10 تا از فروشگاه های اینترنتی لباس دنیا

10 تا از فروشگاه های اینترنتی لباس دنیا

10 تا از فروشگاه های اینترنتی لباس دنیا

با توجه به گسترش اینترنت و تنوع فرهنگی ، بازار جهانی تجارت الکترونیک مد یا فروشگاه های اینترنتی لباس دنیا رشد چشمگیری داشته است که در این بین شاهد رقابت شدید برندهای معتبر به منظور جلب توجه خریداران هستیم. ازین رو بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس در دنیا نقش کلیدی و موثری در نحوه خرید آنلاین و تجربه افراد در دنیای مد اینترنتی ایفا کرده اند چرا که آن ها تبدیل به معیار واقعی موفقیت در دنیای مد دیجیتال شده اند.

10 تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس دنیا

در سال 2020 VOGUE business یک نظرسنجی انجام داد که 105 نفر در آن شرکت کردند و این نظرسنجی نشان داد که بیش از نیمی از شرکت کننده ها ، بیشتر لباسهای خود را از فروشگاه های اینترنتی لباس نظیر Boohoo یا Asos, PrettyLittleThing و  ... خریداری می کنند.

1- فروشگاه اینترنتی لباس Asos

فروشگاه اینترنتی لباس Asos شامل مجموعه وسیعی از انواع لباس و کفش زنانه و مردانه و نیز لوازم جانبی بوده که از سال 2000 شروع به فعالیت کرده و با توجه به تنوعی که دارد محبوب بسیاری از علاقمندان دنیای مد شده است که به دنبال آخرین ترندهای روز دنیا هستند. ازین رو فروشگاه اینترنتی Asos می تواند بعنوان یک انتخاب مقرون به صرفه به شما توانایی شیک بودن بدون صرف هزینه زیاد بدهد. لازم به ذکر است که این فروشگاه آنلاین لباس محصولات بیش از 850 برند مطرح دنیا را به فروش می گذارد و در امریکا ، انگلیس و اروپا نمایندگی دارد.

2- فروشگاه اینترنتی لباس Fab Alley

Fab Alley یک برند اینترنتی لباس زنانه هندی است و دارای طیف وسیعی از لباس و کیف و کفش زنانه ، اکسسوری و جواهرات است که بعنوان مجموعه ای خاص و منحصر به فرد شناخته شده که  محصولات آن توسط طراحان لباس بنام این کشور طراحی شده است. ازین رو درباره این برند در سایت فروشگاهی آن آمده که بعنوان یک برند جسورانه و فراگیر با مد پیشرو به دنبال توانمندسازی زنان جوان در سراسر کشور به منظور ارتقا اعتماد به نفس آنان است. بدین جهت هر محصولی که تولید می شود که در آن طراحان از تاثیرات جهانی شامل سبک خیابانی ، فرهنگ موسیقی پاپ ، رسانه های اجتماعی و ... الهام گرفته اند تا محصولاتی بی نظیر در این فروشگاه آنلاین لباس ارائه شود.

3- فروشگاه اینترنتی لباس SSENSE

فروشگاه اینترنتی SSENSE در سال 2003 در شهر مونترال کانادا توسط سه خواهر و برادر به نامهای رامی ، باسل و فراس عطاء الله بعنوان یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات چندین برند معتبر دنیا راه اندازی شده است و در زمینه طیف وسیعی از سبکها شامل کلاسیک ، مد لوکس و جذاب و لباس خیابانی شیک و مدرن تخصص دارد که در این میان محصولات برندهای مطرح دنیا با طراحی طراحان لباس مشهور را به فروش می رساند.

مقالات دیگر : طراحی لباس از صفر تا صد

4- فروشگاه اینترنتی لباس Poshmark

فروشگاه اینترنتی لباس Poshmark از دیگر فروشگاه های آنلاین پررونق امریکایی است که دارای بیش از 80 میلیون کاربر و بیش از 200 میلیون محصول می باشد و در هر ثانیه یک کالا را بصورت اینترنتی بفروش می رساند. این فروشگاه علاوه بر لباس ، محصولات دیگری از جمله کفش و لوازم جانبی و سبکهای جدید و حتی لوازم و لباس دست دوم زنانه و مردانه هم ارائه می کند. هدف این فروشگاه اینترنتی توانمندسازی مشتریان به منظور پیشرفت آنان می باشد.

