معرفی برند هرمس

معرفی برند هرمس

معرفی برند هرمس

برند هرمس یا ارمس یک تولید کننده اجناس لوکس در کشور فرانسه است که یک برند مشهور جهانی بوده و ریشه در تاریخ و سنت دارد و از سال 1837 میلادی در زمینه تولید چرم ، لوازم آرایشی ، بهداشتی ، عطر ، جواهرات ، ساعت ، اکسسوری و پوشاک شروع به کار کرد. برند هرمس در مطالعات مختلف مد و فشن بعنوان ارزشمندترین برندهای جهان معرفی شده است که کالاهای با کیفیت و حرفه ای ارائه می دهد. لوگوی این برند از سال 1950 میلادی به شکل یک کالسکه دوک با اسب می باشد.

طراحی و فروش لباس

معرفی برند هرمس از گذشته تا به امروز

تیری هرمس جونیور بنیانگذار برند هرمس در ابتدا کار خود را با ساخت زین و وسایل سواری برای اشراف فرانسوی با افتتاح فروشگاه افسار اسب در گرند بلوار پاریس آغاز کرد و به دلیل کیفیت بالای زین دوبار برنده جایزه درجه یک در نمایشگاه جهانی پاریس شد و امروزه به دلیل کیف های زیبا بسیار معروف شده است. تیری هرمس در آلمان از پدری فرانسوی و مادری آلمانی متولد شد و در سال 1828 با خانواده اش به فرانسه رفت و برند هرمس را در این کشور بنا کرد.

برند هرمس

نسل دوم برند هرمس پس از تیری ، پسرش چارلز مدیریت برند هرمس را در سال 1880 برعهده گرفت و با انتقال محل فروشگاه به محل فعلی برند هرمس در فرانسه باعث شهرت جهانی و گسترش برند هرمس و نیز صادرات محصولات هرمس به دیگر کشورها شد. چارلز به کمک پسرانش زین سازی را وارد کار خود کرد و به خرده فروشی محصولاتش مشغول شد. نسل سوم پس از چارلز امیل هرمس ، مدیریت برند هرمس به دو پسرش آدولف و امیل مریس در سال 1902رسید و نام برند هرمس به برادران هرمس تغییر داده شد. در سال 1920 مجموعه ای از لباس و لوازم جانبی به محصولات برند هرمس اضافه شد و با اضافه شدن شرکای تجاری ( دامادهای امیل موریس ) کسب و کار برند هرمس مشارکت خانوادگی پیدا کرد.

طراحی و فروش لباس

انحصار حق استفاده از زیپ به برند هرمس داده شد

در سال 1914 امیل موریس تمام تزارهای روسیه را به زین مجهز کرد که بدین جهت تعداد 80 صنعتگر زین را بکار گرفت. ازین رو به امیل موریس حق انحصاری از استفاده از زیپ بر روی کالاها و لباسهای چرمی داده شد و اولین فردی در فرانسه بود که از زیپ بر روی لباسها استفاده می کرد که در آن زمان محصول جدید و عجیبی بود. ۴ سال بعد در سال 1918 اولین ژاکت گلف چرمی با زیپ برای ادوارد شاهزاده ولز در انگلیس ساخته شد. جالب اینجاست که در آن زمان به دلیل حق انحصاری زیپ توسط برند هرمس ، نام زیپ بعنوان اتصال دهنده هرمس معروف بود.

مقالات دیگر : معرفی برند گوچی

طراحی و فروش لباس

کیف های برند هرمس

برند هرمس در سال 1900 میلادی کیف هایی ارائه کرد که مخصوص اسب سواران بود و آنها می توانستند تجهیزات اسب را درون آن قرار بدهند. اولین کیف برند هرمس به نام هوتا کورویس معروف است و پس از محبوبیت فراوان مردم نسبت به کیف های برند هرمس ، این کمپانی وارد کار طراحی و تولید کیف در صنعت مد شد. سپس برند هرمس در سال 922 نخسین کیف دستی چرمی زنانه را روانه بازار کرد. در دهه 30 میلادی برند هرمس معروف ترین کالاهای لوکس خود را به مشتریان معرفی و عرضه کرد که در این بین کیف چرمی کلی در سال 1935 ، به دلیل حمایت های گریس کلی هنرپیشه امریکایی و ملکه موناکو مشهور شد.

