چگونه لباس مجلسی انتخاب کنیم؟

چگونه لباس مجلسی انتخاب کنیم؟

چگونه لباس مجلسی انتخاب کنیم؟

انتخاب لباس مجلسی شیک از سخت ترین لحظه های تصمیم گیری خانم ها پیش از رفتن به مراسم عروسی یا مهمانی می باشد ، بخصوص اینکه مراسم بسیار رسمی باشد و یا اینکه با جمع آشنایی نداشته باشید. از آنجا که در لباس های مجلسی تنوع زیادی وجود دارد ، لذا انتخاب را برای خانم ها دشوار می کند ، اما پس از انتخاب لباس مجلسی مناسب خود از پوشیدن آن احساس جذابیت خواهید داشت و سختی های انتخاب آن را فراموش می کنید.

انتخاب لباس مجلسی

لباس مجلسی یا استایل مجلسی به سبک پوشیدن لباس در مجالس ، مراسم و جشن ها و یا حتی در مراسم عزاداری اطلاق می شود که اگرچه اسم آن ساده است ، اما در عمل انتخاب لباس مجلسی کار سختی است ، چرا که لباس مجلسی رابطه تنگاتنگ و بسیار نزدیکی با دنیای مد دارد که همواره در حال تغییر است. از طرفی لباس مجلسی زنانه به سبکی از پوشیدن لباس گفته می شود که زیبایی های بدن زن را بیشتر نشان داده و ظاهر آنها را جذاب می کند.

در ادامه به توضیح درباره انتخاب لباس مجلسی زنانه می پردازیم تا به شما در خرید زیباترین لباس مجلسی کمک کند.

1- قد لباس مجلسی

اولین نکته اینکه لباس مجلسی باید متناسب با قد باشد ، بعنوان مثال اگر قد کوتاه یا متوسط دارید ، لباس بالای زانو بپوشید و در صورتیکه قد کوتاه و ریز نقش هستید ، از خرید لباس مجلسی امپایر یا سلطنتی که خط دامن آنها زیر سینه است ، اجتناب کنید ، چرا که با ایجاد خطای دید ، قدتان را کوتاه تر نشان می دهد. همچنین اگر قد کوتاه و تپل هستید ، لباس مجلسی یقه هفت انتخاب کنید و از پوشیدن لباس های یقه گرد خودداری کنید. همچنین لباس مناسب برای افراد قد کوتاه ، لباس مجلسی با دامن فون و راسته می باشد که قد را بلندتر و اندام را متناسب نشان می دهد.

از سوی دیگر در صورتی که قد بلند و باریک اندام هستید ، از پوشیدن لباس مجلسی تک رنگ ، لباس مجلسی تنگ و چسب و لباس مجلسی های با طرح و خطوط عمودی اجتناب کنید ، چرا که همه این موارد باعث بلندتر نشان داده شدن قد و باریک تر شدن اندامتان می گردد و در مقابل می توانید از پیراهنهای با دامن فون استفاده کنید.

2- فرم لباس مجلسی

برای انتخاب لباس مجلسی حتما حتما به فرم اندام خود دقت کنید و لباسی انتخاب کنید که فرم بدنتان را زیباتر کرده و نقاط ضعف هیکلتان را بپوشاند و به دنبال زرق و برق بیشتر و آرایش مو و صورت غلیظ تر نباشید ، چرا که انتخاب یک لباس مجلسی ساده و پوشیده هم باعث جلب توجه دیگران به سمت صورت و لبخند زیبایتان خواهد شد. بدین جهت همیشه لباسی را انتخاب کنید که نقاط قوت شما را به نمایش گذاشته و زیبایی هایی شما را بیشتر نشان دهد. برخلاف برخی خانمها که قسمتهایی که بنظر خودشان باعث جلب توجه است ، با لباس می پوشانند ، می توانید از لباسهایی استفاده کنید که شما را زیباتر نشان دهد.

بعنوان مثال برخی خانمها پاهای زیبایی دارند ، که در اینصورت بهتر است از لباس مجلسی بالای زانو استفاده کنند و در مقابل از پوشیدن لباس مجلسی کوتاه با یقه باز خودداری کنید چرا که باعث می شود که نگاه ها به سمت گردن شما باشد و دیگر زیبایی پاهایتان جلب توجه نکند. بطور کل در صورتیکه لباس های مجلسی کوتاه باشد ، باید یقه پوشیده داشته باشد و یا برعکس در صورتی که یقه لباس مجلسی باز باشد ، باید قد لباس بلند باشد ، چرا که قد کوتاه و یقه باز بودن لباس مجلسی بطور همزمان باعث می شود که زیبایی های شما کمتر دیده شود.

افزون بر این در صورتیکه قسمتی از بدن شما نظیر باسن یا سینه بیش از اندازه برجسته و بزرگ است ، پیشنهاد متخصصان این است که از رنگ های تیره کمک بگیرید و خانم ها با باسن بزرگ ، بهتر است لباس مجلسی بلند انتخاب کنند. همچنین اگر چهره زیبا و دلنشینی دارید می توانید برای جلب توجه از لباس مجلسی پوشیده با گوشواره بزرگ کمک بگیرید و برای زیباتر نشان دادن گردن تان از لباس مجلسی یقه قایقی استفاده کنید.

3- انتخاب لباس مجلسی با توجه به رنگ چشم یا رنگ مو

رنگ مو و چشم از دیگر نکات انتخاب لباس مجلسی بوده و بدین جهت افراد با رنگ چشم آبی از رنگهای گرم زرد و طلایی یا نارنجی استفاده کنند و یا افراد با چشم قهوه ای از رنگهای سرد و خنثی مانند آبی یا سبز کمک بگیرند. همچنین افراد با چشم سبز می توانند لباس مجلسی به رنگهای قرمز ، قهوه ای یا صورتی را انتخاب کنند. بعلاوه افراد با رنگ موی بور یا قهوه ای می توانند لباس مجلسی با رنگ های گرم انتخاب کنند و یا افراد با موی مشکی از رنگ های تیره یا براق لباس مجلسی استفاده کنند.

4- انتخاب لباس مجلسی با توجه به رنگ پوست

بر این اساس افراد با رنگ پوست برنزه یا زیتونی می توانند لباس مجلسی رنگ روشن و نئونی انتخاب کنند. افراد با پوست روشن بهتر است لباس مجلسی با رنگ تیره انتخاب کنند ، چرا که رنگهای روشن ، صورت این افراد را سرد و بی روح نشان می دهد. همچنین افراد با پوست زرد یا گندمی هم می توانند از لباس مجلسی رنگ روشن استفاده کنند تا رنگ پوستشان متعادل تر دیده شود.

انواع مدل لباس مجلسی

از انواع مدل لباس مجلسی می توان به لباس مجلسی میدی ، لباس مجلسی یقه قایقی یا اف شولدر ، لباس مجلسی شیفت یا سارافونی ، لباس مجلسی بادی یا جذب ، لباس مجلسی امپایر یا سلطنتی ، لباس مجلسی فون ، لباس مینی یا کوتاه ، لباس ماکسی بلند ، لباس بسته ، لباس بدون پشت ، لباس مجلسی راسته یا برش دار ، لباس مجلسی مدادی ، لباس مجلسی پفی ، لباس مجلسی مدل ماهی ، لباس مجلسی کوکتل ، لباس باردو ، لباس مجلسی آستین کلوش و لباس مجلسی پرنسسی

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.