چگونه لباس هلویی را ست کنیم ؟

چگونه لباس هلویی را ست کنیم ؟

چگونه لباس هلویی را ست کنیم ؟

هلویی یکی از زیباترین و شیرین ترین رنگهای روشن است که در سال نو میلادی بعنوان رنگ سال 2024 انتخاب شده است که شرکت پنتون دلیل انتخاب آن را رویایی بودن و مدرنیته بودن آن بیان می کنند که به انسان احساس آزادی و سبک شخصی بدون انحصار در قوانین خاص می دهد. رنگ هلویی ممکنست برای برخی غیر منتظره باشد چرا که رنگی نیست که ما به پوشیدن انواع لباس رنگ هلویی عادت کرده باشیم. اما در ادامه می خواهیم به شما پیشنهاد دهیم که لباس رنگ هلویی را که می تواند بسیار زیبا و دلپذیر باشد به روشهای زیر بپوشید :

طراحی و فروش لباس

رنگ هلویی چه رنگی است ؟

رنگ هلویی با نام Apricot crush یا زردآلویی که در پالت رنگی شرکت پنتون با کد رنگ 024-65-27 نشان داده می شود ، نوعی رنگ نارنجی پاستلی است و چنانچه می دانید ترکیب رنگ قرمز و زرد ، رنگ نارنجی را تشکیل می دهد و رنگ هلویی هم سایه از نارنجی است. از آنجا که این رنگ دارای انرژی زیادی است لذا به راحتی با بسیاری از رنگها ست می شود و به دیگران احساس انرژی ، مثبت بودن ، شیرینی و گرما انتقال می دهد. در پالت رنگ پنتون رنگ هلویی دارای سایه هایی از صورتی تا نارنجی بوده که برخی از این سایه ها حتی ته مایه خاکستری ، طلایی یا قهوه ای نیز دارند.

مقالات دیگر : رنگ سال 2024 چیست ؟

رنگ هلویی رنگ سال 2024
 

رنگ هلویی برای چه رنگ پوستی مناسب است ؟

رنگی هلویی برای خانمهای با پوست گرم بسیار مناسب است. تناژ پوست گرم بیشتر در افرادی است که رنگ پایه پوست طلایی داشته و رنگ چشم آنها آبی یا سبز بوده و موهایی بلوند یا قرمز دارند که این خانمها در نظرسنجی بعنوان فصل بهار توصیف می شوند. بدین ترتیب رنگ هلویی و سایه های آن از نارنجی گرفته تا صورتی حتی قرمز به زنان بهاری با پوست گرم می آید.

مقالات دیگر : تشخیص تناژ پوست گرم

چگونه رنگ هلویی بپوشیم ؟

اگر می خواهید سال 2024 رنگ هلویی را امتحان کنید ، باید چند گزینه به کمد لباس خود بیفزایید که در ادامه به توضیح درباره آن می پردازیم :

بلوز رنگ هلویی : لباس رنگ هلویی نظیر بلوز یا شومیز رنگ هلویی را می توانید با دامن آبی پاستلی ، یک کیف و صندل کلاسیک رنگ شتری ست کنید و برای تکمیل استایل خود یک جفت گوشواره بلند به رنگ آبی آسمانی بپوشید. بدین ترتیب می توانید از ترکیب رنگ هلویی و شتری و آبی آسمانی شگفت زده شوید و در مهمانی ها ، مراسم رسمی یا غیر رسمی عالی تر از قبل بنظر برسید.

مانتو رنگ هلویی : نظیر اینفلوئنسرهای مد دانمارکی عمل کنید ، بدین منظور یک تاپ مرجانی با آستین پف دار ، شلوار جین سفید با مانتو رنگ هلویی بپوشید و در نهایت از یک عینک سفید چشم گربه ای برای هماهنگی با کفش پاشنه بلند خود کمک بگیرید. بدین ترتیب استایل رترو Retro style  خواهید داشت که مد روز می باشد و بیشتر برای علاقمندان به نوستالژی بوده که سبکی الهام گرفته از دهه های گذشته را القا می کند.