طراحی و فروش لباس

دیگر محصولات برند هرمس

در سال 1929 میلادی اولین مجموعه لباس دست دوز زنانه برند هرمس در پاریس افتتاح شد و در اواسط دهه 1930 میلادی ، برند هرمس اولین ساعت های مچی مردانه و زنانه را تولید کرد که در این میان از متخصصان ماهر کمک گرفت که در این ساعتها از طلای 18 عیار ، فولاد ضد زنگ و پلاتین استفاده می شد. افزون بر این در سال 1937 برای اولین بار روسری ابریشمی مربعی برند هرمس تولید شد و در طی مدت زمان کمی با فرهنگ فرانسه ادغام گردید و به عنوان نمادی از سبک لباس فرانسوی شناخته شد.

همچنین در سال بعد یعنی 1938 لباس را به مجموعه کلاسیکش اضافه کرد و دستبند و ژاکت و لباس سواری هم به کلسکسیون برند هرمس اضافه شد که این محصولات با الهام گرفتن از نقاشی ، کتاب و اشیاء هنری ساخته می شد. در سال 1949 هم نخستین کراوات ابریشمی و اولین عطر برند هرمس هم به بازار عرضه شد و پس از آن به تولید جواهرات پرداخت.

طراحی و فروش لباس

مقالات دیگر : آشنایی با برند زارا

چرا برند هرمس بین مردم محبوب است ؟

برند هرمس به عنوان برند تولید کننده برتر کالاهای لوکس در سراسر دنیا شناخته می شود که فعالیت خود را در زمینه تولید اجناس خاصی همچون چرم ، روسری ، کروات ، لباس مردانه و زنانه ، عطر ، ساعت ، کفش ، لوازم تحریر ، لوازم تزئینی ، جواهرات  ساعت فعالیت دارد. همچنین برند هرمس به مدل تولید و کسب و کار سنتی خود پایبند است و تولید انبوه و خط مونتاژ مکانیزه را رد می کند. چنانچه تمامی محصولات این شرکت به طور کامل در کشور فرانسه و با تاکید بر کیفیت بالا تولید می شوند. در واقع برند هرمس ادعا می کند که تمامی اجناس از ابتدا تا انتها توسط یک نفر تولید شده که قصد دارد به این شکل کیفیت و منحصر بفرد بودن محصولاتش را تضمین کند.

طراحی و فروش لباس

در حال حاضر مالک برند هرمس کیست؟

در حال حاضر مدیر شرکت بین المللی هرمس نادیه وان کیبولسی است و دفتر مرکزی این برند در کشور فرانسه واقع در خیابان فبورگ سن انوره می باشد که این خیابان در حال حاضر یکی از خیابان های لوکس و شیک جهان است. امروزه برند هرمس 311 فروشگاه در سراسر جهان دارد که خصوصا در کشورهای امریکا ، روسیه و در قاره آسیا بسیار محبوب شده است. همچنین برند هرمس دارای 15000 کارمند است و بعنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان کالاهای لوکس در جهان با عملکرد درخشان 186 ساله شناخته شده است که دارای خلاقیت عالی ، تمرکز بی وقفه و ثبات استراتژیک می باشد. برند هرمس استراتژی بازاریابی بی نظیر دارد چرا که با محدود کردن تولید ، کالاهای با کیفیتی را به بازار عرضه می کند و بدین ترتیب مصرف گرایی را به چالش کشیده است.

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.