چند ایده برای ست کردن لباس سبز

چند ایده برای ست کردن لباس سبز

چند ایده برای ست کردن لباس سبز

رنگ سبز یکی از متنوع ترین رنگهای دنیاست که با هر رنگی ترکیب شده و عالی بنظر می رسد و از جمله رنگ های مورد علاقه بیشتر افراد چه خانم ها و چه آقایان می باشد که انواع مختلف این رنگ شامل تن ها و سایه های متفاوت در کمد لباس همه پیدا می شود. رنگ سبز نمایانگر رشد و شکوفایی بوده و جای تعجب نیست اگر یک کت سبز به یک مد محبوب تبدیل شود. اما آیا شما هم به این موضوع فکر کرده اید که لباس سبز خود را با چه چیزی ست کنید؟

طراحی و فروش لباس

قوانین ست کردن لباس سبز

برای مد روز بودن نیازی به پوشیدن لباس های خارق العاده ندارید و می توانید از استایل سبز کمک بگیرید. از آنجا که تطبیق لباس با روحیه یک هنر محسوب می شود ، لذا شما می توانید به روشی ظریف تاپ سبز و یا کت سبز را با خیلی موارد ست کنید. در این صورت اگر می خواهید لباسهایتان یکدست ، منسجم و دارای تطابق رنگ باشد ، چند قانون زیر را رعایت کنید :

* اگرچه رنگ سبز روشن باعث افزایش جذابیت لباس می شود اما اگر به دنبال ظرافت هستید ، رنگ سبز تیره را انتخاب کنید و با رنگهای خنثی نظیر خاکستری ، سفید یا مشکی ست کنید. در این بین سایه های روشن تر سبز برای نشان دادن شخصیت جسور شما بسیار مناسب است و ترکیب آن با رنگ زرد و یا نارنجی به شما در این هدف کمک می کند.

* رنگ سبز همیشه با طبیعت همراه بوده و سایه ها و طیف های مختلفی از سبز نظیر زیتونی ، سبز کله غازی ، سبز روشن ، لیمویی ، مغز پسته ای ، سبز یشمی ، سبز آبی ، سبز تیره ، سبز لجنی و سبز چمنی وجود دارد که می توانید نظر به شخصیت و استایل شخصی خود انواع رنگ سبز را انتخاب کرده و با ترکیبات مختلفی بپوشید. قابل ذکر است که تقریبا رنگ سبز را می توان با هر رنگی ست کرد اما ساده ترین راه برای ست کردن رنگ سبز ، ترکیب آن با رنگهای خنثی نظیر مشکی ، سفید یا خاکستری و یا رنگهای مکمل نظیر قرمز یا آبی است.

مقالات دیگر : چند نکته برای استایل کردن هودی

چند ایده برای ست کردن لباس سبز

* با توجه به اینکه تاپ سبز را می توان با هرچیزی از جمله شلوار جین یا دامن ست کرد اما بهتر است سبز روشن را با سایه های تیره مشکی یا سرمه ای ترکیب کنید چرا که بهترین کارایی را دارند. و از آنجا که مقدار زیادی زرد و یا آبی در رنگ سبز روشن مخلوط شده برای فصول تابستان و بهار مناسب هستند و در زمان گرمای هوا به خنک شدن شما کمک می کند.

همچنین سبز روشن تر چهره شما را جوان تر کرده و این رنگ برای همه افراد بدون توجه به رنگ پوست عالی بنظر می رسد. در مقابل رنگ سبز تیره را می توانید با رنگهای روشن نظیر سفید یا کرم ترکیب کرد.

* برای اضافه کردن رنگ به کمد لباستان ، کت سبز بهترین گزینه است. در صورتی که می خواهید معمولی و آرام نشان داده شوید از استایل کت سبز روشن با شلوار جین و کفش ورزشی کمک بگیرید که به شما حس فرارسیدن بهار و شادابی را می دهد. اما برای بیرون رفتن شبانه با دوستان یا خانواده می توانید کت سبز خود را با شلوار جین تیره و کفش پاشنه بلند استایل کنید.

بیشتر بدانید : خرید کت سبز

4 ایده برای استایل با کت سبز زیتونی

سبز رنگی است که به دلیل همخوانی با طبیعت ، با خود آرامش بهمراه دارد و می توان به روش های مختلف از آن استفاده کرد و با رنگهای طبیعی ست کرد تا شیک تر و یا حتی پیچیده تر بنظر رسید. همچنین می توان از رنگ سبز بعنوان رنگ غالب استفاده کرد. در ادامه4 استایل با کت سبز زیتونی را مشاهده می کنید.

* استایل کت سبز زیتونی با بلوز و شلوار سرمه ای با کتانی سفید

چند ایده برای ست کردن لباس سبز

* استایل استایل کت سبز زیتونی با پیراهن نود

طراحی و فروش لباس

* استایل کت سبز با بلوز سفید و شلوار جین

چند ایده برای ست کردن لباس سبز

* استایل کت سبز با بلوز سفید و شلوار جذب مشکی

چند ایده برای ست کردن لباس سبز

مقالات دیگر : نکات لباس پوشیدن در فصل پاییز 

چه رنگ هایی برای استایل با کت سبز روشن مناسب است ؟

صورتی روشن و آبی روشن هر دو برای ست کردن لباس سبز روشن مناسب بوده چرا که هر دو دارای تناژ آبی مشابه هستند و در کنار هم زیبا و غیر منتظره بنظر می رسند. بعنوان مثال سبز نئونی با صورتی پاستلی ترکیبی آرامش بخش ایجاد می کند و ترکیب لباس زمستانی پالتو سبز و صورتی هم سایه های کلاسیک بدنبال دارد اما با حال و هوای مدرن. همچنین کت سبز روشن با قهوه ای تیره و نارنجی هم قابل ست کردن است.

طراحی و فروش لباس

از سوی دیگر ساده ترین و متداول ترین ترکیب رنگ سبز با آبی می باشد که نقطه شروع عالی برای استایل ظاهر معمولی می باشد و در لباسهای زمستانی هم کاربرد بسیاری دارد. بدین منظور رنگ سبز سیب با آبی فیروزه ای استایل متفاوت ایجاد می کند که می توانید در طرح ایده های لباس سبز با این رنگها بازی کنید و ترکیبی فوق العاده چشم نواز بسازید.

چند ایده برای ست کردن لباس سبز

نکاتی برای استایل با لباس سبز

* کفش و اکسسوری مشکی را با لباس ، دامن و یا شلوار سبز ست کنید تا بر زیبایی ظاهرتان بیفزاید.

* تی شرت سبز را با شلوار جین آبی روشن و یا جین تیره ست کنید. همچنین می توانید بلوز سبز را با شلوار خاکستری هم بپوشید.

* دامن سبز خاکی را با چکمه قهوه ای ترکیب کنید.

* برای استایل با رنگ سبز می توانید از طرح های گلدار در سایه های زرد ، نارنجی یا بنفش کمک بگیرید تا استایلی چشم نواز داشته باشید.

* برای جسورتر بنظر رسیدن سایه های مختلف آبی را با سبز ست کنید.

* اگرچه شلوار سبز را می توان با خیلی رنگها ست کرد اما بهتر است از رنگهای روشن نظیر زرد و یا نارنجی استفاده کنید چرا که این رنگها با شلوار سبز بسیار جذاب می شوند.

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.