لباس های ترندی ۲۰۲۳

لباس های ترندی ۲۰۲۳

 لباس های ترندی ۲۰۲۳   

در دهه های گذشته روند مد و تغییرات آن از طریق خانه های مد به مجلات و در نهایت به مصرف کنندگان ارائه میشود اما امروزه این روند دچار تغییرات چشم گیری شده است. اگرچه بلاگرها و اینفلوئنسرها ، شبکه های مجازی و ... دنیای فشن را تا حد زیادی دچار تغییر کرده اند. اما همچنان استایل های چشم گیری که در حین برگزاری فشن شوها به ویژه در هفته مد پایتخت های  مد جهان دیده می شود یکی از انواع راه های شناخت مد فصل آینده است.

آشنایی با ترند لباس 2023 

ترند لباس امسال به نسبت سال های گذشته تغییرات زیادی کرده است و دلیل آن هم می تواند تغییر رفتار خریداران طی این سالها باشد که باعث شده لباسهایی با فرم ، استایل و جنس راحت تر برای افراد تولید و روانه بازار شود. چنانچه آخرین ترندهای مد امسال تحت تاثیر چهار شهر مهم مد یعنی نیویورک ، لندن ، میلان و پاریس قرار گرفته است و در فروشگاه های سراسر جهان نمایش داده می شود که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

  • شلوارهای فاق کوتاه دوباره ترند می شوند :

                                                                            طراحی و فروش لباس

حدودا بیست سال از آخرین باری که شلوارهای فاق کوتاه ترند شده بودند می گذرد جالب اینجاست که بدانید باز هم این شلوار ها ترند شدند اما این بار با راحتی بیشتر . اما در مورد استایل کردن این نوع شلوارها بدانید که می توانید آنها را با بافتنی های بلند ، تاپ های برش خورده یا انواع نیم تنه ها ست کنید و از آنجا که محبوب ترین شلوارهای فاق کوتاه ، از نوع جین می باشند ، لذا ست کردن آنها خیلی ساده آسان می باشد. جالب است بدانید که تاریخچه شلوارهای فاق کوتاه به دهه 60 میلادی مورد استفاده توسط هیپی ها بر می گردد و در دهه های 70 و 80 میلادی از مد افتاد و سپس از سال 90 میلادی دوباره به جایگاه خود برگشت.

  • دامن پلیسه بلند و دامن های خیلی کوتاه از ترندهای پر سر و صدای امسال :

                                                                     لباس های ترندی 2023

دامن جزو مهم استایل زنانه است و بدون اغراق دامن های پلیسه یکی از کاربردی ترین ترند های لباس امسال شناخته می شود چرا که بسیار سبک و راحت هستند و فارغ از اینکه بخواهید آنها را در چه فضایی به تن کنید ، می توانند قد متفاوتی داشته باشند. حال که دامن پلیسه دوباره ترند لباس امسال شده ، برای پوشیدن این نوع دامن هیچ نوع محدودیتی ندارید و می توانید از آنها در تمامی رنگ ها استفاده کنید و به راحتی با انواع کتانی ، کفش ، مانتو کتی یا عبایی ، شومیز و ... ست کنید و استایل جذابی ایجاد کنید.

از سوی دیگر یکی از دیگر ترند لباس امسال استفاده از دامن های خیلی کوتاه در استایل است که یادآور سوپر مدل های دهه 90 میلادی است که از این نوع دامن ها می توانید در کنار نیم تنه استفاده نمایید تا زیبایی بیشتری به استایلتان ببخشد.

  • لباس های براق فلزی و رنگ های نئونی از ترندهای چشمگیر امسال شد :

                        طراحی و فروش لباس             

                                                                                                       طراحی و فروش لباس

یکی دیگر از ترندهای امسال لباسهای براق اند که یادآور برق فلزی برایمان هستند و با خودنمایی نگاه ها را به سمت شما جلب می کند. از آنجا که درخشش این نوع از پارچه ها حالتی مجلل ایجاد می کند ، بنابراین بهتر است در مکانهای مناسب چه بعنوان لباس رسمی و چه لباس روزمره از آنها استفاده نمایید تا زیبایی و جذابیت تان دو چندان شود. از طرفی لباسهای نئونی یا شبرنگ یا شب نما که مانند چراغ عمل می کند ، یکی از داغ ترین ترند لباس امسال به شمار می رود و جالب است بدانید استایل مونوکروم با این رنگ ها یکی از خاص ترین استایل های ترند امسال است. همچنین اکسسوری های و لاک های زیادی با این رنگ ترند شده است.

 

مطالب بیشتر : آشنایی با انواع استایل

  • پارچه های شفاف به عنوان شیطنتی آشکار در ترند امسال جای خود را پیدا کرده اند :

                                                                        طراحی و فروش لباس

این نوع پارچه که معمولا سبک وزن ، زیبا و ظریف هستند ، مصارف خاص خودش را داشته و بر فرم اندام زنانه تاکید دارد. از طرفی پارچه های شفاف به سادگی با پارچه های مات ترکیب شده و جالب توجه می شوند و به تازگی مورد توجه بسیاری از طراحان لباس قرار گرفته است تا طرح های منحصر بفردی را با آنها اجرا کنند. از این ترند پارچه با جنس پارچه های ارگانزا ، حریر ، گیپور ، دانتل و تور می توان در لباس های شفاف یا نیمه شفاف استفاده کرد.

  • کت و شلوار سفید یکی از ترندهای شیک امسال :

                                                                        لباسهای ترندی 2023

کت و شلوار سفید از دیگر ترند لباس امسال است که می توانید با پوشیدن آن رنگ و روی تازه ای به شهر بدهید. چنانچه کت و شلوار یکی از لباس های مورد علاقه و شیک و رسمی در سراسر دنیاست که ما بانوان ایرانی می توانیم به راحتی از آنها در بیرون از خانه استفاده نماییم که می توان آن را متناسب با سلیقه فردی ، فرم اندام و سبک پوششی انتخاب کرد. بعنوان مثال کت های یقه باز و باریک برای افراد بالا تنه کوتاه مناسب است و برای استفاده از یقه برگردان ، بهتر است یقه باریک و بلند انتخاب کنید.

  • بافتنی ها و قلاب بافی ها دوباره محبوب شدند :

                                                                     طراحی و فروش لباس

بافتنی ها و قلاب بافی ها از لباس های محبوب فصل های سرد سال به شمار می آیند اما امسال کمی متفاوت تر از سالهای گذشته است و شما می توانید از آنها در قالب نیم تنه ، کیف ، تاپ ، شلوار و یا دامن با رنگهای روشن و پاستیلی حتی در فصول گرم سال استفاده نمایید چرا که امسال ترند شده اند که این استایل یکی از گزینه های مناسب برای کنار ساحل یا گردش های شبانه است .

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.