10 تا از فروشگاه های اینترنتی لباس ایران

10 تا از فروشگاه های اینترنتی لباس ایران

 ده تا از فروشگاه های اینترنتی لباس ایران

با توجه به رشد فناوری و ظهور تلفن همراه و افزایش دسترسی آنلاین افراد ازین طریق و همچنین به رغم وجود فروشگاه های اینترنتی لباس در دنیای دیجیتال ، نباید تعجب کرد که صنعت مد آنلاین تا به این اندازه پیشرفت کرده است. جالب است بدانید که تجارت الکترونیک ناشی از فروش لباس و لوازم جانبی در سال 2022 در امریکا به 180 میلیارد دلار رسید و تا سال 2025 هم پیش بینی می شود که به 295 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

در ایران نیز همگام با دیگر کشورهای جهان فروشگاه های اینترنتی لباس به سرعت در حال پیشرفت و گسترش است که در ادامه به معرفی 10 فروشگاه اینترنتی لباس ایران می پردازیم.

۱- فروشگاه اینترنتی لباس مدیسه

فروشگاه اینترنتی لباس مدیسه از سال 94 فعالیت خود را در زمینه مد و فشن و سبک زندگی شروع کرد و شروع به فروش اینترنتی لباس زنانه و مردانه و بچگانه ، انواع اکسسوزی ، لوازم بهداشتی و آرایشی ، کیف و کفش ، لوازم منزل ، سیسمونی ، لوازم الکترونیک و ... کرد که در این میان محصولات بهترین برندهایی همچون شهر چرم ، ناوالس ، دیوید جونز ، شنل ، دیور ، ورساچه ، دافی ، فلورمار و ... را هم ارائه می کند. از ویژگی های فروشگاه اینترنتی لباس مدیسه می توان به دسته بندی های مختلف محصولات ، خرید اینترنتی بسیار آسان ، قیمت مناسب با توجه به اصل بودن کالاها ، ضمانت بازگشت کالا بعد از یک هفته ، پشتیبانی و تضمین اصل بودن خدمات اشاره کرد.

۲- فروشگاه اینترنتی لباس بانی مد

بانی مد از دیگر فروشگاه های اینترنتی لباس کشور است که در زمینه لباس و سبک زندگی از سال 1393 شروع به کار کرد. در این فروشگاه بالغ بر 700 برند همکاری دارند و زمینه های فعالیت آن لباس مردانه ، زنانه ، بچگانه ، کیف و کفش ، عطر و ادکلن ، لوازم جانبی ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، کالای خواب ، زیورآلات و بدلیجات و ... می باشد. این فروشگاه اینترنتی هم به گارانتی اصل بودن محصولات خود ، قابل تعویض بودن ، بهترین شکل بسته بندی محصولات ، قیمت بالای محصولات با وجود کیفیت بالا ، تخفیفات دوره ای ، پشتیبانی قوی و ... اتکا دارد.

۳- فروشگاه اینترنتی لباس شیکسون

شیکسون از دیگر فروشگاه های اینترنتی لباس معروف در سایتهای کشور است که فروش محصولاتی از جمله لباس ، زیور آلات و ... را بر عهده دارد که در این راه جدیدترین و به روزترین محصولات را ارائه می دهد و سعی در جلب رضایت خریداران اینترنتی با ارائه بهترین خدمات با کیفیت مطلوب دارد. شیکسون نیز نظیر دیگر فروشگاه های اینترنتی محصولات بهترین برندهای دنیا را به فروش می گذارد و حتی امکان تسویه حساب در درب منزل نیز دارد. در این فروشگاه اینترنتی شاهد انواع محصولات با قیمت های پایینتر نیز هستیم تا همه افراد بتوانند خرید اینترنتی مورد نظر خود را به راحتی انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی لباس شیکسون هم از خدمات ارسال سریع ، ضمانت نامه کاری ده روزه ، خرید تلفنی ، پشتیبانی قوی ، سیستم هوشمند پیگیری خریدها و ... برخوردار می باشد.

مقالات دیگر : ده تا فروشگاه اینترنتی لباس دنیا

۴- فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل

دیجی استایل از جمله فروشگاه های اینترنتی مطرح حال حاضر در دنیای دیجیتال ایران است که دارای تنوع محصولات با تنوع قیمت ، سرعت بالای لود شدن سایت حتی در اینترنت ضعیف کشور ، تخفیفات ویژه ، ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا و ... بوده و به فعالیت تخصصی در بخش لباس زنانه ، مردانه و بچگانه می پردازد و در کنار آن انواع ساعت ، کیف ، عینک ، لوازم آرایشی و بهداشتی و کفش و اکسسوری را نیز به فروش می رساند. از برندهای ایرانی فروشگاه دیجی استیال می توان به چرم مشهد ، کفش شیما ، مارال چرم ، بادی اسپینر ، ال سی من ، تن درست ، پاتن جامه و ... اشاره کرد.

