رازهای افزایش زیبایی با لباس پوشیدن

رازهای افزایش زیبایی با لباس پوشیدن

رازهای افزایش زیبایی با لباس پوشیدن

همه افراد کم و بیش با استایل و لباس پوشیدن آشنایی دارید ، اما آیا تا به حال راجع به حسی که لباس به افراد منتقل می کند چیزی شنیده اید ؟ حس شما نسبت به لباسی که پوشیده اید یعنی توانایی انتخاب لباس هایی که باعث زیبایی ، جذابیت و احساس بهتری در شما می شود. اگرچه قضاوت افراد و سنجیدن آنها بر اساس ظاهرشان درست و منطقی نیست اما در مواجهه با افراد ، پیش از هر چیز با ظاهر آنها روبرو می شویم ، بنابر این بدیهی است که توجه به زیبایی ظاهر باید جدی گرفته شود. در نتیجه ظاهر خوب و استایل شیک باعث افزایش اعتماد به نفس و احساس زیبایی در افراد می شود.  

هنگامی که بحث زیبایی و شیک پوشی می شود عموم مرد فکر می کنند که برای شیک پوش بودن باید هزینه های زیادی بپردازند تا لباس های شیک تهیه کنند. اما واقعیت این است که برای شیک بودن باید راز شیک پوشی را بدانید. در ادامه مطلب به نکاتی اشاره می کنیم که با رعایت آنها علاوه بر شیک بودن می توانید بر زیبایی خود بیفزایید.

چگونه شیک پوش باشیم :

به منظور افزایش زیبایی و شیک پوش بودن نه به هزینه زیادی نیاز دارید و نه به مهارت خاصی ، تنها کافیست چند ترفند ساده را بلد باشد و با اجرای آن نکات ساده به فردی شیک پوش تبدیل شوید. یکی از نکاتی که می توانید از آن استفاده کنید این است که برای استایلتان فکر کنید و در صورت امکان از قبل برای آن برنامه بچینید. از آنجا که عجله کردن در همه کارها باعث پشیمانی است ، لذا عجله در انتخاب لباس هم همیشه منجر به ضعف در انتخاب و پریشانی می شود.

اصول ست کردن رنگ ها را بیاموزید :

از نکاتی که منجر به افزایش زیبایی و شیک پوشی می شود ، آگاهی از اصول ست کردن رنگ ها است. برخی رنگ ها در کنار هم جلوه خاصی به استایلتان می دهند و به نوعی مکمل هم محسوب می شوند. به عنوان مثال : قرمز و سبز ، آجری و سبز ، نارنجی و سفید و دیگر رنگ ها مواردی هستند که می توانید برای داشتن استایلی شیک از آنها استفاده کنید. همچنین می توانید از ترکیب رنگهای پرجنب و جوش با رنگهای خنثی کمک بگیرید و رنگهای خنثی شامل مشکی ، قهوه ای ، بژ ، خاکستری و سفید از جمله رنگهایی است که باید همیشه در کمد لباستان داشته باشید.

مطالب مرتبط : روانشناسی رنگها در فشن

استفاده از عطر مناسب :

از سوی دیگر همیشه از عطر مناسب استفاده کنید تا شیک تر به نظر برسید. عطرها شاید در ظاهرتان تاثیری نداشته باشد اما بوی خوش آنها می تواند دید افراد را نسبت به شما مثبت تر کند و زیباتر و خوش پوش تر به نظر برسید. چنانچه برخی عطر را نوعی زیور آلات نامرئی برای معرفی شخصیت شما به دیگران یا راهی برای جلب توجه دیگران به شما می دانند که خبر از حس درونی شما می دهد ، ازین رو همیشه عطر را با دقت و وسواس انتخاب کنید تا زیبایی درونتان را دوچندان کنید.

مقالات بیشتر : همه چیز درباره دنیای عطرها

کیف و کفش مناسب انتخاب کنید :

اگرچه کیف و کفش بطور مستقیم بر زیبایی چهره تاثیری ندارد ، اما در شیک پوشی و استایل فرد بسیار اثر گذار است. ازین جهت سلیقه هر خانمی را می توان با نگاه کردن به کیف او فهمید ، به همین دلیل بهتر است بین انواع مدل های کیف زنانه به خوبی جستجو کنید و گزینه هایی را انتخاب کنید که مناسبتان هستند. ازین رو اگر اندام ریزی دارید به سمت کیف های بزرگ نروید چرا که کیف های بزرگ ریز بودن شما را بیشتر نشان می دهند و برعکس این قضیه هم صدق می کند اگر درشت اندام هستید ، کیف های کوچک به کار شما نمی آیند.

از دیگر عناصر مهم در استایل بانوان ، انتخاب کفش مناسب است و راحتی کفش حرف اول را می زند ، اما توجه داشته باشید که با توجه به لباسی که می پوشید کفش هایتان را تطبیق دهید. بدین جهت کفش های لژ دار رسمیت کمتری نسبت به کفش های پاشنه بلند دارند ، اما راحت تر هستند. همچنین توجه داشته باشید که رنگ کیف و کفش را هم خانواده و یا یکسان انتخاب کنید.

کیفیت خوب را انتخاب کنید :

برای القای حس خوب لباس پوشیدن و افزایش زیبایی ، کافیست لباس ها ، کیف ها و کفش هایی با کیفیت خوب انتخاب کنید. اما همیشه لازم نیست گران بخرید ، اگر بدانید و فروشگاه های مختلف را بشناسید می توانید لباس هایی با کیفیت بالا ولی قیمت مناسب بخرید. ازین رو لازمست کیفیت بالا را انتخاب کنید چرا که بر کل ظاهر شما تاثیر زیادی می تواند داشته باشد و چنین اقلامی نه تنها ماندگاری بیشتری دارند ، بلکه مواد تشکیل دهنده بهتر آنها ، حس کیفیت خوب را در آنها ایجاد می کند.

مقالات بیشتر : آشنایی با برند شنل

به روز باشید :

یکی از اشتباهات رایج خانم ها این است که اهمیت به روز بودن را نمی دانند . هیچ وقت لباسی را که سال قبل مد بوده و در حال حاضر مد نیست را به تن نکنید و همیشه طبق ست ها و مدل های جدید پیش بروید و گزینه های مورد علاقه تان را انتخاب کنید. اگر هم کلا به پیروی از تازه های دنیای مد و لباس علاقه ای ندارید ، سراغ ست هایی بروید که از لباس های پایه و یا به اصطلاح بیسیک تشکیل شده اند به این دلیل که این نوع لباس ها هیچگاه قدیمی نمی شوند و همیشه زیبایی تان را حفظ می کنید.

از طرح ها و رنگ ها کمک بگیرید و از پوشیدن لباس های رنگی هراسی نداشته باشید :

به یاد داشته باشید هر چه طرح لباس تان شادتر باشد و از رنگ های بیشتری در آن استفاده شده باشد ، شما هم سر زنده تر و شاد تر به نظر می رسید. به همین جهت از طرح ها و رنگ ها غافل نشوید و شما براحتی و بدون زحمت می توانید رنگ های خنثی را با لباس های رنگی ترکیب کنید. همچنین داشتن چند تکه لباس رنگی به زیبایی هر کمد لباسی می افزاید. بدین جهت اگر می خواهید حس لباس پوشیدن خود را القا بخشید ، جرات کنید ، آزمایش کنید و رنگ هایی را پیدا کنید که کل شخصیت شما را برجسته می کند. بعنوان مثال پوشیدن یک پیراهن گل دار زیبا با رنگ روشن زیبایی تان را چند برابر می کند.

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.