چند نکته ساده برای استایل کردن هودی

چند نکته ساده برای استایل کردن هودی

چند نکته ساده برای استایل کردن هودی

این روزها بیشتر مردم نسبت به لباس و استایل کردن هوشیار هستند و با توجه به تولید لباس های مشابه نظیر هودی و سویشرت تمایز بین این دو سخت می شود. از زمانیکه همه گیری کرونا شکل گرفت و بیشتر افراد وقتشان را در منزل سپری کردند ، همه افراد به دنبال لباس های راحت هستند که هودی هم از جمله لباس های مد روز اما راحت می باشد.

هودی چیست ؟

هودی نوعی سویشرت کلاهدار است که در زمره لباس های گرم مخصوص فصل پاییز و زمستان و حتی اوایل بهار بشمار می رود و معمولا بند بلندی در گردن برای تنظیم کلاه دارد. هودی چند منظوره در سه مدل نیم زیپ ، تمام زیپ و بدون زیپ در انواع جیب دار یا بدون جیب در قسمت جلو موجود است و جنس هودی که بیشتر برند ها از آن استفاده می کنند شامل پنبه ، پلی استر و یا ترکیبی از هر دو می باشد. از آنجا که هودی ها مناسب فصول سرد سال هستند ، می توانید از آنها به عنوان لباس بیرون ، لباس ورزش و یا لباس های راحتی استفاده نمایید.

طراحی و فروش لباس

قابل توجه است که هودی در بین افراد چه مرد و چه زن و در هر گروه سنی طرفداران زیادی دارد و این به علت شیک و مد روز بودن و در عین حال راحت بودن هودی می باشد که در فصول سرد سال مانند گرمای بهشت باعث گرم کردن شما می شود. جالب است بدانید که هودی فقط در هوای سرد شما را گرم نگه نمی دارد ، بلکه هودی بعنوان لباسی همه کاره می تواند در استایل روزمره نظیر لباس های ورزشی ، لباس های راحتی  ، لباس های خیابانی استفاده شود.

در ادامه چند ایده برای شیک تر به نظر رسیدن با هودی را بررسی می کنیم ، همراهمان باشید.

نکات استایل با هودی

* هودی با شلوار جاگر ، جین و لگ : 

چند نکته ی ساده برای استایل کردن هودی

اگر قرار است با دوستانتان دیدار داشته باشید می توانید هودی را با یک شلوار جاگر ، جین یا لگ های ورزشی  مناسب ست کنید ، اما از پوشیدن هودی با شلوارهای راحتی و یا شلوار های ورزشی خودداری کنید چرا که استایل کلی شما گشاد می شود و فرم بدن را به زیبایی نشان نمی دهد. در عوض از لگ های ورزشی ساده و بدون طرح استفاده کنید تا با فرم گشاد هودی در تضاد باشد.

همچنین استایل هودی خود را با یک جفت کفش ورزشی تکمیل کنید چرا که به دلیل ظاهر غیر رسمی آن ، یک جفت کفش ورزشی گزینه بسیار خوبی است.

بیشتر بخوانید : نکات لباس پوشیدن در فصل پاییز

* هودی خود را با یک پافر و یا کاپشن بپوشید.

ازین رو می توانید یک کت غیر رسمی روی هودی برای ایجاد ظاهری ایده آل در هوای نه چندان سرد استفاده کنید و بدین منظور طیف گسترده ای از کت های غیر رسمی را می توانید انتخاب کنید مانند کت های جین ، ژاکت های چرمی ، ژاکت ورزشی ، جلیقه های بهاری و ... . افزون بر این از اکسسوری ها استفاده کنید و به لباس های خود شخصیت بدهید ، مثلا هودی را با یک عینک آفتابی و یک جفت گوشواره حلقه ای و یک ساعت مچی استایل کنید و از کلاه هایی استفاده کنید که مکمل هودی شما باشد.

* از تکنیک لایه لایه استفاده کنید :

طراحی و فروش لباس

هودی را به عنوان لایه زیرین بپوشید و بر روی آن از ژاکت ، کت و یا کاپشن بصورت لایه لایه استفاده کنید. بدین منظور کت جین با هودی در پاییز استایلی شیک به شما می دهد و از آنجا که کت جین رنگهای متفاوتی دارد بهترین گزینه می تواند جین آبی رنگ باشد که با هودی رنگ خنثی زیبا می شود. در نهایت با یک شلوار جین راسته و کتانی سفید ظاهر خود را درخشان تر کنید.

