چگونه شال مناسب برای فصول سرد انتخاب کنیم ؟

چگونه شال مناسب برای فصول سرد انتخاب کنیم ؟

چگونه شال مناسب برای فصول سرد انتخاب کنیم ؟

شال های زمستانی نوعی پوشش برای روزهای سرد سال به حساب می آید که در کنار گرم بودن می توانند احساس لوکسی برایتان به ارمغان آورند که معمولا از جنس هایی مانند پشم ، ترمه و یا سایر الیاف های طبیعی ساخته شده اند و می توانند دارای طرح و رنگ های متفاوتی باشند. شال های زمستانی بیشتر در کشورهای سرد مانند روسیه و سایر کشورهایی که دمای زیر صفر دارند بسیار محبوب و پر طرفدار هستند.

البته که شال های زمستانی علاوه بر گرمای خوبی که دارند می توانند به عنوان یک اکسسوری برای تکمیل استایل زمستانی به شمار آیند. بدین جهت در ادامه به چند نکته در رابطه با شال های زمستانی اشاره می کنیم.

نکات مهم در انتخاب شال برای فصول سرد سال

۱- جنس شال زمستانی :

برای شیک بودن و در عین حال گرم ماندن در فصل زمستان ، مهم است که از چه جنس شال هایی استفاده کنید. بدین جهت به عنوان یک استایلیست پیشنهاد ما به شما گزینه های زیر است  :

  1. شال پشمی : شال پشمی با کیفیت می تواند گزینه مناسبی برای زمستان باشد چرا که پشم قدرت نگهداری گرمای بالایی دارد و می تواند عایق خوبی برای فصول سرد سال باشد. همچنین پشم مرینو و ترمه انتخاب های لوکسی به شمار می آیند که می توانید از آنها بهره ببرید و در قرار های دوستانه یا مکان های غیر رسمی استفاده کنید.
  2. شال بافت : شال های ساخته شده از بافت و یا نخ های ضخیم ، ظاهری ساده و در حین حال گرم دارند که می توانند برای روز های سرد سال انتخاب خوبی باشند.
  3. شال ابریشم : اگرچه شال های زمستانی گرمای پشم یا ترمه را در فصول سرد سال ندارند ، اما برای روزهایی که هوا ملایم تر است می توانند جلوه زیبایی به استایلتان ببخشند. شال های ابریشم برای رویداد های رسمی ، مهمانی ها و یا زمانی که به دنبال ظاهر زیبایی هستید ، ایده آل است چرا که پوششی براق را ارائه می دهد و دارای حس پیچیدگی است.

مقالات دیگر : آشنایی با استایل کژوال

  1. شال چهارخانه : شال های چهار خانه یک انتخاب کلاسیک در فصل سرما به شمار می آیند که از متریال متفاوتی از جمله پشم نیز تشکیل شده اند و می توانند با یک پالتوی ساده حسابی جذاب شوند.
  2. شال ترمه : پارچه ترمه از دیرباز مظهر تجمل لوکس بودن است و بهترین گزینه برای فصول سرد سال شال ترمه می باشد چرا که اگرچه سبک وزن هستند ، اما گرمای زیادی ارائه می دهند و بسیار نرم و راحت هستند. همچنین کیفیت بالای شال ترمه آن را ارزشمند و شیک و استایل شما را خاص نشان می دهد.
  3. شال پتویی : شال پتویی که جنس آن شبیه پتوهای کوچک است ، بسیار شیک بوده و در فصول سرد سال برای مقابله با سرما بسیار کاربردی است. شال پتویی از مخلوط جنس اکریلیک و پنبه تولید می شود و حتی به عنوان پانچو نیز کاربرد دارد.
  4. شال فوتر : شال فوتر که امسال نیز بسیار ترند بود ، در کنار زیبایی از ضخامت مناسبی نیز برخوردار است و می توانید از زیبایی و گرمای مناسب آنها توامان بهره ببرید و یک استایل شیک و به روز داشته باشید.
  5. شال نخی : اگر در روز هایی که دمای هوا در فصل سرد سال معمولی و رو به گرم است ، می توانید روی شال های نخی حساب کنید . این شال ها مناسب استفاده روزمره است و در کنار سبکی و وزن کم ، می تواند احساس راحتی به شما بدهد.

مقالت دیگر : کفش های محبوب 2024

۲- رنگ شال زمستانی :

رنگ شال نیز از دیگر نکاتی است که حین خرید باید به آنها توجه کنید. همانطور که می دانید هر فصل رنگ های مختص خود را دارد که با استفاده از آنها می توانید به احساس گرما یا سرما کمک کنید. از آنجا که رنگ ها دارای دسته های گرم و سرد و خنثی هستند ، می توانید رنگ شال خود را با توجه به استایل خود و دمای هوا انتخاب کنید. استفاده از شال هایی با رنگ های گرم می توانند در کنار جنس مناسبی که دارند ، گرمای دو چندانی را نیز ارائه دهند. رنگ های گرمی مانند نارنجی ، آجری ، قرمز ، خردلی ، قهوه ای و... می توانند گزینه های خوبی برای فصول سرد باشند و احساس گرما را به شما القا کنند.

چگونه برای استایل خود شال زمستانی انتخاب کنیم ؟

برای انتخاب شال برای فصول سرد سال بهتر است که سبک و ترجیحات خود را در نظر بگیرید که تا چه حد ظرافت ، گرما یا مد روز بودن برایتان مهم است. بدین منظور می توانید انواع رنگها و سبکها و جنس های مختلف را آزمایش کنید تا ببینید با کدام شال با کمد لباس شما هماهنگی دارند. از آنجا که شال زمستانی علاوه بر محافظت از سر و گردن در برابر سرما ، استایل خاص و ظرافت نیز به شما می بخشند ، لذا می توانید از شالهای پشمی ، ترمه و یا پتویی مد روز را انتخاب کنید تا به روز بمانید. بدین ترتیب می توانید با شال زمستانی مورد نظر خود هوای سرد را در آغوش بگیرید و همزمان با گرم نگهداشتن خود ، با استایلی شیک بیرون بروید.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.