نکاتی درباره استایل الگانت

نکاتی درباره استایل الگانت

نکاتی درباره استایل الگانت

آیا دوست دارید همیشه و در همه حال شیک و با کلاس بنظر برسید ؟ بدین جهت می توانید از استایل الگانت پیروی کنید تا علاوه بر حس خوب و شیک بودن ، اعتماد بنفس بیشتری داشته باشید. در این استایل عموما از رنگهای خنثی و اکسسوری و آرایش ساده استفاده می شود. در ادامه به توضیح درباره نکاتی برای شیک بودن با استایل الگانت می پردازیم.

چگونه استایل الگانت بپوشیم و همیشه شیک باشیم ؟

1- پوشیدن لباسهای با رنگ خنثی

در استایل الگانت رنگهای خنثی نظیر بژ ، سیاه ، سفید ، شتری ، کرم و خاکستری بسیار کاربردی است ، لذا بهتر است ازین دست لباسها با رنگ خنثی در کمد لباس خود به وفور داشته باشید چرا که این رنگها به راحتی با هر رنگ دیگری ترکیب می شود و شیک و عالی بنظر می رسد. اگرچه رنگهای دیگر از مد می افتند اما رنگهای خنثی پابرجا می مانند و همیشه و در همه فصول سال مناسب هستند.

۲- استفاده از لباس تک رنگ

شاید فک کنید لباس تک رنگ خیلی خسته کننده بنظر می رسد اما جالب است بدانید که لباسهای تک رنگ کمد لباستان را زیبا می کنند و از ساده ترین و بی دردسرترین راهکارها برای استایل الگانت است. بدین جهت لباسهای با رنگ خنثی بصورت یکدست یعنی تمام سفید یا تمام خاکستری و یا مشکی و ... بهترین راهکار برای شیک نشان دادن است. اگرچه در استایل الگانت می توانید با هر رنگی ( روشن ، تیره ، پاستلی و ... ) نیز لباس تک رنگ بپوشید. همچنین می توانید لباسهای خنثی مثلا سیاه و سفید را با هم ست کنید تا خیلی شیک خودنمایی کنید. از طرفی از پوشیدن لباسهای دارای انواع چاپ و لوگو خودداری کنید.

مقالات دیگر : استایل تامبوی

۳- لباس با رنگهای هماهنگ بپوشید

بدین جهت می توانید ترکیب رنگها را از روی چرخه رنگ یاد بگیرید تا کارتان آسان شود و یاد بگیرید که چه رنگهایی به هم می آیند. بعنوان مثال رنگ بژ ، شتری ، کرم ، قهوه ای و سفید هماهنگ هستند و همچنین رنگهای خنثی هم با یکدیگر عالی ست می شوند. مثلا رنگ مشکی یا سفید با هر رنگی ست می شود. از ترکیبات کلاسیک هم می توان به ترکیب رنگهای ( سیاه و سفید ) ، ( سیاه و شتری ) و ( سفید و بژ ) اشاره کرد. شایسته است بدانید که بعنوان یکی از قوانین کلی لباس پوشیدن ، نباید بیشتر از سه رنگ در یک لباس استفاده شود.

۴- از جواهرات ساده استفاده کنید

شاید تعجب کنید اما سادگی کلید استایل الگانت در داشتن یک ظاهر شیک و لوکس است. بدین لحاظ باید جواهراتتان بسیار ساده و از جنس فلزات کلاسیک و گرانبها نظیر نقره یا طلا و یا رز گلد باشد و یا استفاده از الماس در گل میخ الماس. ازین رو می توانید از یک جفت گوشواره ، گردنبند ، انگشتر ساده دستبند و یا ساعت ساده اما از یک جنس استفاده کنید. بدین ترتیب می بینید که لباس پوشیدن فکر زیادی را از شما نمی طلبد و به راحتی می توانید استایل الگانت داشته باشید و همیشه خود را شیک نشان دهید.

۵- آرایش چهره و رنگ موی خنثی داشته باشید

اگرچه موهای رنگارنگ می توانند خیلی شیک بنظر بیایند اما در استایل الگانت موضوع فرق می کند و هرچه ساده تر باشید شیک تر دیده می شوید. ازین رو موهای خنثی تر و طبیعی و آرایش طبیعی داشته باشید. هرچند می توانید از هایلایت ملایم بر روی موها در فصول مختلف بکار ببرید تا جذاب تر شوید.

۶- لباس متناسب با سایز خود بپوشید

در استایل الگانت در صورتی شیک بنظر می رسید که لباس متناسب با سایز خود بپوشید و لباسهایتان باید فرم بدن شما را برجسته نشان دهد و باعث القای حس خوب نسبت به خودتان شود. با اینکه لباس های اورسایز و یا خیلی تنگ گاهی مد می شوند اما این ترندها می آیند و پس از مدتی از مد می افتند و در صورت انجام اشتباه می توانند نامطلوب و نازیبا بنظر برسند. ازین رو در استایل الگانت لباس شما نباید فضای زیادی برای تکان خوردن داشته باشد و از سوی دیگر نباید خیلی تنگ باشد تا اعضای بدنتان منقبض شود و نتوانید حرکت کنید.

مقالات دیگر : استایل وینتیج 

۷- لباس یقه بسته انتخاب کنید

بدین جهت می توانید از تاپها و بلوزهای یقه ساده ، یقه ۷ کوچک ، یقه اسکی ، یقه ساختگی ، یقه خدمه ، یقه پشتی و ... استفاده کنید تا همیشه باکلاس و شیک بنظر بیایید. از سوی دیگر این نوع یقه ها باعث بلند نشان دادن گردن شما می شوند که از اصول زیبایی و جذابیت یک زن می باشد. همچنین با پوشیدن این نوع یقه ها دیگر نگران دیده شدن بدن خود از طریق یقه های باز نیستید.

۸- لباس های بلند بپوشید

در استایل الگانت بهتر است از لباس ها و دامن های بلند ( میدی یا ماکسی ) استفاده کنید چرا که فرم بدن را برجسته می کند و بدین منظور ژاکت کشباف ، کت و دامن و کت و شلوار مناسب هستند. شاید برخی ها لباسهای بلند را خیلی محافظه کارانه قلمداد کنند اما پوشیدن لباسهای بلند در استایل الگانت نشان دهنده اینست که بطور تصادفی از لباس های بلند استفاده نمی کنید و بجای آن قدتان بلندتر و کشیده تر و در نتیجه شیک تر نشان داده می شود.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.