کفش های محبوب 2024

کفش های محبوب 2024

کفش های محبوب 2024

هر ساله شاهد تغییراتی در دنیای مد و فشن هستیم که با ایجاد تغییراتی در اجزا و با توجه به نیاز مخاطبان ترندهای جدیدی را بنا می کنند.  اگر به دنبال راهی آسان برای به روز کردن لباس های قدیمی خود هستید ، خبر خوب این است که نیاز به خرید یک کمد لباس جدید ندارید. ترفند واقعی این است که با چند تعویض سبک کوچک مانند تغییر کفش ، کمربند و... می توانید استایل خود را به روز کنید. در این مقاله قصد بررسی کفش های محبوب 2024 از نظر دنیای فشن را داریم ، همراهمان باشید.

انواع مدل کفش 2024

کفش هایی با پاشنه های کوچک ( پاشنه میکرو )

همانطور که در سال 2017 شاهد کیف پول های کوچک بودیم ، در سال 2024 شاهد پاشنه های میکرو در کفش ها هستیم. از جمله برند هایی که به تولید کفش های پاشنه میکرو در سال 2024 پرداختند می توان به برند گوچی ، جیوانچی و... اشاره کرد. مارینا لاروده که یک برند های کفش لوکس را تاسیس کرده معتقد است که کفش های پاشنه کوتاه می توانند یک گزینه عالی برای استفاده روزمره بانوان باشند که در عین شیک و رسمی بودن راحت هم هستند. پاشنه میکروها فقط مختص کفش و صندل نیستند و از آنها در چکمه ها هم استفاده می شود.

مقالات دیگر : چگونه لباس مناسب پیاده روی و کمپینگ انتخاب کنیم ؟

کفش های توری یا مشبک  

در ابتدا برند هایی مانند شنل چکمه هایی با مواد اولیه ای مانند پارچه تولید کردند. اما برند جیوانچی در کالکشن کفش های بهار تابستان خود از لایه های توری و مشبک استفاده کرده است که حسن استفاده از این روکش های توری ، تنفس پذیری بهتر پا ، سبک بودن و ر احتی بیشتر پاها است.

پاپوش ها :

پاپوش ها در سال 2024 بسیار محبوب و ترند شده اند که می توانید با استفاده از آن به راحتی سبک استایلتان را تغییر دهید. این پاپوش ها امسال در Phillip Lim  و Simone Rocha بسیار مورد علاقه خریداران قرار گرفتند. این پاپوش ها در دو نوع خز دار مناسب فصول سرد  و در نوع خنک و بدون خز مناسب فصول گرم وجود دارند که به راحتی این نوع کفش را مناسب تمامی فصول می کند.

کفش های براق نقره ای یا طلایی :

وقتی صحبت از رنگ های خنثی می شود ، وقت آن است که فراتر از سیاه و سفید فکر کنید. فلزات مانند نقره و طلا ، تقریبا تمام سایه ها را پوشش می دهند و در عین حال به استایلتان جذابیت می بخشند. بسیاری از برند های مانند Bottega Veneta ، Versace ، Coperni و ... در کالکشن بهار 2024 کفش های نقره ای و طلایی را داشتند. کفش ها یا چکمه های براق یک خرید هوشمندانه به حساب می آیند که به راحتی با دامن چرمی مشکی ، لباس های براق و یا  شلوارک های جین ست می شوند. حتی برند معروف نیوبالانس در کالکشن جدید خود یک کتانی طلایی طراحی کرده که برای افرادی که هم به دنبال راحتی و هم به دنبال ترند ها هستند یک انتخاب تمام عیار است.

چکمه های شل و شلخته :

چکمه های شل و شلخته حال و هوای بچه گانه ای را به مصرف کنندگان القا می کند که بهتر است آن را با لباس های ساده تر استایل کنید.

مقالات دیگر : انتخاب بهترین لباس برای فصل سرما

کفش های دارای جزییات :

مهره ها ، پروانه ، گل ، پاپیون ، مروارید  و ... جزییاتی هستند که در ترند کفش2024 زیاد به چشم می خورد. بدین ترتیب یک عنصر سرگرم کننده و در عین حال جالب به کفش های کلاسیک اضافه شد و ظاهری جذاب به آن بخشید. کفش های پاشنه بلند با جزییات براقی همچون نگین بسیار محبوب شده اند که انصافا زیبا هم هستند.

کفش های جلو باز :

تمامی افراد در طول زندگی خود حداقل یکبار از صندل های جلو باز استفاده کرده اند ، اما در سال 2024 این روند رو به سه بعدی شدن پیش رفته است به صورتی که در برخی کفش های جلو بسته تنها قسمت انگشت بزرگ پا ( شصت پا ) باز است و سایر انگشتان در قسمت بسته کفش قرار می گیرند که بسیاری از برندهای معروف همچون Luis Vuitton  آن را تولید کرده اند. این ترند به عنوان یکی از عجیب ترین ترند های 2024 است که ممکن است در آینده از خرید آنها پشیمان شوید.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.