کفش های ترندی تابستان 2023

کفش های ترندی تابستان 2023

کفش های ترندی تابستان 2023

از آنجا که استایل شما بخصوص نوع کفش اولین چیزی است که توجه همه را به سمت شما جلب می کند ، لذا باید در انتخاب کفش دقت کنید تا استایلی خیره کننده داشته باشید. شاید شنیده باشید که مدل کفش هر فرد نشان دهنده نوع شخصیتشان می باشد ، پس در انتخاب کفش خود حساسیت به خرج دهید.

۱۱ نمونه از به روز ترین کفش های ۲۰۲۳

اگر جز آن دسته از آدمهایی هستین که عاشق خریدن کفش هستند و یا در کمد خود کفشهای زیادی دارین این مقاله مناسب شماست. یادتون باشه کفشها می توانند استایل شما را یا بدترین کنند یا بهترین استایل را بسازند ، البته اگر شما اجازه دهید. با توجه به هفته های مد در سراسر جهان و ران وی های بهار - تابستان برندهای مختلف ۱۱ نمونه از ترندی ترین کفش ها را انتخاب کردیم.

 1.platforms shoes

اولین نمونه : کفشهای لژ دار و پاشنه های خیلی بلند هستند که به باعث قد بلند دیده شدن شما و کشیدگی پاهاتون میشه. اگه قراره یه مهمونی و یا عروسی برید بهتون پیشنهادش می کنم.

 

2. Knee-high boots

بوتهای بلند بالای زانو : اگه پوشیدن کفشهای ترندی در فصل جدیدو دوست دارین چه پاشنه دار چه بدون پاشنه این بوت ها رو پیشنهاد میکنم. شما میتونین با جوراب شلواریهای شیشه ای یا دامنها و لباسهای کوتاه استایلش کنید. و اگه میخواین توی استایلتون جسارت به خرج بدین جین های اسکینی هم اضافه کنید.

 

3.Tiny kitten heels

اگه در دنبال کفشهایی هستین که یکم قد بلند تر نشونتون بده ، این سبک کفشو بهتون پیشنهاد میدم.

 

4. heavy boots

اگه شما دنبال کفشهایی هستین که استایل شمارو استوار نشون بده این گزینه مناسب شماست

همینطور استایل شما رو cool  جلوه میده

 

  5.toe ring sandals

با توجه به این صندلها میتوان به دهه ۹۰ میلادی اشاره کرد و حالا صندلهای انگشتی بهار ۲۰۲۳ به عرصه مد برگشتن و در street style های امسال بسیار دیده شدن.

 

6.Embellishments

اگه عاشق تجملگرایی هستید بوتهای تزیینی با زرق و برق زیاد بسیار دیده میشه... اگه طرفدار سبکهای ساده و مینیمال نیستین این کفشها مناسب شماست که زیر نور تابستونی برق بزنید.

 

7. Super stappy

صندلهای بندی بهترین گزینه برای کمد کپسولی شما هستند و همیشه ترند بهار-تابستون به صورت کلاسیک بودند. پس اگه دنبال محصولی هستید که بتونید هرسال ازش استفاده کنید و در عین حال بروز باشید بهتون پیشنهاد میشه

 

8.Clear heels

پاشنه های شیشه ای ترند کفشهای امساله. و برندهای معروف زیادی امسال از این ترند استفاده کردند میتوان منبع الهام این ترند را به دهه ۹۰ اشاره کرد که از کلوپ رقص و یا اکسسوری های مربوط در آن دهه استفاده میشد.

 

9.Sculptural heels

پاشنه های تندیسی و نامتقارن ترند کفشهای ۲۰۲۳ هستش. اگه دنبال متفاوت و یونیک بون و یا حتی ترندی و جدید بودن هستید در استایلتون میتونین از این سبک کفشها استفاده کنید.

 

10. Thong Sandals

اگه دنبال صندهای ساحلی هستین و دوست دارین راحت باشین اما دوست ندارید استایل نرمالی داشته باشید میتونین از این صندل ها استفاده کنید. پاشنه کم اون باعث کشیده دیده شدن پاهایتان میشود و علاوه بر اون شکل باریک و بدون بند و سگگ این مدل کفشها به شما راحتی میدهد.

 

 11. Updated Loafers  

عمل گرا و کاربردی بودن پشت این ترند است. شما میتونین با توجه به استایل کارتون با این کفشها مستقیم به خرید ، دورهمی دوستانه در رستوران و یا حتی پیاده روی در سطح شهر برید.

 

STYLIST: Bahar Ghanadiof

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.