ایده لباس مهمانی بر اساس فرم بدن

ایده لباس مهمانی بر اساس فرم بدن

ایده لباس مهمانی بر اساس فرم بدن

با توجه به این که حس مهمانی رفتن چه مهمانی ساده ، چه جشن مملو از سرگرمی ، چه یک شب پر زرق و برق و ... بسیار هیجان انگیز است اما پیدا کردن یک لباس مهمانی مناسب می تواند بسیار سخت باشد. امروزه انتخاب لباس مهمانی که هم مناسب باشد و هم در خور شان ، باید علاوه بر نشان دادن سلیقه شما ، باید با فرم بدن شما نیز هماهنگ باشد.

از آنجا که پیدا کردن لباس مهمانی مناسب برای زنان تنها دنبال کردن مدها نیست ، بلکه یافتن سبک هایی است که شکل و فرم بدن منحصر به فرد شما را بخوبی در بر گیرد و آن را زیباتر سازد. در ادامه به بررسی ایده های شیک برای لباس مهمانی مطابق فرم بدن برای می پردازیم :

طراحی و فروش لباس

مدل لباس مهمانی برای فرم بدن ساعت شنی

فرم بدنی ساعت شنی در میانه کمر باریک و در قسمت بالا تنه و پایین تنه به یک اندازه هستند و افراد با فرم بدنی ساعت شنی با کمر مشخص خود انحناها و تناسبات متعادل بین سینه و باسن را حفظ می کنند و دارای شکل انحنای در کمر هستند که باسن و شانه ها را به زیبایی در یک راستا قرار می دهد. حال در صورتی که شما فرم بدنی ساعت شنی دارید ، لباس مهمانی بلند که در قسمت کمر تنگ باشد و کمرتان را در آغوش گیرد بطوریکه انحنای کمرتان را بخوبی نشان دهد انتخاب کنید.

فرم بدنی ساعت شنی

از طرفی شلوارهای کمر بلند به همراه تاپ کراپ یا تاپ پارچه ای را می توانید ست کنید چرا که در قسمت کمر ، منحنی های شما را برجسته تر می سازد. همچنین کت و شلوار نیز از دیگر انتخاب های مد روز برای صاف نشان دادن اندام شماست. افزون بر این استفاده از کمربند پهن برای برجسته تر کردن بیشتر انحنای کمر خود و ایجاد ظاهری زیباتر و اکسسوری هایی نظیر گردنبند و کفش پاشنه بلند یا صندل متناسب با فرم بدن ساعت شنی ، باعث جذاب تر کردن استایل شما می شود.

بیشتر بدانید : خرید لباس مهمانی

فرم بدن سیبی شکل

مدل لباس مهمانی برای فرم بدن سیبی شکل

فرم بدنی سیبی شکل بصورتی است که وزن را در قسمت وسط یعنی شکم و کمر انباشته می کند و خط میانی کمر کمتر مشهص بوده و در عین حال سینه ها و شکم فرد گردتر و پرتر می باشد. برای انتخاب لباس مهمانی برای فرم بدن سیبی شکل خود لباس های خطی A-line یا لباس کمری امپراتوری را متحان کنید چرا که باعث برجسته کردن سینه و لاغرتر نشان دادن کمر و شکم شما می گردد. در عین حال گزینه دیگر استایل تاپ با دامن کمردار و یا تاپ با شلوار است که می تواند توجه افراد را از قسمت میانی شما به روی پاهایتان متمرکز سازد.

طراحی و فروش لباس

همچنین استفاده از لباس ماکسی با خطوط استراتژیک دور کمر به منظور داشتن ظاهری مشخص در مهمانی به شما حس شیک بودن و اعتماد به نفس بالا القا می کند. برای تکمیل استایل خود از اکسسوری هایی نظیر دستبند درست ، گردنبند آویزی بصورت خط عمودی به منظور انحراف توجه از قسمت کمر و شکم شما و نیز گوشواره های آویزان به جهت تمرکز افراد بر زیبایی صورت شما بجای قسمت میانی تان پیشنهاد می شود که به افزایش جذابیت شما نیز کمک می کند. در نهایت برای کفش یا صندل می توانید صندل پنجه باز یا پلت فرم و یا کفش پاشنه بلند با جزئیاتی در مچ پا را انتخاب کنید تا توجه ها به سمت پای شما معطوف شود.

