۱۱ ترفند لباس پوشیدن مناسب افراد قد کوتاه

۱۱ ترفند لباس پوشیدن مناسب افراد قد کوتاه

۱۱ ترفند لباس پوشیدن مناسب افراد قد کوتاه 

در این مقاله قراره به یک سری از رازهای درست لباس پوشیدن برای خانمهای قد کوتاه بپردازیم اما این نکه را فراموش نکنید که ما اینجا هستیم تا به شما یاداوری کنیم با هر قد و هیکلی که دارید شما زیبا هستید و اینها صرفا چند تکنیک برای شما است تا با اعتماد به نفس بیشتری در اجتماع قرار بگیرید. چونکه اگر با توجه به قدتان لباس مناسب را انتخاب نکنید باعث میشو قدتان حتی کوتاه تر به نظر برسد به عنوان مثال ممکن است مانتویی که انتخاب کردید زیبا و گران باشد اما به فرم بدن شما و حتی قد شما نخورد و باعث کوتاه جلوه دادن شما شود.

به عنوان یک استاسلیست قرار نیست به شما بگوییم کفشهای ده سانتی بپوشید بلکه قراره از رنگ مناسب لباس تا جنس مناسب لباس و حتی شکلهای مناسب برای لباسهایتان صحبت کنیم و بهترین گزینه را در اختیار شما قرار بدهم.

راز لباس پوشیدن برای خانمهای قد کوتاه

در ابتدا باید این موضوع را بدانید که قد کوتاه صرفا نشان دهنده ی فرم بدنی اصلی شما نیست و صرفا فقط و فقط با توجه به اینکه قد کوتاهی دارید لباسی را انتخاب نکنید بلکه باید به چاق و لاغری و فرم اصلی بدنتان هم توجه کنید

پس در این مقاله یک سری ترفندهای پایه و اصلی برای افراد قد کوتاه را مورد بررسی قرار میدهیم:

 

  • چه شلواری مناسب افراد کوتاه قد است؟

                                                           طراحی و فروش لباس

شلوارهای فاق بلند بهترین ایتم برای شمایی که قد کوتاهی دارید هستند زیرا این شلوارها پاهای شما را کشیده تر جلوه میدهد.

دومین مدل شلواری که میتوانید استفاده کنید شلوارهای بوت کات (دمپا گشاد ) هستند.

شلوارهای راسته و اسکینی نیز ایتم مناسبی برای پوشیدن هستند و فراموش نکنید در تمام این مدل ها فاق شلوار را بلند انتخاب کنید

  • لباس خود را در شلوار قرار دهید.

                                                                        طراحی و فروش لباس

اگر قد کوتاهی دارید و اهل پوشیدن شومیزهای بلند هستید دست نگه دارید. اینکه لباس بلندتان روی شلوار یا دامنات قرار گیر فقط قد شما را کوتاه تر نشان تر میدهد و به ظاهر شما شلختگی میدهد. اگر از لباسهای چسپان مثل اسکینی و یا فیت استفاده کنید راحتتر میتوانید این کار را انجام دهید.

  • افراد قد کوتاه از چه پترن و شکلی برای لباس انتخاب کنند؟

                                                                       ۱۱ترفند لباس پوشیدن مناسب افراد قد کوتاه

بهترین پترن پارچه برای شما پترن های راه راه عمودی هستش و باعث میشود به علت خطای دید قد شمارا بلندتر جلوه دهد. اما فراموش نکنید اگر چاق و کوتاه هستید پترن های راه راه عمودی پهن را انتخاب نکنید و سعی کنید راه راه های باریک انتخاب شما باشد.

اگر از برش های عمودی در لباس استفاده کنید به قد بلندتر دیده شدنتان نیز کمک میکند برش هایی در وسط جلو و یا لباسهای جلو بازی که در قسمت جلو یک مقدار روی هم بیایند

  • چه رنگی مناسب افراد قد کوتاه است؟

                                                                طراحی و فروش لباس

تک رنگ ( مونوکروم) بپوشید. م ونوکروم یعنی چی؟ یعنی سرتا پا از یک رنگ یا یک تنانلیته اما رنگهای نزدیک به هم برای استایل خود انتخاب کنید و ان را بپوشید.