5- فروشگاه اینترنتی لباس ICONIC

فروشگاه اینترنتی لباس ICONIC یک بازار آنلاین مد در سیدنی است که در سال 2011 تاسیس شد و محصولات طراحان لباس شناخته شده استرالیا و دیگر کشورهای دنیا شامل بیش از 1500 برند و 165000 کالا را بفروش می رساند که شامل لباس رسمی ، لباس کار ، لباس ورزشی و کفش روزمره و حتی کالاهای خانگی می باشد.

6- فروشگاه اینترنتی لباس AJIO

فروشگاه اینترنتی لباس AJIO از دیگر فروشگاه های آنلاین هندی است که در سال 2016 در بنگلور هند تاسیس شد که جدید ترین و به روز ترین سبک ها را ارائه می دهد که البته قیمت مقرون به صرفه ای هم دارند.

7- فروشگاه اینترنتی لباس Shopbob

فروشگاه اینترنتی لباس Shopbob یک فروشگاه آنلاین لباس و دیگر محصولات و لوازم جانبی آماده است که در سال 1999 تاسیس شد و دارای 1000 طراح لباس مشهور و نوظهور است که در این میان مجموعه وسیعی از بهترین برندها و طراحان دنیا را از قیمتهای لوکس تا مقرون به صرفه ارائه می دهد.

مقالات دیگر : بلک فرایدی یا جمعه سیاه چیست ؟

8- فروشگاه اینترنتی لباس PrettyLittleThing

فروشگاه اینترنتی لباس PrettyLittleThing که در ابتدا یک وب سایت فروش لوازم جانبی در سال 2012 در انگلیس بود اما به سرعت تبدیل به فروشگاه آنلاین پرطرفدار و مشهور برندهای معتبر لباس دنیا و همچنین لباسهای آماده و با قیمت مقرون به صرفه تبدیل شد و علاوه بر انگلیس در سایر کشورهای جهان هم محصولات خود را بفروش می رساند.

عموما بیشتر محصولات این برند برای زنان 16 تا 24 سال است و دارای بیست هزار محصول شامل لباس ، کفش و لوازم جانبی بوده و در طراحی های خود از نمایشگاه های مد برندهای معتبر و همچنین هنرپیشگان و دیگر افراد مشهور ایده می گیرد.

9- فروشگاه اینترنتی لباس Myntra

فروشگاه اینترنتی لباس Myntra در سال 2007 در هند تاسیس شد و از دیگر فروشگاه های آنلاین لباس هند است که بزرگترین آنها محسوب شده و به سرعت طرفداران زیادی در دنیای مد آنلاین و سبک زندگی پیدا کرد. هم اکنون این فروشگاه اینترنتی لباس دارای مجموعه گسترده ای برندهای مشهور و دیگر محصولات برای فروش به مشتریان آنلاین با کسب تجربه ای لذت بخش و بدون دردسر می باشد.

10- فروشگاه اینترنتی لباس Boohoo

فروشگاه اینترنتی لباس Boohoo از دیگر فروشگاه های آنلاین معروف لباس است که توسط محمود کمانی و کارول کین در سال 2006 در انگلیس راه اندازی شد که بیشتر محصولات خود را برای افراد 16 تا 30 ساله با بیش از 36000 محصول به فروش می گذارد و در بیشتر از 100 کشور مشتریان خاص خود را دارد. این فروشگاه اینترنتی لباس دارای خط انحصاری لباس مد تولید داخلی است و به این علت در بین مشتریان آنلاین بسیار مشهور شده است چنانچه فروش 856 میلیون پوندی را در سال 2019 ثبت کرد که در برند لباس خود تخصص دارد.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.