۵- فروشگاه اینترنتی لباس سارابارا

فروشگاه اینترنتی لباس سارابارا از دیگر فروشگاه های مشهور آنلاین کشور است که در زمینه لباس زنانه و مردانه در اواخر سال 96 شروع به کار کرد و البته تجربه 50 ساله در زمینه تولید و پخش لباس مردانه و زنانه نیز دارد. در این فروشگاه محصولاتی ارائه می شود که با توجه به طراحی و تولید داخلی دارای کیفیت و قیمت مناسب برای خریداران می باشد. همچنین این فروشگاه نیز دارای ضمانت برگشت کالا طی سه تا هفت روز می باشد و به دلیل برند بودن دارای قیمت بالا بوده و بعلاوه دارا کیفیت بالا و پشتیبانی قوی هم می باشد.

۶- فروشگاه اینترنتی لباس دلیچی

فروشگاه اینترنتی لباس دلیچی از بهترین برندهای لباس دنیا شامل لباس مردانه و زنانه در فروشگاه خود برای فروش آنلاین کمک می گیرد و البته قیمت گذاری منصفانه ای هم دارد تا همگان به راحتی بتوانند از این فروشگاه آنلاین خرید کنند. فروشگاه دلیچی دارای ضمانت نامه برگشت کالا ، ارسال سریع کالا ، تضمین اصل بودن کالا و ... می باشد. جالب است بدانید که فروشگاه دلیچی نیز دارای چند دهه سابقه در تولید و واردات لباس هم بوده و دارای تنوع بالای محصولاتی است.

۷- فروشگاه اینترنتی لباس ترک جامه

فروشگاه اینترنتی لباس ترک جامه یک فروشگاه مشتری مدار بوده که به منظور رفاه حال مشتریان در سراسر کشور فروش اینترنتی محصولات خود را آغاز نموده است. این فروشگاه دارای پشتیبانی قوی ، کیفیت بالای محصولات ، ضمانت اصل بودن محصول ، سایت با دسته بندی منظم و ... می باشد.

۸- فروشگاه اینترنتی لباس تگ موند

فروشگاه اینترنتی لباس تگ موند از سال 1395 در زمینه فروش لباس با تنوع بالای محصولات فعالیت خود را شروع کرده و از کالاهای برند و لوکس و اصل استفاده می کند همچون ری بن ، زارا ، نایک ، کوتون ، شنل ، اچ اند ام ، مل اند موژ ، نیوا ، سیاوود ، ال سی وای کی کی و ... . علاوه بر لباس ، کفش ، کیف ، کلاه ، عینک ، روسری و شال ، محصولات ورزشی ، لوازم منزل ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، موبایل و سایر محصولات دیجیتال و ... به راحتی در این فروشگاه قابل خرید است.

۹- فروشگاه اینترنتی لباس فیزا

فروشگاه اینترنتی لباس فیزا از سال 1393 با عنوان آلفا مزون در اینستاگرام فعالیت دارد و یکسال بعد در شهریور 94 به فیزا تغییر نام داد و وبسایت مخصوص خود را ایجاد کرد تا به یک فروشگاه اینترنتی بزرگ در ایران تبدیل شود. محصولات این فروشگاه از اجناس برند ترک و اروپایی تامین می شود و در کنار آن به فروش لوازم آشپزخانه ، بهداشتی و آرایشی و ... هم می پردازد. این فروشگاه دارای پشتیبانی قوی و تضمین اصل بودن کالا می باشد.

10- فروشگاه اینترنتی لباس شهرمون

فروشگاه اینترنتی لباس شهرمون در زمینه لباس مردانه ، زنانه و بچگانه فعالیت دارد و از سال 1393 شروع به فعالیت کرده و از بهترین برندهای دنیا شامل برشکا ، زارا و ... در فروشگاه خود استفاده می کند. همچنین دارای قیمت مناسب ، ضمانت مرجوعی کالا ۷ روزه و ارسال سریع محصولات بوده که علاوه بر لباس می توانید از اکسسوری ها ، لباس ورزشی و کیف و کفش این فروشگاه نیز دیدن نمایید.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.