طراحی کالکشن ورزشی-اسپرت مردانه

طراحی کالکشن ورزشی-اسپرت مردانه

طراحی کالکشن ورزشی- اسپرت مردانه

 

هر محیطی یا هر فعالیتی با توجه به موقعیت جغرافیایی و گاهی وقتها جامعه پوشش های متنوع و مخصوص به خود را دارد. لباس ورزشی و یا اسپرت نیز از این قاعده مستثنا نیستند از قرن ۱۹ ام به بعد به خاطر یه سری اتتفاقات در تولید پوشاک و در صنعت نساجی لباس های ورزشی رونق بیشتری گرفتند و این قرن شامل اتفاقاتی بود که در تعیین سرنوشت لباس های ورزشی امروزی نقش بسیار مهمی داشت.

و ایا میدانستید تولید و بخش لباس های ورزشی یکی از پر درامد ترین بخش ها در حوزه لباس و فشن است؟

به  همین دلیل تولیدی ها و برندهای معروف در سر تا سر جهان میتوانند تنها  از این بخش برای ارتقا و شناخته کردن برند خود استفاده کنند و به خوبی خود را در این حوزه به مشتریان خود نشان دهند.

 این کالکشن برای یکی از برندهای معروف و محبوب در ایران طراحی شده است و کالکشن بهار-تابستان را در بر دارد و هم پاییز-زمستان و صرفا برای اشنایی بیشتر با نحوه ی طراحی تا تولید است

 

همانطور که میدانید گروه طراحان ارخالق با توجه به هدف اصلی برند (کارفرما) از ایده تا طراحی و حتی رنگ مناسب پارچه و جنس و دوخت پارچه و در نهایتا تولید محصول را بر عهده دارند و با مشاوره های گروه ما بهترین محصول را میتوانند وارد بازار کنند....

 

*نام کالکشن: flexible

*نام طراح: بهار قنادی اف

*کالکشن تابستان - زمستان لباس ورزش مردانه

 

طراحی خطی از ایده اولیه (کالکشن بهار-تابستان)

                                                    طراحی و فروش لباس

همانطور که مشاهده میکنید با توجه به ایده اولیه ای برند طراحی های دستی اولیه انجام شده است.

اسم کالکشن flexible  هستش به معنای انعطاف پس در طراحی این لباس ها به هیچ عنوان از خط های سخت و شکسته استفاده نشده بلکه از خط های کج و انعطاف پذیر استفاده شده است و سعی شده در طراحی اولیه حتما انعطاف پذیری دیده شده باشد.

طراحی خطی از ایده  اولیه (کالکشن زمستان-پاییز)

                    طراحی و فروش لباس طراحی و فروش لباس 

بعد از تایید نهایی و مشاوره های لازم برای طراحی خطی این لباسها وارد مرحله ی انخاب رنگ مورد نظر برای پارچه و کالکشن میشویم و به عبارتی کالربورد را تعببن مبکنبم.

در کالر برد این کالکشن از رنگهای شاد که کاملا مناسب لباس ورزشی هستند استفاده شده و همچنین در کنار رنگهای اصلی از رنگهای متضاد هم استفاده شده به دلیل اینک طراح میخواسته مفهوم انعطاف پذیری را نیز با رنگ ها بیان کند.

 

طراحی و فروش لباس

 

و در نهایت طراحی های تایید شده به مرحله ی انتخاب پارچه ی مناسب میروند. و طراحان ارخالق با مشاوره های مناسب و شناخت درست از پارچه ها بهترین پارچه را با وجه به طراحی نهایی انتخاب کرده و به عبارتی مرحله ی فابریک بورد طی میشود و نهایتا تایید میشود.

 

سپس بعد از گذراندن تمام این مراحل ها تایید کامل مدلها طراحان برای طراحی های ۳بعدی و ۲بعدی در نرم افزار های مناسب و مخصوص طراحی دست بکار میشوند که جنس پارچه و تمام ریز جزییات در طراحی را نشان کارفرما دهند 

و در نهایت بعد از تایید نهایی دز نرم افزار های مخصوص الگو کشی خیاطان ماهر الگو کشی های درست را در میاورند و لباسها به مرحله ی تولید میروند..

 

امیدوارم لذت برده باشید

ممنون که مارا حمایت میکنید 

تیم طراحان ارخالق

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.