مدل لباس مهمانی برای فرم بدن گلابی شکل

بدن گلابی شکل به گونه ای است که ظرافت جذابی در فرد ایجاد کرده و باعث مسحور کردن دیگران می گردد که در آن بالاتنه نسبت به پایین تنه کوچکتر بوده و شانه ها و سینه ها باریک تر اما باسن و ران های پهن تر می باشد و وزن این افراد بخوبی در نیم تنه پایین بدن توزیع می گردد. برای زیباتر جلوه دادن فرم بدن گلابی شکل خود می تواند لباس مهمانی انتخاب کنید که کمر شما را برجسته کرده و در مقابل در قسمت باسن گشاد باشد تا بین بالا تنه و پایین تنه شما تناسب ایجاد شود.

فرم بدن گلابی شکل

از طرف دیگر انتخاب کت بلیزر به همراه شلوار دمپا گشاد نیز می توانند انتخاب خیره کننده ای باشد تا باعث تعادل حجم در قسمت باسن شما گردد. افزون بر این دامن A-line و تاپ سرشانه ای و کمربند پهن نیز باعث جذاب کردن استایل یک فرم بدنی گلابی شکل می شود تا توجه ها از سمت پایین تنه شما به سمت شانه هایتان جلب شود. بدین ترتیب می توانید با این روشها در مهمانی استایل شیک و خیره کننده ای داشته باشید و اعتماد بنفس خود را بالا ببرید.

برای انتخاب اکسسوری نیز از انگشتر ، گوشواره های جذاب ، گردنبند و یا حتی چوکر نیز کمک بگیرید تا باعث تمرکز افراد به قسمت گردن و صورت شما شود. در انتخاب کفش نیز می توانید از کفش پاشنه دار ، کفش بلوک و یا صندل با تزئینات در قسمت مچ پا استفاده کنید تا استایل خود را بهبود بخشید و یک استایل مد روز و در عین حال متعادل داشته باشید.

مقالات دیگر : معرفی رنگ سال 2024

مدل لباس مهمانی برای فرم بدن مستطیلی شکل

ویژگی های یک بدن مستطیلی شکل به صورت هماهنگی در اندامهای بدن به زیبایی نمایش داده می شود که این تیپ بدنی دارای اندازه های مشابه در قسمت باسن و شانه ها بوده و تقارن خوبی ایجاد می کند. از گزینه های مناسب برای مدل لباس مهمانی برای فرم بدن مستطیلی شکل ، تاپ فلفلی با دامن مدادی یا شلوار می باشد که با حجم دهی در قسمت باسن اندام زنانه شما را تقویت می کند.

طراحی و فروش لباس

ایده دیگر لباس هایی که در قسمت میانی کمر تنگ باشد مناسب است تا به مشخص کردن کم و ایجاد فرم بدنی ساعت شنی به شما کمک کند. بعلاوه ژاکت یا کت کوتاه به همراه دامن گشاد نیز استایل زیبایی ایجاد می کند و اگرچه منحنی بدنی شما را افزایش نمی دهد اما باعث افزایش جذابیت شما می گردد. ازین رو پوشیدن این نوع لباس مهمانی برای فرم بدنی مستطیلی شکل به افزایش اعتماد بنفس شما کمک بسزایی می کند.

از سوی دیگر گردنبند تزئین شده ، اکسسوری زاویه دار ، دستبند و روسری نیز ظرافت و جذابیت را در شما می افزاید و توجه ها را به سمت صورت و دست یا گردن شما جلب می کنند. همچنین از کفش های پاشنه دار ، بوت با جزئیات و طرح های جسورانه انتخاب کنید تا استایلتان تکمیل شود.

