله های دفن شده را کاهش می دهد و این یعنی دوستی با محیط زیست.

از سوی دیگر برخی از شرکت های تولید لباس که لباس های ارزان تر تولید می کنند دستمز منصفانه ای به کارگر پرداخت نمی کنند اما در مقابل شرکت های معتبری هستند که لباس های با کیفیت با قیمت بالا تهیه می کنند اما حق کارگرانی که برای تولید محصولاتشان زحمت می کشند را بخوبی پرداخت می کنند و سعی بر حمایت این قشر آسیب پذیر جامعه دارند. ازین رو زمانی که برای خرید لباس هایتان هزینه بیشتری می کنید ، با نیت خوب حمایت و کمک به رفاه کلی در جهان فکر کنید.

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.