5 رنگ مناسب با شلوار جین

5 رنگ مناسب با شلوار جین

5 رنگ مناسب با شلوار جین

همانطور که ممکن است بدانید این روزها شلوار جین در دنیای فشن بسیار دیده میشود. و دوباره جین ها به عرصه مد بازگشتند از استایل های خیابانی تا هفته های مد و یا ران وی های برند های معروف همه پارچه های جین به چشم میخورد.

جین به شلواری گفته میشودکه از پارچه های دنیم ساخته میشود. واژه ی جین ز واژهٔ فرانسوی bleu de Gênes به معنی "آبی از جنوا" آمده‌است، جنوا (Genoa) نام شهری در ایتالیا است که برابر فرانسوی آن، " Gênes" می‌شود

و در این مقاله با توجه به هفته های فشن میخوایم به رنگهایی که ترند یا بروز هستند بپردازیم و اینجا به شما کمک میکنیم که بهترین رنگ که میتوانید با  شلوار جین هایتان  ست کنید را انتخاب کنید و مهمتر از همه کمک میکنیم به روز باشید!

رنگهای مناسب با شلوار جین 

امروز میخوام ۵تا از رنگهای ترند و خاص را بهتون معرفی کنم که به راحتی با شلوارهای جین ست بزنید...

  • قرمز

5رنگ مناسب با شلوار جین

یکی از بیشترین رنگهایی که در فشن شوهای بهار-تابستان و پاییز-زمستان ۲۰۲۳ میتوان دید قرمز اتشین یا به عبارتی

این رنگ را میتوانید در کیفها یا اکسسوریهای مو و یا حتی به عنوان کفش و یا قسمتی از تاپ زیر شلوار جین تان استفاده کنید. و چونکه این رنگ رنگی متضاد با هارمونی شلوار جین تان ایجاد میکند باعث زیباتر شدن و در چشم بودنتان میشود.

  • نقره ای

طراحی و فروش لباس

در ترند تابستان و بهار ۲۰۲۳ بسیار رنگهای متالیک و شاین و یا براق دیده میشود.. در استایل هفته های مد امسال شما بسیار این رنگ را میبینید مخصوصا وقتی به عنوان کیف یا کفش استفاده میشود. هارمونیه درخشانی که این رنگ میدهد باعث میشود ست کردن با جین را راحت کند و یه حس درخشش و جلا داده به استایل شما همراه با جین بدهد.

  • ابی  جین

 

کاملا درست متوجه شدین رنگ ابی مناسب با شلوار جین تان و یا دقیقا از همان رنگ جین را میتوانید در اکسسوری هایی مثل کیف و کفش استفاده کنید. به عبارتی جین روی جین.. و بهترین فرمول برای نشان دادن حس تر و تازه و باحال در استایلتان.

  • صورتی

طراحی و فروش لباس

صورتی یا بهتره بگم صورتیه یواش گزینه چهارم در لیستمان است. و البته رنگهای قوی تر شاید جلوه ی بیشتر داشته باشند اما بهتون قول میدم بعد ست کردن این رنگ با شلوار جین عاشقش میشید مخصوصا اگر با یک کت صورتی و یا یک تاپ ساتن ست کنید و یا اگر میخواهید به عنوان یه نمونه از اکسسوریتان استفاده کنید.

  • مشکی

5رنگ مناسب با شلوار جین

اخرین گزینه از لیستمان رنگ مشکی است. شاید یکم برایتان عجیب باشد چونکه مشکی همیشه گزینه ی استایل اسونی بوده اما در این فصل یعنی بهار-تابستان ۲۰۲۳ بسیار دیده شده.. پس اگر میخواهید به ببیننده خود حس قدر را القا کنید و یا دوست دارید در کمال سادگی شیک به نظر برسید بهترین گزینه میتونه مشکی باشه پس حتما با شلوار جین خود امتحانش کنید...و یادتون نره میتونید با توجه به تناژ پوستتان اززیورالات طلایی و یا نقره ای برای  شیکتر نشون دادن استایلتان استفاده کنید

 

STYLIST: bahar qanadiof

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.