استایل ویمسیکال : سبکی عجیب و غریب

استایل ویمسیکال : سبکی عجیب و غریب

استایل ویمسیکال : سبکی عجیب و غریب

استایل ویمسیکال سبکی است که همگی را از دیدن خود به وجد می آورد. سبک ویمسیکال نوعی سبک لباس پوشیدن است که به بیننده انرژی می دهد چرا که مملو از رنگ های شاد و چاپ های چذاب است که چشم هر کسی را قلقلک می دهد. جالب است بدانید که نام دیگر این استایل " دوپامین " است و مصرف کنندگان آن بر این باور اند که این سبک نه تنها به فردی که آن را به تن دارد شادی می بخشد ، بلکه بینندگان هم از دیدن آن لذت می برند.

از دیگر نام هایی که برای سبک ویمسیکال در نظر گرفتند " فرار " است به این دلیل که لباس هایی که در این سبک استایل استفاده می شود راهی است که فرد می تواند از تمامی قوانین و قرار داد های زندگی کناره گیری کند.

ویژگی های استایل ویمسیکال

  1. لباس های سرگرم کننده و مهیج : استفاده از لباس هایی که حس بازیگوشی و شیطنت را به بیننده القا می کند.
  2. لباس های عجیب و غریب و خاص : استفاده از لباس های خاص که با سلیقه فردی هر شخص هم خوانی ندارد و این دقیقا همان چیزی است که شما را از دیگران متمایز می کند. از لباسهایی مثل دامن بلند ، پیراهن کوتاه ، اکسسوری های دست دوز و رنگی می توان بعنوان استایل ویمسیکال نام برد. همچنین الگوها و طرح های مورد علاقه در این استایل گلدار ، خال خالی و نقطه چین و الگوی رنگین کمان می باشد.
  3. رنگ های زنده : در استایل ویمسیکال رنگ هایی که به سرعت جلب توجه می کند و نگاه بیننده را به خود جذب می کند پوشیده می شود. جالب است بدانید که در استایل ویمسیکال از رنگ مشکی بجز در طرح ها یا جزئیات بسیار کوچک استفاده نمی شود و بجای آن رنگهای روشن آبی ، صورتی روشن و سبز بکار برده می شود. همچنین در این استایل در طیف رنگ خنثی از سفید و خاکستری روشن بیشتر استفاده می شود.

برای ساخت یک کمد کپسولی ویمسیکال به چه آیتم هایی نیاز داریم ؟  

  1. لباس های مینی و یا ماکسی طرح دار : لباس های طرح دار و شاد می تواند شما را از زرق و برق بیش از حد مبرا کند چرا که خودش به تنهایی برای ساخت یک استایل ویمسیکال کفایت می کند. بدین جهت پیراهن بلند با طرح شاد از ویژگی های اصلی این استایل است که در فصل تابستان بسیار محبوب است که یکی از افراد مشهوری که پیرو این استایل است ، کیارا فراگنی سوپر مدل معروف ایتالیایی می باشد که در فصل گرم سال از پوشیدن پیراهن های ماکسی رنگارنگ لذت می برد.
  2. شلوار های عجیب و غریب : داشتن شلوار های طرح دار ، نقاشی شده و گلدوزی و زاپ دار ، گزینه هایی هستند که باید در کمد لباس ویمسیکال تان وجود داشته باشد تا استایلتان را جذاب تر کند.
  3. پیراهن هایی با مدل یقه پیتر پن : یقه های پیتر پن یا ب ب یا محصلی به دلیل جزئیاتی که به لباس می دهند ، قابلیت این را دارند که به تنهایی استایل شوند و یا لباس های دیگری به آن افزوده شود.  
  4. یقه اسکی ها در رنگ های مختلف : داشتن چند رنگ یقه اسکی در کمد لباس ویمسیکال ضروری است چراکه هم در گرم نگه داشتن تان نقش پر رنگی دارد و در عین حال شما را پر جنب و جوش جلوه می دهد.
  5. دامن هایی با رنگ روشن : یک دامن با رنگ روشن می تواند ظاهرتان را افسانه ای جلوه دهد و حس بازیگوشی را به بینندگان القا کند. دامن های کلوش و بلند با طرح های رنگارنگ و شاد دخترانه در استایل ویمسیکال بسیار پرطرفدار است و و جدیدا بسیاری از استایلیست های خیابانی این دامن ها را می پوشند. این دامن ها با کت سفید و یا کرم روشن ترکیب شیکی می سازد.
  6. کت و شلوار های رنگارنگ :  کت و شلوار را می توانید به عنوان یک استایل کامل در نظر بگیرید و برای زیبا تر نشان دادن آن از دیگر رنگ ها استفاده کنید و آن را به استایل خود بیافزایید.
  7. کت تک رنگ بلند با دوخت ساده : از آنجا که لباس هایی که در فصول سرد استفاده می کنیم معمولا تیره و بی روح هستند اما در استایل ویمسیکال می توانید با یک کت تک رنگ به استایتان روح تازه ای ببخشید و آن را زنده نگه دارید. از طرفی ترکیب این کت ها با کفش پاشنه بلند و شلوار تنگ و یا نیم بوت استایلتان را بسیار زیباتر می کند و در رنگهای روشن صورتی ، لیمویی ، بنفش ، سبز و یا نارنجی با نقش های ساده دوخته می شود.
  8. جین : در استایل ویمسیکال انواع ترکیب جین آبی روشن و یخی با جزئیات خاص در فصل تابستان به علت عجیب و غریب بودن مورد پسند است که می توان به صورت کت جین روشن با دامن جین گلدوزی شده  و یا شلوار جین با تزیینات رنگی پوشیده شود.
  9. جوراب های رنگی : جوراب های رنگ خنثی و مشکی قاعدتا برای هر استایلی لازم و ضروری است اما چیزی که سبک ویمسیکال را از دیگر سبک ها متمایز می کند ، جسارت استفاده از رنگ های جیغ جسورانه است.
  10. صندل های چانکی : صندل های چانکی بسیار راحت و کاربردی هستند به علاوه در مرکز توجه قرار دارند در نتیجه به چیز عجیب غریبی نیاز ندارید چرا که آنها به تنهایی جلب توجه می کنند و می توانید در فصول گرم سال از آنها استفاده کنید.
  11. چکمه های کابوی طرح دار : چکمه های کابوی امروزه بسیار ترند هستند که می توانید در فصول سرد سال از آنها استفاده کنید اما نه یک چکمه ساده ، بلکه یک چکمه طرح دار را وارد استایل ویمسیکال خود کنید.
  12. اکسسوری ها و جواهرات رنگی : استفاده از جزئیاتی مانند کریستال ، مینا و اکریلیک های رنگارنگ و درشت ، گزینه مناسبی برای انتخاب اکسسوری سبک ویمسیکال به شمار می آید که می توانید آنها را با ساعت ، کمربند و یا حتی رنگ موی خود ست کنید.
  13. کیف های بافت و با جزئیات : کیف های پولکی ، پر زرق و برق و جزئیات دار مناسب یک استایل ویمسیکال است تا به زیبایی هرچه تمام تر استایل شما را تکمیل کند.

کلام آخر

در این مقاله با استایل عجیب و غریب ویمسیکال که ترکیبی از الگوهای مختلف است آشنا شدید. اگر به این سبک علاقمندید و از استایل ویمسیکال پیروی می کنید دیگر نگران ترکیب دامن گلدار خود با بلوز پلنگی یا استفاده از الگوهای گل های مختلف نباشید و خیلی راحت و آزادانه لباس بپوشید.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.