طراحی و فروش لباس

 بلیزر رنگ هلویی : کت بلیزر هلویی مناسب ترین لباس برای هر فصلی بوده که بدین منظور می توانید بلیزر رنگ هلویی را با شلوار جین آبی روشن ست کنید و ظاهری زیبا ، شیک و کلاسیک داشته باشید ، چرا که استایل کت بلیزر و شلوار جین آبی کلاسیک جزو ترکیب هایی است که هرگز از مد نمی رود و در موقعیت های مختلف می توان از این استایل کمک گرفت.

جامپر رنگ هلویی : جامپر نوعی سارافن است که می توانید برای داشتن ظاهری بی دردسری یک جامپر بافتنی ظریف به رنگ هلویی بپوشید و در زیر آن از شومیز سفید استفاده کنید. افزون بر این برای تکمیل استایل هلویی خود یک جفت کفش اسپرت اضافه کنید تا ظاهری راحت و جذاب داشته باشید و در مهمانی ها نگاه ها را به سمت خود خیره کنید.

مقالات دیگر : استایل با شومیز سفید

شلوار رنگ هلویی : اگر نیاز به تنوع دارید و از شلوار جین آبی کلاسیک خود خسته شده اید ، باید به سراغ شلوار رنگ هلویی یا شلوار جین هلویی بروید و در کنار آن برای روزهای سرد زمستان یک تاپ بافتنی کرم بپوشید و با یک کفش پاشنه گربه ای استایل خود را کامل کنید. حتی می توانید کت و شلوار هلویی خود را با کفش رنگ شتری ست کنید تا بسیار پر انرژی و در عین حال آرامش بخش بنظر برسید.

دامن رنگ هلویی : دامن رنگ هلویی خود را می توانید میدی و چین دار انتخاب کنید و در کنار آن با یک پیراهن جین و کفش اسپادریل ، استایلی خیره کننده داشته باشید. حتی کت و دامن رنگ هلویی هم بسیار چشم نواز و انرژی زا است و البته استایل دامن رنگ هلویی و بلوز سفید هم بسیار زیبا و شیک بنظر می رسد که می توانید برای مهمانی این رنگها را امتحان کنید.

استایل با رنگ هلویی

بیشتر بدانید : طراحی لباس هلویی

با رنگ هلویی چه رنگی بپوشیم ؟

رنگ هلویی و رنگهای خنثی :  معمولا رنگهای خنثی بهترین راهکار برای ترکیب با رنگ هلویی بوده تا بدین ترتیب کمی متفاوت و در عین حال بسیار شیک لباس بپوشید. ازین رو لباس هلویی با لباس رنگ خاکستری و یا رنگ سرمه ای شما را بسیار با وقار می کند خصوصا اگر با اکسسوری های همان رنگ ست شود.

لباس تک رنگ هلویی : بلوز هلویی با دامن ژولیده رنگ هلویی و با کفش رنگ شتری ست کنید چرا که در عین ساده بودن این استایل چشمگیر خواهد بود.

رنگ هلویی و آبی

رنگ هلویی و آبی : آبی آسمانی بهترین رنگی است که در ست کردن لباس هلویی نمی توان از آن چشم پوشی کرد چرا که سایه لطیف و زنانه رنگ آبی با رنگ هلویی بخوبی متناسب است. ازین رو یک دامن چین دار رنگ هلویی ، پیراهن کتان آبی و کفش بالرین آبی در همان سایه یا حتی تیره تر ست کنید.
 

رنگ هلویی و سفید : از آنجا که سفید رنگی خنثی و اساسی است که تقریبا با هر سایه رنگ زیر نور خورشید ترکیب زیبایی می سازد. بدین منظور یک بلوز سفید آستین پفی را با شلوار رنگ هلویی و صندل سفید استایل کنید تا ظاهری عالی داشته باشید.

رنگ هلویی و ارغوانی : بعنوان لباس مجلسی یک کامی ارغوانی تهیه کنید و سپس با شلوار رنگ هلویی و کفش رنگ شتری پاشنه بلند بپوشید تا اگر شما هم جزو طرفداران روند مسدود کردن رنگ هستید ، از لباس زیر بعنوان یک ترند لباس بیرونی الهام بگیرید. بدین ترتیب این سه رنگ مانند خانه ای در آتش با هم ترکیب شده و در تمام طول مهمانی به شما احساس خوش بینی می دهد.

طراحی و فروش لباس

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.