استایل با کت جین

استایل با کت جین

استایل با کت جین  

کت جین ( Denim Jacket ) یک نوع لباس است که از جنس دنیم یا جین ( معمولاً یک نوع پارچه بافته شده از نخ‌ پنبه ) ساخته شده است. این نوع کت به طور معمول دارای جیب‌ ها و گزینه ‌های دکمه ‌بندی است و به دلیل طراحی شبیه به شلوار جین ، به نام "کت جین" معروف شده است. کت جین به دلیل استحکام ، سبکی و چندکاره بودنش ، در مدل ‌ها و استایل ‌های مختلف محبوبیت زیادی دارد ، البته مهمترین نکته این است که به سلیقه شخصی خود احترام بگذارید و با ترکیباتی که به شما خوشایند هستند ، استایل خود را ایجاد کنید.


طراحی و فروش لباس

ویژگی‌ های کلیدی کت جین :

جنس دنیم : کت جین از جنس دنیم یا جین (Denim) تولید می‌شود که یک نوع پارچه بافته شده از نخ‌های پنبه است که دارای بافتی درشت و مورب می باشد که در هنگام لمس ضخیم بنظر می رسد. در نتیجه این جنس به کت جین استحکام و مقاومت می‌بخشد. از انواع پارچه دنیم می توان به دنیم صد در صد پنبه سبک و با دوام ، دنیم طبیعی ، دنیم رنگی ، دنیم رسیده ، دنیم زمخت ، دنیم خام و ... اشاره کرد.

ساختار شبیه به شلوار جین : طراحی کت جین به شدت به شلوار جین شبیه است ، با دو جیب در جلو ، دکمه‌بندی و گاهی داشتن یقه.

گزینه ‌های دکمه‌بندی : کت جین دارای گزینه‌ های دکمه‌بندی بوده که این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد کت را آسان‌تر و سریع‌تر بپوشد یا درآورد.

گزینه‌های تزئینی : کت جین عموما با جزئیات تزئینی مانند جیب ‌های بافته شده ، چرم یا گلدوزی تزئین شده‌اند.

سبک چندکاره:  کت جین به عنوان یک قطعه پوشاک چندکاره شناخته می‌شود و می‌تواند در فصل‌های مختلف سال خصوصا در بهار و پاییز به عنوان لباس فوقانی یا به عنوان یک لایه اضافی مورد استفاده قرار گیرد که به راحتی با انواع لباس ‌ها و استایل ‌ها قابل ست کردن است.

بیشتر بدانید : خرید کت جین

معرفی استایل با کت جین

ترکیب با شلوار جین :

استایل کت جین با شلوار

کت جین را می‌توانید با یک شلوار جین یا یک لگ ترکیب کنید و این ترکیب مناسب استایل کژوال و روزمره است. از آنجا که استایل کژوال بعنوان سبکی از لباس های راحت و غیر رسمی شناخته می شود لذا به دلیل راحت بودن افراد در کت جین به همراه شلوار جین می توان آن را در زمره استایل کژوال محسوب کرد و در موقعیت های مختلف روزانه نظیر کار یا قرار با دوستان این استایل را بکار برد.

لباس کژوال با کت جین :

طراحی و فروش لباس

کت جین را می توانید با یک تی‌ شرت یا تاپ کژوال ترکیب کنید و با شلوار جین ، یک استایل راحت و شیک را ایجاد کنید و این استایل با کت جین برای فعالیت ‌های روزانه عالی است. حتی استایل کت جین با شلوار جذب در ترکیب با کفش اسپرت و کلاه هم می تواند زیبا و جالب باشد. از سوی دیگر استایل کت جین با شلوار کتان یک استایل کژوال و شیک برای روزهای می سازد.

ترکیب با دامن جین :

استایل کت جین با دامن

برای یک استایل متفاوت ، کت جین را با یک دامن جین ترکیب کنید چرا که این ترکیب می‌تواند ظاهر شما را زیباتر و زنانه‌ تر کند. خصوصا آنکه استایل کت جین با دامن جین پاییز امسال ترنده شده و در بین دختران بسیار پرطرفدار است. بدین منظور می توانید انواع استایل با کت جین کوتاه و دامن بلند و یا کت جین کوتاه ، تاپ یا شومیز سفید و دامن جین و ... را امتحان کنید تا جذاب دیده شوید.

