نکات لباس پوشیدن در فصل پاییز

نکات لباس پوشیدن در فصل پاییز

نکات لباس پوشیدن در فصل پاییز

صدای خش خش برگ های ترد ، قهوه داغ و روزهای سرد نشان دهنده تغییر فصل از تابستان به پاییز است و با تغییر فصل ممکنست متوجه شوید که به دنبال لباس های گرم تر و لوازم دنج تری می باشید. ازین رو این روزها همه به فکر خرید لباس های پاییزی هستند و پس از خرید باید به این فکر کنیم که چگونه لباسها را ست کنیم ؟ کت ترنچ یا ژاکت ؟ پیراهن آستین بلند یا هودی ؟ در واقع این مقاله بهترین لحظه برای توقف و فکر کردن به این موضوع است که با تغییر آب و هوا و سرد شدن آن در فصل پاییز چه بپوشیم ؟

در ادامه به نکات لباس پوشیدن در فصل پاییز می پردازیم :

چگونه در فصل پاییز لباس بپوشیم ؟: آشنایی با استایل پاییزی

زمانی که از تابستان به پاییز می رسیم ، با سرد شدن هوا ، نیاز به گرم ماندن با لباسهای بیشتری داریم اما پس از گذشت تابستان و پوشیدن لباسهای خنک و سبک ، بازگشت به لباس پوشیدن زیاد در پاییز سخت است. همچنین پیدا کردن لباس هایی که در روزهای خنک فصل پاییز بتواند گرممان کند اما در عین حال زمان زیادی می برد تا بتوان لباس ها را ست کرد. بدین منظور باید پالت رنگی کمد لباس خود را با حال و هوای پاییز و رنگهای گرم پاییزی هماهنگ کنید.

طراحی و فروش لباس

 

۱- چند پیراهن آستین بلند تهیه کنید

با سرد شدن هوا باید پیراهن آستین بلند را در انتخاب لباس خود قرار دهید. می توانید آن را در رنگهای سفید ، مشکی ، زغالی و یا خاکستری تهیه کنید که به دلیل خنثی بودن این رنگها ، با هر رنگی در کمد لباس خود بتوانید ست کنید. همچنین چند پیراهن در رنگ های پاییزی نظیر قهوه ای یا متمایل به زرد یا نارنجی نیز در ست کردن لباسهای پاییزی کمک کننده است. برای داشتن استایلی شیک و جذاب پیراهن آستین بلند خود را بر روی یک تی شرت بپوشید.

از سوی دیگر می توانید یک ژاکت کشباف بنفش پشمی را با پیراهن آستین بلند ست کنید بطوریکه قد ژاکت درست بالای کمرتان قرار گیرد تا ظاهری جذاب و مد روز داشته باشد و حتی یک ژاکت کشباف بزرگ هم مناسب است.

مقالات دیگر : 11 ترفند برای لباس پوشیدن افراد قد کوتاه

نکات لباس پوشیدن در فصل پاییز

۲- ژاکت پشمی و یا کت چرمی

ژاکت پشمی را در فصل پاییز به کمد لباستان اضافه کنید چرا که خیلی خوب می تواند علاوه بر گرم کردن شما استایل جذابی به شما بدهد و رنگهای پاستلی نظیر صورتی و یاسی پیشنهاد می شود که در پاییز عالی بنظر می رسند. حتی می توانید یک کت چرمی در رنگهای پاییزی قهوه ای یا قرمز و نارنجی تهیه کنید و با شلوار جین و تی شرت و یا با دامن و کفش پاشنه بلند بپوشید تا خصوصا در شب ظاهری جذاب ایجاد کنید.

نکات لباس پوشیدن در فصل پاییز
 

۳- یقه اسکی

یقه اسکی از دهه 90 میلادی جزو لباس های کلاسیک فصل پاییز است که برای گرم کردن شما در این فصل مناسب است و رنگهای مشکی یا زرشکی یقه اسکی انتخاب خوبی برای ست کردن در فصل پاییز خصوصا با کلاه بیس بال می باشد. جالب است بدانید که در ابتدای قرن 19 قشر کارگر بلوز یقه اسکی را برای گرم کردن خود بطور مداوم می پوشیدند اما در دهه 1940 خیلی استفاده نمی شد. اما پس از چند سال دوباره یقه اسکی ترند شد و آدری هپبورن در فیلم Funny face آن را پوشید تا متفاوت بودن خود را نشان دهد و یقه اسکی را به یکی از مهم ترین لباس در صنعت مد تبدیل کند.