  • کراپ تاپ بپوشید

                                                                                         طراحی و فروش لباس

شاید براتون  عجیب باشه اما کراپ تاپ ها دقیقا برای شما هستند. چون قسمت میانی بدن تان را مشخصی میکنند و در خطای دید بالا تنه ی کوتاه اما پاهای بلندی را برای شما ایجاد میکنند پس گزینه مناسبی برای افراد کوتاه قد هستند و حتما با یک شلوار فاق بند استایلش کنید.

  • افراد قد کوتاه کت های کوتاه بپوشند

                                                         11ترفند لباس پوشیدن مناسب افراد قد کوتاه

فراموش نکنید که کت های بلند تر از ۸۰ سانت اصلا مناسب افرادی مث شما نیستند پس حتما از کت های کوتاه استفاده کنید اما نیز بسیار مد شده است پس با خیال راحت چند دست کت کوتاه با رنگهای خنثی برای کمد لباسی خود بگیرید و فراموش نکنید اگر میخواهید با شلوار استایلش کنید از شلوار هم رنگ کت استفاده کنید پشمون نمیشید!

نکته: کراپ کت ها امسال بسیار دیده شده اند و بسیار ترند و به روز هستند اگر مراسمی رسمی در پیش دارید میتوانید از این نوع کراپ کت ها استفاده کنید (شلوار فاق بلند را فراموش نکنید)

پیشنهاد استایلیست مجله : کت کرم با شلوار کرم (ترجیها از یک پارچه) که خط های باریک عمودی راه راه سفید- مشکی یا سورمه ای دارند استفاده کنید.

  • کمر بند خود را بالا ببندید

                                                            طراحی و فروش لباس

اگر جز افرادی هستنید که پیراهن های کمربند دار و و یا مانت و کت های دارای کمربند خوشتان میاید میتوانید از کمربند های هم رنگ و یا در یک تنالیته رنگی برای روی روپوش تان استفاده کنید اما فراموش نکنید حتما باید کمر بند را بالای کمر و یا زیر سینه ببندید و اصلا پایین تر از کمر ان را نبندید.

  • استین های خود را تا بزنید

                                                         طراحی و فروش لباس

اگر  استین های لباس تان روی دست تان و یا مچ دستتان پایین تر میوفتند به شما شکلی شلخته و اویزان میدهد پس قبل از بیرون رفتن انهارا تا بزنبد تا میان دستتان و یا بالا تر از ارنج تان قرار بگیرد یا به صورت مرتب و یا به صورت رول شده و بالا کشیده شده و مطعن باشید باعث بلندتر دیده شدن دست هایتان میشود.

  • سرهمی بپوشید! یا jumpsuits

                                                              طراحی و فروش لباس

خب. صدقانه بگوییم این بیشتر یک پیشنهاد است تا ترفند اما به ما اعتماد کنید درسته سرهمی ها استایلی اسان به شما میدهند اما باور کنید به علت خطوط عمودی در این نوع لباس ها میتوانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

  • افراد کوتاه قد یقه هفت بپوشند!

                                                                   طراحی و فروش لباس

اگر بخواهم یک ترفندی که روی تمام مدل های بدن و شکل های بدن جواب میدهد بگویم بدون شک یقه هفت است و میتوان گفت یه جورایی ترکیب برنده است پس بدون شک از این یقه در لباسهایتان استفاده کنید. باعث میشود بالاتنه- گردن – و حتی صورت شما کشیده دیده شود.

  • کفش های لژ دار بپوشید

                                                         طراحی و فروش لباس

اوصولا کفش های پاشنه بلند انتخاب اول افراد کوتاه قد است  و  امسال کفش های لژ دار حصیری بسیار مد هستند پس مستوانید با خیال راحت یکی از این ایتم هارا برای خود بردارید. از رنگهای خنثی و یا رنگ بدن استفاده کنید و در مهمونی ها با قد خود و استفاده از ترفندهای قبلی بدرخشید مثل همیشه.

 

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.