مقالات دیگر : بوت و نحوه استایل آن با شلوار جین

استایل لایه‌ بندی :

استایل لایه لایه با کت جین

کت جین را با یک هودی یا سویشرت زیپ دار در زیر آن لایه‌ بندی کنید تا علاوه بر جذاب تر دیده شدن ، این استایل به شما امکان می ‌دهد که در برابر تغییرات دما لباستان را تنظیم کنید و به زیبایی لایه ‌های مختلف را نشان دهید. بدین منظور می توانید کت جین خود را خز دار انتخاب کنید تا در بادهای سرد پاییزی محافظ خوبی برایتان باشد. در نهایت استایل با کت جین خود را با کیف شانه ای و اکسسوری زنجیر تکمیل کنید.

استایل راک :

با ترکیب کت جین با یک تی‌شرت راک ، شلوار جین و یک جفت بوت یا کفش راحت ، یک استایل راک از خود به نمایش بگذارید. قابل ذکر است که استایل راک که از دهه 50 میلادی معروف شده از منشا موسیقی راک سرچشمه گرفته که در آن هنرمندان موسیقی همچون الویس پریسلی از این سبک استفاده می کردند و در آن از تیشرت گشاد یا لش ، پیراهن چرم و ترکیبهای مختلفی از لباس های تیره رنگ بکار گرفته می شود.

طراحی و فروش لباس

استایل کت جین با کفش‌های مختلف : استفاده از کفش‌های مختلف می‌تواند استایل شما را تغییر دهد. از کت‌های جین با کفش‌ های اسنیکرز ، بوت ، یا کفش‌های کژوال استفاده کنید.

مقالات دیگر : چگونه لباس هلویی ست کنیم ؟

کت جین سرمه ای را با چه شلواری بپوشیم ؟

کت جین سرمه‌ای یک رنگ خاص است که می‌تواند با انواع مختلف شلوار ست شود. انتخاب شلوار مناسب برای کت جین سرمه‌ای به سلیقه شما ، فصل ، موقعیت و سبک مورد نظرتان بستگی دارد. از طرفی هماهنگی رنگی و توجه به جزئیات نظیر قلاب‌ها و دکمه‌های کت جین نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. از آنجا که امکان دارد کت جین سرمه‌ای شما با رنگ‌های مختلف به خوبی ست شود ، بنابراین احتمالاً با تست مختلف می‌توانید به ترکیب مورد نظرتان برسید. در زیر چند پیشنهاد برای ست کردن کت جین سرمه‌ای با شلوارها آورده شده است :

استایل کت جین با شلوار بوتکات

  • شلوار جین رنگ تیره : شلوار جین رنگ تیره مانند مشکی ، آبی تیره یا خاکستری می‌تواند با کت جین سرمه‌ای بسیار خوب ست شود و این ترکیب برای فصول سرد و موقعیت ‌های مختلف مناسب است.
  • شلوار جین لایت واش : اگر کت جین شما بافت لایت واش دارد ، می‌توانید آن را با شلوار جین لایت یا رنگ مشکی یا آبی تیره ترکیب کنید.
  • شلوار جین بوت‌کات (Bootcut) : شلوار جین بوت‌کات با پاهای گشاد در پایین ، می‌تواند با کت جین سرمه‌ای زیبا نمایش داده شود. این ترکیب برای استایل کلاسیک و رسمی مناسب است.
  • شلوار چینو یا کتان : شلوار چینو یا کتان با کت جین سرمه‌ای می‌تواند یک استایل خنک و مرتب را ایجاد کند. این ترکیب برای فصول گرم مناسب است.
  • شلوار راحتی یا جین کژوال : اگر می‌خواهید یک استایل راحت و کژوال داشته باشید ، می‌توانید کت جین سرمه‌ای را با یک شلوار راحتی یا جین کژوال ترکیب کنید.

استایل کت جین با شلوار کتان

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.