کیف های ترند تابستان ۲۰۲۳

کیف های ترند تابستان ۲۰۲۳

کیف های ترند تابستان ۲۰۲۳

شما برای زیبا تر شدن استایلتان و روی مد بودن میتونید از فشن شوهای برند های بزرگ استفاده کنید اما فراموش نکنید استایلهای خیابانی بهترین منبع الهام برای کشف اکسسوری و و لباسهای ترندی هستند.

 امسال با توجه به استایلهای خیابانی که از نیویورک تا پاریس گرفته به ۸تا از کیفهای ترندی تابستان ۲۰۲۳ رسیدیم.

کیفها تکمیل کننده استایل شما هستند

petite picnic bags یا کیف های حصیری

طراحی و فروش لباس

چه تایمی بهتر از تابستان برای استفاده از اکسسوری های حصیری؟؟

این تابستان کیفهای حصیری یا picnic bag بسیار مورد توجه هستند و ظاهر کوچیک به همراه دسته های کوچکشان ظاهری دوست داشتنی برای استایلهای تابستانه تان ایجاد میکند. و این کیفهارا میتوانید با اکسسوری هایی مثل مروارید و یا شال های کوچک و... استایل کنید تا ظاهری به روز و متفاوت را ایجاد کنید.

 vacation-ready pukets یا کیف های بزرگ سفری 

جنسی از جیر- حصیر- بافت در رنگهای نچرال که بهترین گزینه برای کمد لباسیه تابستانتان هست. اگر برای ست کردن یا استایل کردن لباسهایتان مشکل دارد یکی از روشها استفاده از رنگهای نچرال در اکسسورهایی است که استفاده میکنید و باعث میشود بالانسی بین استایلتان به وجود بیاید و این کیفها بهترین گزینه برای سفرهای تابستانه تان هستند

کیف های جیر

کیف های ترند تابستان 2023

 همانطور که میدانید تابستان فصل استفاده از رنگهای روشن و بولد هستش و چه چیزی بهتر از ترکیب این کیفها با رنگهای روشن و تابستانی در استایل های خیابانی امسال استفاده ی زیاد از کیفهای جیر با رنگهای شاد شده است و جایگزینی برای رنگهای قهوه ای یا مشکی در فصل بهارو تابستان هستند

  Cloud 9 Bags یا کیفهای ابری .

کیف های ترند تابستان 2023


 کیفهای نرم بالشتی که شکلی مانند کیسه دارند. در رنگ سفید کوسه ای- ابی اسمانی یا رنگهای سرد و نود  این فصل بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. اگه دنبال متفاوت بودنید این کیفها ظاهری متفاوت و  cool به استایل شما میدهند.

 Ladylike Tweed 

طراحی و فروش لباس


کیفهای راه راه رنگی رنگی  که  اغلب از پارچه های طرح شنل استفاده میشود در این فصل بسیار دیده میشه و ب شیرینه تابستان اظافه میکنه. میتونیم به برندهای معروفی مثل چنل-گوچی- پرادا اشاره کنیم.. اگر طرفدار استایلهای کلاسیک هستید اما میخواهید به روز دیده شوید این نوع کیفها به استایل شما کمک بزرگی میکند.

 Boater Totes یا کیفهای دوشی قایقی .

طراحی و فروش لباس


  بدون شک بهترین ابشن برای حمل کردن تمام وسایل ضروریتان است.. برای رفتن به یه تعطیلات تابستانه اخر هفته کیف به درد بخوریه.. این نوع کیف به علت فضای زیادی که داره میتوانید وسایلهای زیادی را درونش جا دهید و با به جنس پارچه ای که در این نوع کیفها استفاده میشود به کیف شما استقامت لازم برای حمل وسایلتان میدهد.

 Boater Totes یا  کیفهایی مانند کیسه اما گران قیمت

کیف های ترند تابستان 2023


از اونجایی که فصل عروسی ها داره شروع میشه پس بهترین گزینه برای تو چشم بودن و استفاده از کیف ترندی میتونه این کیفها باشه.. 

کیفهای کیفتباگتی.

کیف های ترند تابستان 2023


تابستان بهترین فصل برای تست کردن رنگهای جدید در کمد لباسیتان هست و بهترین گزینه میتونه این کیفهای باگتی با رنگهای پاستیلی باشه. یادتان نرود که رنگهای پاستیلی حسی خنک به استایل شما در تابستان میدهد

STYLIST:Bahar Ghanadiof

 

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.