طراحی و فروش لباس

۴- هودی

هودی را در استایل خود در فصل پاییز اضافه کنید تا جذاب و حتی معمولی بنظر برسید و برای بیرون رفتن هودی ساده انتخاب خوبی است که می تواند شما را گرم کند. هودی با شلوار چین ، دامن و ژاکت به همراه کتانی قابل ست کردن است و یا می توانید هودی را بافر یا کت جین آبی ، انواع کت های کوتاه و حتی پالتو هم ست کنید تا استایل شیک و خیره کننده داشته باشید.

نکات لباس پوشیدن در فصل پاییز

۵- شلوار جین تیره

همیشه در کمد لباس خود شلور جین تیره داشته باشید بخصوص در فصل پاییز چرا که شلوار جین تیره به شما ظاهری کلاسیک می دهد و در تضاد با رنگهای پاییزی قرمز ، قهوه ای و نارنجی بسیار عالی می باشد. همچنین شلوار جین تیره را می توانید با یقه اسکی ، بافت نرم با رنگ خنثی ، کت کوتاه کتان و یک کت چرم و یا با ژاکت راحت و چکمه های بلند ست کنید.

نکات لباس پوشیدن در فصل پاییز

6- کتانی ساق کوتاه

با تهیه کتانی ساق کوتاه و ست کردن با شلوارهای بلند می توانید عالی باشید. ازین رو کتانی مشکی و یا سفید با خیلی لباس ها به راحتی هماهنگ می شود. اگر شلوار جین دوست ندارید می توانید شلوار گرمکن با ژاکت جایگزین کنید و کتانی ساق کوتاه را با یک کت ترنچ بزرگ و یا یک هودی استایل خاصی بزنید. در این میان کتانی سفید مناسب ترین گزینه است و اگرچه تمیز کردن آن می تواند مشکل باشد ، لذا در انتخاب جنس آن دقت کنید چرا که کتانی سفید جنس خوب به راحتی تمیز می شود.

مقالات دیگر : رازهای افزایش زیبایی با لباس پوشیدن

طراحی و فروش لباس

7- چکمه بند دار یا چکمه رزمی

چکمه بند دار یا چکمه رزمی به سادگی استایل شما را جذاب می کند و با شلوار جین ، انواع شلوار و دامن ست می شوند. لازم به ذکر است که در صورتی که در برخی روزهای پاییز که هوا گرم است ، قبل از پوشیدن چکمه رزمی هوا را بررسی کنید و در صورتی که هوا خیلی سرد است ، چکمه برفی بپوشید. بدین منظور چکمه های رزمی مشکی و قهوه ای را می توانید با لباس های پاییزی در رنگهای قهوه ای ، نارنجی و زرد و قرمز هماهنگ کنید.

نکات لباس پوشیدن در فصل پاییز

8- روسری بلند

با استفاده از روسری بلند می توانید گرم بمانید و برای این منظور از روسری های تک رنگ پاییزی در رنگهای قرمز ، زرد ، قهوه ی و نارنجی و حتی چهارخانه رنگی جذاب کمک بگیرید تا علاوه بر سر ، گردن شما را نیز گرم نگه دارد. این ترکیب را می توانید به هر نوع تیپ پاییزی کمک کنید.

طراحی و فروش لباس

9- کت ترنچ

کت های بلند ترنچ در استایل پاییزی بسیار مناسب است تا علاوه بر جلوگیری از نفوذ سرما به جذابیت شما اضافه کنید. بدین منظور رنگ های گرم پاییزی نظیر نارنجی ، قهوه ای و خرمایی و حتی نوع چهار خانه رنگی را انتخاب کنید که در هر صورت کت ترنچ با هر لباسی عالی بنظر می رسد. بدین ترتیب می توانید کت ترنچ را با شلوار جین ، لباس کوتاه ، تی شرت و یا رومپر یا سرهمی ست کنید

با فروشگاه ارخالق به روز باشید.

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.