قوانین و مقررات سایت

قوانین و مقررات سایت فروشگاه ارخالق

به سایت فروشگاه ارخالق خوش آمدید. در صورتی که در سایت فروشگاه اینترنتی ارخالق ثبت نام نموده اید ، باید شرایط قوانین و مقررات سایت فروشگاه را بپذیرید. در صورت تغییر قوانین ، این صفحه به روزرسانی خواهد شد.

مالکیت حقوقی

وبسایت فروشگاه ارخالق دارای محتوای کپی شده از دیگر سایت ها نبوده و محتواهای آن بصورت اختصاصی تهیه شده است که کپی برداری از آن با اجازه از مدیر وب سایت و ذکر آدرس سایت ارخالق بلامانع است. در غیر اینصورت می توانیم از وب سایت کپی کننده شکایت کنیم و وبسایت متخلف را از لیست نتایج گوگل حذف کنیم.

دسترسی به وب سایت :

استفاده از محتوای وب سایت و خدمات آن بصورت رایگان در دسترس همه افراد بوده اما ممکنست این وبسایت مطالب و محتوای اشتباه داشته باشیم لذا در صورت استفاده از محتوا مسئولیتی در قبال آن نداریم.

حریم شخصی :

اطلاعات وارد شده توسط خریدار در وبسایت ارخالق بطور محرمانه نزد سایت نگهداری خواهد شد که این شامل ایمیل ، شماره تماس و ... می باشد. تنها ممکنست نام افراد در قسمت نظرات سایت نمایش داده شود.

شرایط و قوانین استفاده از فروشگاه ارخالق :

فروشگاه ارخالق یک فروشگاه اینترنتی لباس و همچنین طراحی اختصاصی لباس است که دارای قوانین زیر می باشد :

۱- فروشگاه ارخالق بر اساس قوانین تجارت الکترونیک و رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران اقدام به طراحی و فروش لباس و دیگر کالاهای مربوط به این زمینه می نماید.

۲- محصولات سایت دارای استفاده شخصی بوده و هرگونه استفاده تجاری ممنوع است. استفاده از محتوای وبسایت با ذکر منبع مجاز بوده اما سوء استفاده از اطلاعات وبسایت پیگرد قانونی خواهد داشت. برای کسب اجازه از مدیر وبسایت می توانید با پست الکترونیک arkhaleghshop@gmail.com در ارتباط باشید.

۳- برای سفارش کالا باید در ابتدا با کامل کردن اطلاعات صحیح خود ، عضو فروشگاه ارخالق شوید چرا که وارد کردن اطلاعات نادرست و ناقص ، مانع از تکمیل ادامه مراحل سفارش کالا می گردد.

۴- فروشگاه اینترنتی ارخالق از سایت https://arkhalegh.com تنها با استفاده از اطلاعات ثبت شده توسط کاربر در سایت شامل آدرس و نام و نام خانوادگی و شماره تماس و ایمیل با مشتریان و کاربران در ارتباط است.

5- فروشگاه ارخالق در مورد عواملی که خارج از حوزه مدیریت وب سایت باشد نظیر نقص اینترنت و مشکلات مخابراتی و ... که می تواند بر عملکرد درست سایت تاثیر منفی بگذارد نمی پذیرد.

۶- اطلاعات ثبت شده در فروشگاه ارخالق به هیچ عنوان اطلاعات ثبت شده کاربران را به دیگران واگذار نکرده و متعهد به دفاع از حریم شخصی کاربران می باشد.

۷- فروشگاه ارخالق دارای بخش نظرات مشتریان به منظور به اشتراک گذاشتن تجربه خرید محصولات در این وبسایت می باشد که با دیگر شبکه های اجتماعی متفاوت بوده و کاربر یا مشتری تنها در چهارچوب قوانین سایت می تواند نظرات خود را که توسط کارشناسان سایت بررسی می شود ، ارائه دهد. لذا در صورت تایید نشدن نظرات یا نقض قوانین سایت قابل نمایش نمی باشد. افزون بر این فروشگاه ارخالق مسئولیتی در قبال نظرات منتشر شده ندارد و به معنای تایید فنی فروشگاه ارخالق درباره محتویات نظرات کاربران نمی باشد.

شرایط و قوانین فروش کالا

۱- سایت https://arkhalegh.com به عنوان وبسایت معتبر فروشگاه ارخالق برای فروش قانونی استفاده می شود و کاربر آنلاین می توان با ثبت نام در سایت سفارش خود را به عنوان خریدار ثبت نماید.

۲- فروش کالا بر اساس تعداد و نوع و سایز کالای سفارش داده شده توسط مشتری اینترنتی در سایت فروشگاه ارخالق صورت می پذیرد.

۳- تمامی مراحل ثبت سفارش و مشخصات کالا ، زمان ارسال ، نحوه ارسال و هزینه به اطلاع خریدار اینترنتی می رسد.

۴- تمامی قیمت های محاسبه شده در سایت شامل مالیات و عوارض فروش خواهد بود و هزینه نهایی به همراه هزینه ارسال و بیمه کالا می باشد که باید مشتری پرداخت کند.

۵- فسخ سفارش در صورتی مجاز است که فروشنده به دلایلی که خارج از توان وی باشد ، نتواند کالا را در زمان تعیین شده تحویل مشتری بدهد.

۶- پرداخت هزینه کالا از طریق درگاه اینترنتی امکانپذیر بوده و دیگر موارد پرداخت از جمله کارت به کارت و پرداخت حضوری منتفی است.

۷- در صورت اتمام موجودی یا به منظور انصراف از خرید مبلغ واریز شده طی ۱ تا ۲ روز کاری به حساب خریدار برگشت می یابد.

۸- تحویل سفارش تنها در آدرسی که در زمان تکمیل اطلاعات ثبت شده است قابل انجام است و در مکان های دیگر نظیر کافه یا رستوران و ... امکان پذیر نیست.

۹- زمان ارسال کالا بین 5 تا ۷ روز کاری در ساعات 9 صبح الی 8 عصر می باشد.

10- هزینه ارسال با توجه به مبلغ و سایز سفارش محاسبه و در زمان پرداخت قابل مشاهده است.

1۱-  افزودن کالا به سبد خرید نشان دهنده رزرو کالا نبوده و حقی برای خریدار ایجاد نخواهد کرد و فروشگاه ارخالق می تواند به فرد دیگری که زودتر اقدام به خرید و ثبت نهایی همان کالا نماید ، اقدام به فروش نماید. حتی قبل از ثبت نهایی در صورت تغییر قیمت بجای قیمت قبلی اعمال خواهد شد ، ازین رو توصیه فروشگاه ارخالق بر این است که سفارش خود را سریعا نهایی نمایید تا با افزایش قیمت یا اتمام موجودی مواجه نشوید چرا که فروشگاه مسئولیتی در قبال سبد کالای خرید ثبت نهایی نشده نخواهد داشت.

۱۲- برای عودت کالا باید با شماره 01332006295 تماس حاصل فرمایید.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh
 

 

Top of Form