چگونه استایل تامبوی بپوشیم ؟

چگونه استایل تامبوی بپوشیم ؟

چگونه استایل تامبوی بپوشیم ؟

استایل تامبوی نوعی سبک لباس پوشیدن است که در آن دختران مانند پسرها لباس می پوشند و حتی در میان سلبریتی ها هم طرفداران زیادی دارد. اگرچه اصطلاح تامبوی به پسران بی ادب و ناهنجار در  قرن 15 نسبت داده می شد اما از سالهای میانی قرن 18 که در آن به زنان و سلامت آنان اهمیت زیادی داده می شد و زنان را تشویق به پوشیدن لباسهایی به سبک مردانه کردند و پس از آن تبدیل به یک نوع استایل در دنیای مد و فشن شد. از لباسهایی که باید در استایل تامبوی پوشیده شود می توان به تی شرت ، شلوار جین ، پیراهن و دیگر لباسهای اورسایز اشاره کرد.

آشنایی با نحوه لباس پوشیدن در استایل تامبوی

زمانی که با اصول ست کردن لباس و توصیه های مناسب برای لباس پوشیدن آشنا باشید می توانید به راحتی و بدون زحمت مانند پسربچه ها لباس بپوشید با ویژگی های مردانه اما ظریف.

۱- شلوار جین

اگرچه شلوار جین توسط همه افراد پوشیده می شود اما از اصولی ترین لباس هایی است که در استایل تامبوی استفاده می شود و مانند پسربچه ها باید در کمد لباس هر زنی باشد که می خواهد از این استایل پیروی کند. ازین رو استایل تامبوی با شلوار جین در کنار کتانی گشاد با ظاهری پسرانه و پیراهن چاپی رنگارنگ اورسایز کاملا مکمل و هماهنگ می باشد. بدین جهت لباس هایی با کیفیت تهیه کنید که بتوانید به راحتی آن ها را ست کنید و لباس های کلاسیک پسربچه ها را بسازید تا بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

از آنجا که شلوار جین از آن دسته لباسهای کلاسیک است که متنوع بوده و هیچگاه از مد نمی افتد و در هر موقعیتی و هر فصلی قابل پوشیدن است ، لذا باعث بهبود استایل شما می شود و حتی باعث صرفه جویی در پول هم می گردد.

برای خرید اینترنتی شلوار جین اینجا کلیک کنید.

۲- لباس های گشاد و اورسایز

در استایل تامبوی باید لباسهایی بپوشید که سایز آن برای شما بزرگ است و بطور کل در این استایل از هر لباسی که تنگ و کوچک باشد و یا فرم بدن زنانه شما را نشان دهد پرهیز کنید. بدین جهت از پوشیدن تاپ خیلی تنگ ، پیراهن یا لباسی که در ناحیه کمر و ناحیه میانی تنگ است و یا شلوارهایی که اندام شما را نشان می دهد دوری کنید و بجای این نوع لباسها از لباسهای گشاد و اورسایز استفاده کنید تا اندام شما نظیر بالاتنه و پاها از آنچه باید بزرگتر و قویتر بنظر برسد.

۳- کلاه

برای اینکه بیش از پیش استایل پسرانه تامبوی داشته باشید می توانید از کلاه استفاده کنید ، کلاه های سنتی ، فدورا و دیگر کلاه های پسرانه. جالب است بدانید که کلاه فدورا در ابتدا برای زنان طراحی شده بود و به سرعت نوع مردانه آن نیز رواج پیدا کرد و در استایل تامبوی برای داشتن ظاهری پسرانه و جذاب بسیار کاربردی است. از سوی دیگر می توانید از دیگر سرپوشها با توجه به جزئیات و تناسب و جنس و رنگ و نوع پارچه و  ... استفاده کنید.

۴- سویشرت

پوشیدن یک سویشرت راحت و شیک می تواند شما را در استایل تامبوی خود بسیار جذاب نشان دهد که جزو لباسهای نرم ، بادوارم و مقرون به صرفه و همه کاره است. ازین رو سویشرت علاوه بر حس گرما و راحتی ، احساس یک پسربچه را به شما القا می کند.

مقالات دیگر : آشنایی با استایل وینتیج

۵- لباس دنیم و جین

لباس دنیم یا جین بهترین لباس برای ایجاد استایل تامبوی پسرانه است که علاوه بر جذاب بودن ، بسیار راحت بوده و پوشیدن لباسهای جین هم بسیار آسان می باشد. حتی لباس های جین در زمان کار کردن بسیار مقاوم بوده و می تواند نقش یک محافظ را بازی کند.

۶- شلوار گشاد

شلوار گشاد شیک و با کیفیت بپوشید تا مانند یک پسربچه استایل تامبوی داشته باشید. لازم به ذکر است که با توجه به قد کفشتان شلوار مناسب تهیه کنید و از پوشیدن شلوارهای تنگ خودداری کنید تا انحنا و فرم بدنی شما را آشکار نسازد و بتوانید استایل تامبوی درستی داشته باشید.

۷- از جواهرات دوری کنید و اکسسوری مردانه بکار ببرید.

در استایل تامبوی پوشیدن هر نوع جواهرات اعم از گردنبند ، گوشواره ، دستبند یا حلقه به سبک زنانه و ظریف خودداری کنید و بجای آن می توانید از اکسسوری های مردانه برای تکمیل استایل تامبوی کمک بگیرید. اکسسوری های مردانه لوکس نظیر ساعت زیبا و البته به سبک مردانه ، کمربند ، عینک آفتابی و ... در استایل تامبوی کمک کننده است اما مهم است که در استفاده از این اکسسوری های مردانه افراط نکنید و تنها از یک اکسسوری استفاده کنید.

8- پیراهن پسرانه

پیراهن های پسرانه با کیفیت و مناسب نظیر پیراهن فلانل گزینه مناسبی در استایل تامبوی در داشتن استایلی پسرانه و ظاهری مرتب و زیبا است. در این استایل پوشیدن لباس های با کیفیت ، بادوام و با ماندگاری بالا نظیر پیراهن کنفی مهم است تا مانند یک پسربچه لباس بپوشید اما مانند یک دختر زیبا و جذاب بنظر برسید. ازین رو از خریدن لباس های ارزان قیمت خودداری کنید.

مقالات دیگر : استایل بوهو

9- چکمه

پوشیدن یک جفت چکمه مردانه می تواند شما را مانند یک پسربچه جذاب کند تا به استایل تامبوی دلخواهتان برسید. چکمه های مردانه شیک و راحت می توانند در داشتن ظاهر کلاسیک مردانه کمک کننده باشند و از جمله ضروریات این استایل برای پوشیدن روزمره هستند.

۱0- تی شرت های چاپی

تی شرت های چاپی از جمله دیگر مواردی است که در استایل تامبوی کاربرد دارد و باعث تمایز شما نسبت به دیگران در این سبک از لباس پوشیدن می شود. این تی شرت ها مدرن و مد روز هستند و در استایل پسرانه کاربرد دارند و از ملزومات کمد لباس هر پسر بچه می باشد.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.