بیشتر بخوانید : آموزش استایل با شلوار بگ و دمپا

* رنگ هودی : می توانید یک هودی با رنگ خنثی ( مشکی ، سفید ، خاکستری ) و مناسب فصل استفاده کنید و آن را با لوازم های جانبی مکمل و اکسسوری های مرتبط بپوشید. از طرفی اگر می خواهید حال و هوای بازیگوش تری داشته باشید ، رنگ های شادتر تهیه کنید.

* هودی با سایز متناسب بپوشید : برای انتخاب هودی بهتر است سایز مناسب خود را انتخاب کنید به دلیل اینکه هودی ها عموما در سایزهای بزرگ و جادار تولید می شوند ، ازین رو بهتر است از سایز مناسب تر نسبت به فرم اندام خودتان تهیه کنید که با این حال هنوز جادار و راحت هستند. در مقابل اگر از هودی سایز خیلی بزرگ استفاده کنید ممکنست از روی شانه یا کمرتان بیفتد که جلوه خوبی نخواهد داشت.

بدین منظور برای خرید هودی اندازه دور سینه و دور کمر خود را در نظر بگیرید و نزدیک ترین سایز هودی نسبت به خودتان را تهیه کنید.

چند نکته ی ساده برای استایل کردن هودی

* از هودی های زیپ دار غافل نشوید : هودی های زیپ دار دستتان را در ست کردن لباس ها باز تر می گذارند. برای مثال می توانید در هوای خنک بهاری و یا پاییزی از یک تیشرت ساده استفاده نمایید و بر روی آن یک هودی زیپ دار بپوشید.

* یک هودی راحت انتخاب کنید : در استایل های روزانه ، هودی قابل توجه ترین بخش از لباس های شما خواهد بود ، بنابر این هودی ای را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی می کنید. هودی های دارای لوگو برای استایل های روزمره انتخاب خوبی هستند. همچنین می توانید هودی را با پافر ست کنید تا در پاییز و زمستان امسال جذاب تر از قبل باشید و بدین جهت از رنگ هودی روشن و پافر تیره استفاده کنید.
 

* کت های آزاد چهارخانه انتخابی خلاقانه با هودی : ترکیب هودی با کت های چهارخانه یک انتخاب جسورانه به حساب می آید و شما می توانید با این استایل از لگ یا شلوار اسلیم و کتانی سفید استفاده کنید.

* هودی و پالتو :

طراحی و فروش لباس

ست هودی و پالتو یکی از ست های محبوب و ترند این روزها است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هنگام استفاده از هودی باید جسارت استفاده از لباس های کژوال را داشته باشید و از ترکیب لباس های رسمی با آن نترسید. بدین جهت می توانید هود را با پالتو کلاسیک ست کنید و شیک و رسمی شوید و یا با پالتو بلند فوتر و یا کت های اورسایز که این روزها ترند شده استایلی متفاوت داشته باشید.

* هودی و کت های چرمی !!!

چند نکته ی ساده برای استایل کردن هودی

کت های چرمی کوتاه و بلند شاید در تصور با هودی خیلی جالب به نظر نرسد اما کافی است یکبار امتحان کنید تا شیفته این ترکیب هیجان انگیز و منحصر به فرد شوید. کت های چرمی کوتاه یا بلند مناسب استایل های اسپرت هستند و وقتی با هودی بدون زیپ ترکیب شوند می توانند یک ترکیب فوق العاده را برایتان بسازند ، پس اگر به دنبال تنوع هستید حتما این ترکیب را امتحان کنید. بدین منظور کت چرم مشکی را با هودی رنگ خنثی کرم یا طوسی ست کنید اما پوشیدن کت چرمی با هودی مشکی گزینه مناسبی نیست.

* هودی با لگ چرم :

چند نکته ی ساده برای استایل کردن هودی

استایل هودی با لگ چرم نیز از آن دسته آیتم های متفاوت با هودی است که در کنار یک بوت و یا اسنیکرز سفید بسیار شیک می شود. اگر قرارهای دوستانه در پیش دارید ، از این ترکیب غافل نشوید.

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.