فرم بدن مثلث معکوس

مدل لباس مهمانی برای فرم بدن مثلثی معکوس

فرم بدنی مثلث معکوس که با نام بدن V شکل نیز مشهور می باشد ، بصورتی است که در آن شانه و سینه پهن تر از کمر و باسن می باشد بدین معنا که بالا تنه پرتر از پایین تنه است. برای انتخاب مدل لباس مهمانی برای فرم بدن مثلثی معکوس به سراغ لباسی بروید که یقه هایی داشته باشد تا شانه های پهن شما را بپوشاند و ظاهری متعادل ایجاد کند. افزون بر این پوشیدن کتت گشاد و یا شلوار گشاد با تاپ مناسب بپوشید تا خط شانه شما یکنواخت شود و تعادل بین شانه پهن و باسن باریکتان ایجاد شود. اگرچه تاپ طرح چاپی در این تعادل نقشی ندارد اما به افزایش جذابیت شما کمک می کند.

فرم بدن مثلث معکوس

حال به اکسسوری می رسیم ، بدین منظور از گردنبندهای برجسته و حجیم کمک بگیرید و زریق و برق لباس خود را بیفزایید. همچنین گوشواره های میخی یا حلقه کوچک و دستبند تزئینی با حلقه های زیبا باعث زیباتر کردن و ظرافت بخشیدن با استایل شما می گردد. از طرفی بوت دارای عناصر یا بافت های جذاب انتخاب مناسبی برای تکمیل استایل لباس مهمانی برای فرم بدنی مثلث معکوس است.

مقالات دیگر : ایده استایل با جاگر

مدل لباس مهمانی برای فرم بدن بیضی شکل

فرم بدن بیضی و یا گرد شامل پر بودن قسمت شکم و کمر در میانه تنه می باشد که گردی ملایمی را القا می کند و جذابیتی آرام می بخشد که وزن بدن را در مرکز حمل می کند. برای شگفت انگیز تر بنظر رسیدن در مهمانی از تاپ کمری امپراتوری به همراه دامن کمک بگیرید تا شما را لاغرتر و بلندتر نشان داد و ظاهرتان را برازنده سازد. مدل دیگر لباس مهمانی برای فرم بدن بیضی شکل پوشیدن تونیک با شلوار جین یا حتی ساق شلواری است تا حالتی کشیده به پاهایتان بدهد و در عین حال راحت هم باشید.

بعلاوه دامن خطی و لباس هایی که در قسمت کمر تنگ بوده و سپس سریعا گشاد می شوند با حفظ تناسب به افزایش زیبایی انحنای کمر شما کمک می کند. برای انتخاب اکسسوری از دستبند یا النگوی زیبا ، گوشواره قطره ای با طرح کشیده برای جلب توجه افراد به سمت صورت شما و گردنبندها یا آویزهای بلندتر به منظور تمرکز دیگران بر روی گردن استفاده کنید تا شما را برجسته سازد. در نهایت برای انتخاب کفش از کفش پمپ دار کلاسیک با انگشت نوک تیز برای جلب توجه در درازتر نشان دادن پاهای شما کمک بگیرید.

مدل لباس مهمانی برای فرم بدن ستونی باریک

فرم بدنی ستون باریک فرمی از بدن است که در سراسر بدن دارای نسبت های مستقیم بوده و منحنی حداقلی را به نمایش می گذارد. برای فرم بدنی ستونی از لباس مهمانی استفاده کنید که اندام شما را برجسته تر کند ، لذا پوشیدن تاپ های یقه هالتر به همراه دامن کمر دار برای مشخص کردن منحنی کمر و ایجاد فرم بدنی ساعت شنی بسیار کمک کننده است. حتی می توانید از تکنیک لایه لایه استفاده کنید و یک ژاکت روی لباس مهمانی میدی خود بپوشید تا جذابیت کلی خود را افزایش دهید.

علاوه بر آن کمربند به ایجاد انحنا در قسمت کمر شما کمک کرده خصوصا زمانی که با دامن و یا شلوار ست شود. و در آخر از کفش پاشنه بلند و یا پاشنه کوتاه اما راحت استفاده کنید تا جذابیت ماندگاری داشته باشید.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.