با استایل ویبرانت بیشتر آشنا شویم

با استایل ویبرانت بیشتر آشنا شویم

با استایل ویبرانت بیشتر آشنا شویم

استایل ویبرانت به عنوان یک سبک پر جنب و جوش از مد شناخته می شود که در آن با انتخاب رنگ های جسورانه و زنده ، به زیبایی هرچه تمام تر آن کمک می کنند. در این استایل با استفاده از الگوهای عجیب و غریب لباس ها و رنگ های زنده سعی می کنند تا در مرکز توجه قرار گیرند و چشم بیننده را به خود جلب کنند.

قدم اول برای ورود به استایل ویبرانت چیست ؟

از آنجایی که در استایل ویبرانت از رنگ های شاد و جیغ استفاده می شود ، ممکن است نتوانیم به زودی با آنها ارتباط بگیرید پس بهتر است برای شروع از جزئیات کوچک تری مانند اکسسوری ها کمک بگیرید تا با حس و حال استایل ویبرانت بیشتر آشنا شویم و در صورتی که ارتباط خوبی با آنها گرفتید ، کم کم آنها را توسعه دهید و استایل ویبرانت خود را بسازید.

از طرفی استفاده از رنگ های زنده و پر جنب و جوش می تواند دارای پیامد ها و یا نمادی باشد برای مثال رنگ قرمز نماد قدرت ، انرژی و اشتیاق است که به کار بردن چنین رنگ هایی در استایل بر جذابیت بصری بسیار تاثیر گذار است و به ترکیب بندی رنگ ها در یک استایل معنا می دهد. استفاده از یک پالت رنگی در استایل می تواند به افزایش حس تعامل با بیننده و صمیمیت بیشتر با دیگران تاثیر گذار باشد.

نکات استایل ویبرانت

رنگ ها را هوشمندانه انتخاب کنید :

نکته مهمی که باید برای استایل ویبرانت در نظر بگیرید انتخاب هوشمندانه رنگ هاست. رنگ هایی مانند سبز زمردی ، زرشکی ، آبی کبالتی رنگ های بسیار خوبی هستند و اگر به تازگی وارد بازی با رنگ ها شده اید پیشنهاد ما به شما این است که از این رنگ ها کمک بگیرید. از سوی دیگر بهتر است ابتدا رنگ های زیادی را تست کنید تا از ارتباط رنگ ها با رنگ پوست و صورتتان مطلع شوید.

از دیگر رنگهایی که می توانید در استایل ویبرانت بپوشید ، مرجانی ، سبز یخی ، زرد روشن ، بنفش ، هلویی ، قهوه ای خاکی ، سفید شیری ، آبی تیره و خاکستری را می توان نام برد.

اطلاعات بیشتر در صفحه روش تشخیص تناژ پوست

رنگ های زیادی را با هم ترکیب نکنید :

ترکیب بیش از حد رنگ ها در استایل ویبرانت می تواند شما را کسل کننده جلوه دهد. لذا در قدم اول به این نکته دقت کنید و بهتر است از حداکثر 3 رنگ استفاده کنید و آنها را به خوبی با هم تطبیق دهید و گام بعدی که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب رنگ هایی است که در کنار هم زیبا تر می شوند.

گاهی لباس های رنگی را با لباس های خنثی استایل کنید :

اگر هنوز به اندازه کافی با رنگ ها و ترکیب درست آنها با یکدیگر در استایل ویبرانت مطمئن نیستید می توانید آنها را با رنگ های خنثی استایل کنید. برای مثال اگر یک استایل سر تا پا سفید دارید می توانید از یک بلیزر رنگی مانند آبی در کنار آنها استفاده کنید و یا اگر استایلتان مشکی است می توانید با یک کیف قرمز به آن روح ببخشید.

استایل تک رنگ را امتحان کنید :

اگر برای پوشیدن لباس های رنگی استایل ویبرانت آمادگی ندارید ، می توانید از یک رنگ با طیف های متفاوت بهره ببرید. برای مثال اگر رنگ سبز را انتخاب کردید از رنگ سبز با طیف های متفاوت استفاده کنید تا یکنواخت به نظر نرسید.

از لباس های یک سره استفاده کنید :

لباس های یک سره در استایل ویبرانت می توانند شما را از استایل کردن چند گزینه با هم راحت کند. تنها چیزی که برای این استایل نیاز است انتخاب کیف و کفش مناسب است که می توانید از رنگ هایی که در پارچه وجود دارد ایده بگیرید.

مقالات دیگر : استایل پانک

از رنگ های پاستلی کمک بگیرید :

رنگ های پاستلی در استایل ویبرانت به دلیل تناژ رنگ لطیف تری که دارد می تواند راحت تر با رنگ های دیگر استایل شود و از طرفی چشم تان را با رنگ ها آشنا کند.

از انواع چاپ بر روی لباس خود استفاده کنید :

  1. چاپ های حیوانات : برای بیان قسمت وحشی درون خود و ایجاد ظرافت به لباس
  2. چاپ هندسی : که نشانه دقت و نظم است.
  3. چاپ انتزاغی : برای جذابیت بصری
  4. چاپ پر رنگ گل : برای لمس زیبایی طبیعت
  5. چاپ گرافیکی : به منظور جلب توجه دیگران و تاثیر فراموش نشدنی

استفاده از اکسسوری ها را فراموش نکنید :

در استایل ویبرانت می توانید از اکسسوری های فلزی ( برای ایجاد جلوه آینده نگرانه به استایلتان ) ، پولک دوزی برای ایجاد جلوه ای زرق و برق و درخشش ، گلدوزی برای اضافه کردن تجمل به لباستان ، تکه دوزی و پلیسه استفاده کنید و یا تزئیناتی از جنس چرم ، توری یا خز را به لباستان بیفزایید تا زیبایی و ظرافت استایلتان دو چندان شود.

استفاده از پارچه های لوکس : 

از آنجا که بطور کل استایل ویبرانت به دنبال جلب توجه با رنگهای جیغ و زیبا می باشد ، لذا پارچه های لوکس نظیر ارگانزا یا پارچه های پشمی ، فلانل ، جیر ، مخمل ، چرم ، بافتنی و ... نیز در استایل ویبرانت شما را خیره کننده خواهد ساخت.

آرایش می تواند استایل ویبرانت شما را تکمیل کند :

همانطور که می دانید استایل ویبرانت بازی با رنگ هاست بنابراین آرایش نیز در این استایل نقش مکمل را دارد اگر با آرایش های پر رنگ و رنگ دار علاقه ای ندارید حتما از یک رژ رنگی پر رنگ مانند قرمز یا سرخابی استفاده کنید تا جلای خوبی به  استایل و چهره شما دهد. اگر مسلط به آرایش هستید حتما سایه های رنگی را در استایل ویبرانت خود جا دهید چرا که رنگ های شاد و زنده می تواند به چهره شما انرژی دهد.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.