۸ نکته برای استایل کت چرمی مشکی

۸ نکته برای استایل کت چرمی مشکی

۸ نکته برای استایل کت چرمی مشکی

آیا به دنبال لباس مناسب برای قرار کاری ، دوستانه یا عاشقانه خود هستید ؟ آیا می خواهید علاوه بر جذاب بودن ، باهوش نیز بنظر برسید ؟ کت چرمی مشکی می تواند یکی از جذاب ترین و شیک ترین لباس هایی باشد که یک خانم می تواند بپوشد چرا که فرم بدن زن را بیشتر تقویت کرده و باعث می شود تا استایلی دلربا و خیره کننده داشته باشید. در ادامه به توضیح درباره استایل کت چرمی مشکی می پردازیم :

روشهای استایل با کت چرمی مشکی

کت چرمی مشکی زنانه همیشه مد است و چنانچه در گذشته هم رایج بود به راحتی می توانید آن را در هر فصلی به تن کنید. کت های چرمی زنانه مدل های زیادی دارد نظیر کت چرمی دوچرخه سواری ، کت چرمی موتورسیکلت ، کت چرمی سبک بمب افکن و ... که می توانید مدلهای مختلف آن را در مراسمات مختلف حتی در تعطیلات و تفریح بپوشید. لازم به ذکر است که یک کت چرمی مشکی می تواند شما را جذاب و لوکس نشان دهد تنها باید بدانید چگونه آن را استایل کنید؟

۱- لباس میدی خال خالی و کت چرمی مشکی : فارغ از اینکه آخرین ترند روز چیست و چگونه باید استایل خود را تنظیم کنید ، می توانید با استایلی که در آن احساس راحتی داشته باشید ، روز خود را سپری کنید. بدین منظور کت چرمی مشکی دوچرخه سواری خود با لباس میدی خال خالی رنگی انتخاب جالبی است که باعث می شود که در یک روز کاملا عادی ، خیلی شیک و زیبا بیرون بروید.

۲- شلوار جین پاره ، کتانی سفید و کت چرمی مشکی : استایل کت چرمی مشکی با شلوار جین پاره و کتانی سفید از آن نوع ترکیب های کاملی است که علاوه بر شیک بودن ، احساس قوی و جدی بودن نیز به یک خانم می دهد. به منظور تکمیل استایل خود بهتر است از یقه اسکی یا پولیور سفید استفاده کنید و اکسسوری هایی مانند کیف دستی مشکی یا عینک را فراموش نکنید.

۳- شلوار چرمی و کت چرمی مشکی : استایل کت چرمی دوچرخه سواری مشکی با شلوار چرمی استایلی جذاب ، زیبا و خیره کننده است که می تواند نگاه هر بیننده را به شما جذب کند. بدین جهت می توانید استایل خود را با بوت بلند یا کفش پاشنه بلند ست کنید و بیش از پیش دلربا بنظر برسید.

مقالات دیگر: انتخاب شال مناسب فصول سرد

۴- کت بلیزر و کت چرمی مشکی : استایل کت چرمی مشکی با کت بلیزر می تواند باعث جذابیت بی نظیر شما شده و شما را به مانند یک سوپر مدل خوش تیپ و زیبا نشان دهد. چنین استایلی راحتی ، سبکی ، پیچیدگی و ظرافت را توامان در بردارد.

۵- پیراهن سفید ، چکمه های سفید براق و کت چرمی مشکی : با چنین استایلی می توانید به زیبایی یک مدل در صفحه مجلات مد و یا ستاره های سینما ظاهر شوید و همان اندازه جذاب و فریبنده بنظر برسید. همچنین اکسسوری ها را برای تکمیل این استایل فراموش نکنید.

۶- لباس پرنسسی و کفش پاشنه بلند و کت چرمی مشکی : اگر فردی هستید که می خواهید قوانین مد را زیر پا بگذارید و خود را متمایز از دیگران نشان دهید و یا استایل معمولی خود را تغییر دهید و یا آن را دوباره تعریف کنید تا سوپر مدل درونی خود را کانالیزه کنید ، می توانید این استایل را انتخاب کنید.

۷- تاپ گلدار ، جوراب شلواری مشکی ، چکمه تا مچ پا و کت چرمی مشکی : برای افزایش اعتماد به نفس و نشان دادن جنبه مد جذاب خود که قبلا متوجه آن نبوده اید می توانید ترکیب کت چرمی دوچرخه سواری یا موتورسیکلت با تاپ گلدار و جوراب شلواری و چکمه را به تن کنید و اصول مد خود را ارتقا دهید.

۸- شلوار قهوه ای گشاد ، کتانی سفید و کت چرمی مشکی : با چنین استایلی می توانید بر دیگران نفوذ زیادی داشته باشید و بر همه افراد تاثیر بگذارید.

چگونه کت چرمی خود را تمیز کنیم ؟

نحوه شستشوی کت چرمی بدون اینکه آن را به خشکشویی بدهید :

در ابتدا آب گرم و مایع ظرفشویی ( و یا سرکه ) را با هم مخلوط کنید و محلول حاصله را با یک پارچه نرم بر روی کت چرمی خود بمالید و در ادامه از پارچه تمیز دیگر که مرطوب هم باشد برای پاک کردن محلول از روی کت چرمی استفاده کنید. در نهایت کت چرمی را با حوله تمیز خشک نمایید.

مقالات دیگر : آشنایی با استایل بوهو

نکاتی برای پاک کردن کت چرمی

  1. برای تمیز کردن کت چرم از پاک کننده های حاوی آمونیاک یا سفید کننده به دلیل احتمال آسیب به آن ( خشک شدن یا ترک خوردن کت چرمی ) استفاده نکنید.
  2. برای شستشوی کت چرمی از آب زیاد استفاده نکنید تا لکه دار نشود.

پاک کردن لکه از روی کت چرمی

برای پاک کردن لکه از روی کت چرمی می توانید از موارد زیر استفاده کنید :

خمیردندان : مقداری خمیردندان غیر ژله ای را با انگشت بر روی لکه بمالید و سپس با پارچه نرم به آرامی ماساژ دهید تا کم کم لکه از بین برود اما از مالش دادن بیش از حد خودداری کنید چرا که باعث خراشیدگی و تغییر رنگ کت چرمی می شود. در آخر خمیردندان را با پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید.

جوش شیرین یا نشاسته ذرت : لکه های روغن یا چربی را می توانید با این مواد پاک کنید و با ریختن این مواد بر روی لکه و به آرامی ماساژ دادن چرم ، اجازه دهید تا یک شب به همین صورت باقی بماند. در نهایت مواد را با یک پارچه نرم و مرطوب پاک کنید و با پارچه نرم دیگری خشک کنید.

محلول آب و الکل : از دیگر گزینه های پاک کردن لکه از روی کت چرمی ( گزنیه مناسب برای حذف کپک ) ، الکل است که باید یک پارچه را به محلول الکل و آب آغشته کنید و بر روی لکه مورد نظر بمالید و سپس از پارچه مرطوب دیگر برای پاک کردن محلول الکل استفاده کنید.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.