طراحی روسری

طراحی روسری

طراحی روسری

کالکشن بهار-تابستان ۲۰۲۳

نام طرح: زرین پر

نام طراح: بهار قنادی اف

طراحی و اجرای تخصصی روسری

 

شاید برایتان سوال باشد چرا نام این طرح زرین پر است؟ اگر به طرح نگاه کنید طراح به صورت مستقیم از المان مرغ زرین پر و یا همان مرغ مگس خوار استفاده کرده است. این پرنده بسیار ظریف و جز زیبا ترین و کوچک ترین پرندگان دنیا است این پرنده نماد لذت- سبکی و رهایی از منفی گری ها هستش.

چرا طراح از این پرنده برای ایده گرفتن استفاده کرده است؟ زیرا این کالکشن به گفته ی کار فرما جز کالکشن های وی ای پی قرار دارد به همین جهت طراح از یک المان ظریف و زیبا و دست نیافتنی استفاده کرده است که به توضیحات کارفرما نزدیک باشد. پس طراح به دنبال یک المان جدید اما مرتبط این پرنده را نیز اینتخاب کرده است.

 

 

                         طراحی و فروش لباس

دلیل رنگهای اجرا شده در طراحی روسری چیست؟ رنگ غالب در این طراحی ابی است. ابی نشانه ی صداقت لطیفی و ارامش است پس بهترین گزینه برای یک کالکشن وی ای پی است. رنگ بدنه ی پرنده ها نیز با توجه به چرخه ی رنگ و رنگ متضاد بالها انتخاب شده است که جلوی یک پارچگی و یک نواختی را بگیرد.

بال ها نماد چی هستند؟ بال ها نماد محافظت- قدرت - ازادی هستند.

چرا از بال ها در طراحی استفاده شده ؟ با توجه به سمبل بال در طراحی طراح خواسته به صورت دایره ای دور تا دور پرنده بال هایی قرار بگیرد. زیرا از انجایی که این پرنده نماد ظرافت است بالها به عنوان محافظ هایی در دور تا دور انها قرار گرفته اند و اینکه دایره ای که دور این پرنده ها را گرفته طراح میخواهد نگاه بیننده را به پرنده ها جلب کند.

 

 

 طراحی و فروش لباس

 

جنس روسری ها از چیست؟ به دلیل اینکه این کالکشن جز کالکشن های وی ای پی قرار دارد جنس روسری ها از ابریشم هستند.

روسری های ابریشم بهترین گزینه برای شال و روسری هستند اما نسبت به بقیه ی جنس ها یک مقدار قیمت بالا تری دارند اما بهترین گزینه برای فصل بهار هستند.

 

طراحی و فروش لباس

 

 کاربرد روسری ها چیست؟ شما از این روسری های ابریشم میتوانید در مجلسها و موقعیت های رسمی استفاده کنید و همچنین اگر کمی خلاقیت داشته باشید میتوانید به عنوان بالا پوش ان را دیزاین کنید.

(اگر دوست دارید طرفندهای مختلف با روسری را یاد بگیرید به اینستاگرام ارخالق بپیوندید و ترفندهای جالب با روسری را یاد بگیرید)

ممنون از توجهتان

گروه طراحی ارخالق

با ارخالق به روز باشید

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.