5 روش جذاب برای استایل با لباس مینی

5 روش جذاب برای استایل با لباس مینی

5 روش جذاب برای استایل با لباس مینی

استایل کردن به منزله داستان سرایی است جایی که ست کردن لباس به منزله نشان دادن احساس ، طرز تفکر و شکل دادن به شخصیت شما می باشد. البته باید قبل از ست کردن ، طراحی لباس ، رنگ ، مدل ، یقه و ... را در لباس در نظر بگیرید که با استایل شما مطابقت داشته باشد. از آنجا که لباس مینی پوششی دوست داشتنی بوده و احساس بهتری به فرد می دهد ، ازین رو در ادامه درباره استایل با لباس مینی صحبت می کنیم :

طراحی و فروش لباس

5 روش برای استایل با لباس مینی

هرگز از منحنی مد عقب نمانید ، اگرچه سبک شخصی امروز فقط مد روز بودن نیست بلکه منحصر به فرد بودن است که استایل شما را خاص می کند. ازین رو پوشیدن لباس مینی در بلندتر دیده شدن پاها و حتی قد شما اثربخش است و می توانید با لباس مینی راحت و در عین حال چابک باشید اما فراموش نکنید که زمانی که لباس مینی می پوشید ، برای به نمایش گزاشتن پاهای خود ، بازوهای خود را بپوشانید تا لباس شما تعادل خود را حفظ کند.

برای استایل با لباس مینی مانند یک استایلیست حرفه ای و یا هنرپیشگان و افراد مشهور می توانید از 5 روشی که در ادامه آمده کمک بگیرید :

استایل با لباس مینی

1- استایل لباس مینی با یک کت زنانه لوکس :

ست کردن لباس مینی با کت زنانه لوکس راهی عالی برای رسیدن به ظاهری زیبا ، آراسته و شیک است خصوصا در فصل زمستان که برای گرم کردن مناسب است. البته برای ظاهر غیر رسمی و خنک می توانید از کت چرم یا کت جین استفاده و استایلتان را با کتانی کامل کنید. از طرفی کت ترنچ زنانه هم مکمل لباس مینی بوده و یا ژاکت کشباف در هوای سرد ظاهری گرم و آرام به شما می بخشد.
 

2- استایل لباس مینی با تکنیک لایه بندی :

آیا دوست دارید ظاهرتان متفاوت و منحصر به فرد باشد ؟ این استایل برای شما مانند جادو خواهد بود چنانچه برای فصل زمستان نیز مناسب است. بدین منظور می توانید لباس مینی خود را با تکنیک لایه بندی ست کنید. بعنوان نمونه تاپ یقه اسکی یا تاپ یقه دار به همراه لباس مینی بند اسپاگتی یا بدون آستین استایلی زیبا ایجاد می کند و برای پاها هم از ساق یا جوراب توری یا جوراب شلواری شفاف کمک بگیرید تا چشم نواز شوید.

طراحی و فروش لباس

بیشتر بدانید : خرید لباس مینی

3- استایل لباس مینی با کفش مناسب :

برای متعادل کردن لباس مینی می توانید از کفش مناسب نظیر صندل یا کفش پاشنه دار استفاده کنید که بر استایل یک لباس مینی تاثیر قابل توجهی می گذارد. از سوی دیگر استایل لباس مینی با کتانی هم حال و هوای غیر رسمی به شما می دهد.

4- استایل لباس مینی با اکسسوری های زیبا :

لوازم جانبی یا اکسسوری همچون جواهرات و گوشواره یا گردنبند چند لایه یا حتی ساعت زیبا نقش مهمی در زیباتر شدن استایل لباس مینی دارد و منجر به ایجاد جذابیت چشمگیر در شما می شود. از سوی دیگر بکار بردن کمربند شیک می تواند با برجسته کردن کمر ، ظاهری شیک و ساده به لباس مینی شما بدهد خصوصا که برای تکمیل استایل خود از یک کیف زیبا هم کمک بگیرید.

۵- استایل لباس مینی با طرح های مختلف :

بدین منظور با طرح های لباس مینی بازی کنید و از آنجا که مد یک نوع آزادی در پوشش محسوب می شود ، لذا نباید چیزی مانع از آزمایش رنگ ، طرح ، چاپ و لوازم جانبی لباس مینی گردد. بدین منظور می توانید با یک استایلیست حرفه ای مشورت کنید تا بتواند راهکارهای جدید و زیبایی در استفاده از لباس مینی یا طراحی لباس مینی به شما ارائه دهد. حتی خودتان نیز می توانید خلاقیت خود را بکار گیرید و ظاهر متفاوتی تجربه کنید و بدین منظور به قدرت تخیل خود اجازه ترکیب رنگها و مدلهای مختلف برای طراحی یک لباس منحصر به فرد بدهید.

استایل با لباس مینی

نکات استایل با لباس مینی

لباس مینی با ظاهری مدرن و شیک در زیباتر نشان داده شدن پاها موثر است و بطور کل یک لباس مینی شما را جذاب کرده و برای فرم اندام شما معجزه می کند چرا که با برجسته کردن باسن و بدن شما به افزایش جذابیت شما کمک می کند. قابل ذکر است که لباس مینی اولین سبک لباس در مراسم عروسی و رسمی می باشد. از سوی دیگر از زمره لباسهای روزمره محبوب بوده تا آنجا که در جستجوی گوگل ماهیانه بیش از یک میلیون درباره بهترین لباس مینی سرچ می دهند.

مقالات دیگر : انواع استایل با شومیز سفید

* در استایل با لباس مینی حتما پاهای خود را شیو کنید و بر روی پاهای خود لوسیون بزنید تا مرطوب شوند چرا که ساق پاها حساسیت بیشتری نسبت به آرنج یا زانو دارند و بیشتر ساییده می شوند.

* جوراب ساق بلند یا جوراب شلواری گزینه مناسبی برای استایل با لباس مینی می باشد.

* کفش تخت یا کفش با پاشنه کوتاه و یا صندل بند دار هم می تواند استایل شیکی با لباس مینی ایجاد کند.

* به فرم مو و آرایش صورت خود در کنار پوشیدن لباس مینی توجه کنید.

مقالات دیگر : ترنچ کت چه تفاوتی با پالتو دارد ؟

سخن پایانی

فراموش نکنید که در حیطه مد و فشن ، اعتماد به نفس کلید موفقیت است ، بنابراین لباس مینی خود را با ذوق و سلیقه با روشهای متنوع بپوشید. چنانچه استایل فردی خود را قبول کنید و به اعتماد به نفستان اجازه دهید تا با پوشیدن لباس مینی به میل و سلیقه خودتان و استایل با لباس های دیگر ، افزایش یابد که در این صورت بیشتر شبیه خودتان خواهید شد.

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

 

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.