چه رنگ هایی مناسب تناژ پوست گرم است ؟

چه رنگ هایی مناسب تناژ پوست گرم است ؟

چه رنگ هایی مناسب تناژ پوست گرم است ؟

تناژ پوست یا ته رنگ پوست ، ویژگی ‌ای است که به توزیع رنگ در پوست اشاره دارد و بر ظاهر کلی رنگ طبیعی پوست تاثیر می گذارد و همیشه یکسان است اما با رنگ پوست که می تواند روشن ، متوسط و یا تیره باشد ، متفاوت است. پوست انسان می ‌تواند دارای ته رنگ ‌های مختلفی باشد که به عنوان تناژ پوست شناخته می ‌شوند که این ویژگی معمولاً تحت تأثیر فاکتورهای ژنتیکی و محیطی قرار می‌ گیرد.

لازم به توضیح است که سایه پوست و ته رنگ یا تناز پوست شما دو مقوله جدا از هم بوده و سایه پوست در طیفی از رنگ پریدگی ، روشن ، متوسط ، برنزه و تیره قرار دارد اما در هر رنگی که باشید پوست شما همچنان تناژ رنگ گرم یا سرد یا طبیعی خواهد داشت. ازین رو تناژ پوست به سه دسته اصلی گرم ، سرد و متعادل تقسیم می شود :

تناژ پوست گرم

تناژ پوست گرم :

افراد با تناژ پوست گرم دارای زمینه رنگی گرمتر و طلایی یا زردی در پوست ‌شان هستند. این افراد که به دلیل داشتن ته رنگ گرم با رنگهای طلایی ، زیتونی و یا هلویی توصیف می شوند ، معمولاً به سادگی با رنگ‌ های گرم و تیره پاییزی نارنجی ، آبی سرمه ای ، قهوه ‌ای و سبز گرم و یا رنگهای بهاری مانند زرد ملایم ، کرم ، مرجانی و قرمز یاقوتی هماهنگ می ‌شوند.

بیشتر بدانید : روش تشخیص تناژ پوست

تناژ پوست گرم

تناژ پوست سرد :

افراد با تناژ پوست سرد دارای زمینه رنگی سرد تر و آبی یا صورتی در پوست ‌شان هستند. این افراد که به علت داشتن ته رنگ سرد با کلماتی مانند گل سرخ ، خاکستر و صورتی توصیف می شوند ، به راحتی با رنگ ‌های سرد و تازه یا ترد و جواهری مانند آبی ، بنفش ، سبز و صورتی یا حتی سفید و مشکی و قرمز گیلاسی روشن هماهنگ می‌ شوند.

تناژ پوست متعادل یا خنثی :

افراد با تناژ پوست متعادل دارای ترکیبی از رنگ ‌های گرم و سرد در پوست ‌شان هستند. این افراد معمولاً خیلی راحت با بسیاری از رنگ ‌ها هماهنگ می‌ شوند.

تناژ پوست گرم

چه رنگ هایی برای تناژ پوست گرم مناسب است ؟

تناژ پوست گرم به پوست‌ هایی اشاره دارد که دارای زمینه رنگی گرمتر و زردی یا طلایی در پوست ‌شان هستند که از چهره های مشهور با تناژ پوست گرم می توان به نیکول کیدمن ، جنیفر لوپز و جولیا رابرتز اشاره کرد که عمق پوست آنها عموما بر رنگ های گرم تاثیر گذاشته و رنگهایی که برای پوشیدن انتخاب می کنند به چهره آنها زیبایی دوچندان می بخشد.

مقالات دیگر : چگونه لباس هلویی را ست کنیم ؟

افراد با تناژ پوست گرم معمولاً به رنگ ‌های گرم ، زنده ، و متناسب با طبیعت زردی پوست ‌شان خوب هماهنگ می ‌شوند و بطور غریزی به سمت رنگ گرم کشیده می شوند ، حتی در هر رنگ ، می ‌توانید با انتخاب نسخه‌ ها یا سایه‌ های مختلف ، بهترین ترکیبات را برای تناژ پوست گرم پیدا کنید. همچنین ، آزمایش و خطا به شما کمک خواهد کرد تا رنگ‌ ها و سبک‌ های لباسی را که بهتر به تناژ پوست شما می‌ آید ، شناسایی کنید.

تناژ پوست گرم

برخی از رنگ ‌های مناسب برای تناژ پوست گرم عبارتند از :

  • زرد و طلایی : رنگ ‌های زرد و طلایی به خوبی با تناژ پوست گرم هماهنگ می ‌شوند و می‌ توانند زیبایی پوست را بیشتر بیازارند.
  • قهوه ‌ای و کاهی : رنگ‌ های قهوه‌ ای و کاهی نیز از جمله رنگ ‌هایی هستند که با تناژ پوست گرم به خوبی ترکیب می‌ شوند.
  • آبی- سبز و آبی – فسفری : رنگ‌ های آبی - سبز و آبی - فسفری نیز از دیگر گزینه ‌هایی هستند که ممکن است با تناژ پوست گرم هماهنگ باشند.
  • نارنجی و زرد : رنگ ‌های نارنجی و زرد  نیز از جمله گزینه ‌هایی هستند که می‌ توانند به تناژ پوست گرم زندگی و انرژی بیشتری ببخشند.
  • سبز زیتونی : رنگ ‌های سبز زیتونی نیز معمولاً با تناژ پوست گرم خوب هماهنگی دارند.
  • سفید : سفید نیز یک رنگ پایه است که می ‌تواند با تناژ پوست گرم همخوانی داشته باشد.

بیشتر بدانید : لباس مناسب با تناژ پوست گرم

تناژ پوست گرم

ویژگی های افراد با تناژ پوست گرم :

افراد با تناژ پوست گرم عموما به جای رنگ های سرد نظیر صورتی و آبی به رنگهای کرم و طلایی یا سایه های رنگهای پاییزی جذب می شوند که این مطلب را می توان از دکوراسیون منزل این افراد تشخیص داد. همچنین افراد با تناژ پوست گرم به گل های زرد و نارنجی یا دسته گل قرمز نارنجی پر رنگ علاقه نشان می دهند. ازین رو اگر تناژ پوست گرم دارید ، هر اندازه پوستتان روشن یا عمیق باشد ، رنگهای با ته رنگ گرم و طلایی و در سایه های پالت رنگ گرم بهترین رنگ برای شما خواهد بود.

مقالات دیگر : استایل با کت جین

تناژ پوست گرم

چگونه تناژ پوست گرم را تشخیص دهیم ؟

هر اندازه پوست شما روشن باشد یا تیره ، در صورتی که تناژ رنگ پوستتان گرم باشد ، چندین مورد از موارد زیر را می توانید در پوست خود تشخیص دهید :

پوست شما رنگ زردی دارد و ممکنست دارای کک و مک بژ ، طلایی ، زیتونی یا قهوه ای تیره باشد. همچنین موهایتان رنگ طلایی یا قهوه ای یا قرمز و قهوه ای تیره دارد و عموما رنگ چشم شما طلایی و رگ مچ دستتان سبز رنگ خواهد بود. از طرفی رنگ های کرم ، سایه های خاکی و طلایی را دوست دارید اما رنگ های صورتی یا آبی روشن چندان مورد علاقه تان نیست.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.