چگونه استایل مینیمال بپوشیم ؟

چگونه استایل مینیمال بپوشیم ؟

چگونه استایل مینیمال بپوشیم ؟

استایل مینیمال مختص کسانی است که به سادگی علاقمندند ، دوست ندارند جلب توجه کنند و می خواهند با اجزاء ساده و حداقل رنگ ها استایل خود را بسازند. در این استایل خطوط صاف و تمیز با رنگهای هارمونی استفاده شده و از تزئینات غیر ضروری لباس خودداری می شود و در عوض بر کیفیت پارچه ، برش های ساده و رنگهای زیبا تمرکز دارد.

استایل مینیمال چیست ؟

استایل مینیمال سبک ساده پوشی و کاهش شلوغی های غیر ضروری لباس است و بر این اساس استوار است که تنها لباسهایی که به آن نیاز دارید و با آن احساس رضایت و خوشحالی دارید در کمد لباس خود داشته باشید. بدین ترتیب استایل مینیمال شما را به عدم پیروی از مد ترغیب می کند تا در فصول مختلف تنها از لباسهایی که به آن احتیاج دارید استفاده کنید تا زندگی شادتر و پایدارتری را تجربه کنید. و در معنای بزرگتر به افراد کمک می کند تا از صنعت مصرف گرایی که در حال حاضر بازار جهان را تسخیر کرده دوری کنند.

مقالات دیگر : استایل رسمی

چگونه بر استایل مینیمال مسلط شویم ؟

  1. شلوار جین راسته : شلوار جین راسته یکی از ترند های چند سال اخیر است که با همه لباس ها به راحتی ست می شود پس وجود آن در هر کمد لباس استایل مینیمال لازم است. بطور کل ست جین در استایل مینیمال بسیار زیبا و خیره کننده می باشد.
  2. پیراهن سفید : پیراهن سفید جزو آن دسته از لباس هایی است که به کار تمامی آیتم ها می آید و محال ممکن است در کنار دیگر لباس ها زیبا نشود. خصوصا پیراهن سفید در کنار دامن جین در استایل مینیمال زیبا بنظر می رسد.
  3. کت بلیزر : یک لباس مناسب مخصوصا برای افراد قد کوتاه است چرا که در کنار سادگی کمک به کشیده تر نشان دادن قدتان خواهد شد. همچنین کت بلیزر در کنار دامن ساتن بسیار جذاب و چشمگیر می شود.
  4. لباس اسلیپ : یکی از لباس های نمادین دهه 90 میلادی است که امروزه فراموش شده و جای آن در اکثر کمد ها خالی است و از این لباس ها معمولا برای مهمانی های خاص استفاده می شود.
  5. ژاکت : ژاکتها می توانند یک ظاهر جذاب به استایل مینیمال تان بدهند که جدای از جذابیت حس راحتی را به شما القا می کنند.
  6. تی شرت ساده :  تی شرت های ساده خصوصا در رنگ های خنثی از واجبات هر کمد لباس استایل مینیمال است که باید حداقل از چند رنگ آن خصوصا سفید و مشکی در کمد لباس خود داشته باشید تا به راحتی آن را با شلوار جین خود ست کنید و بیرون بروید چه برای قرار دوستانه چه برای رفتن به فروشگاه و چه برای رفتن به کافه.
  7. دامن میدی : دامن میدی جزو آیتم هایی است که برای ایجاد یک استایل چند لایه کاملا مناسب است و در کنار شیک بودن به متناسب نشان دادن اندامتان کمک می کند.
  8. سر همی : سر همی یک لباس راحت است که برای ست کردن آنها به چیزی نیاز نخواهید داشت و فقط لازم است یک کفش مناسب انتخاب کنید تا حسابی بدرخشید.
  9. کت و شلوار مناسب : در استایل مینیمال یک دست کت و شلوار مناسب چه در روز چه در شب و در هر زمانی شما را با یک جفت کفش پاشنه بلند زیبا و درجه یک می سازد.
  10. کیف سبدی و صندل طنابی : در استایل مینیمال می توانید از کیف سبدی و صندل طنابی استفاده کنید تا متفاوت بنظر برسید.
  11. ترنچ کت : ترنچ کت نوعی کت نازک است که می توانید از آن با قد کوتاه یا بلند استفاده کنید و بهتر است که در فصول پاییز و یا اوایل بهار آن را مورد استفاده قرار دهید.
  12. ترکیب رنگ های سیاه و سفید : ترکیب رنگ های سیاه سفید یک ترکیب برنده در استایل مینیمال به حساب می آید که به خوبی با هم جفت می شوند.
  13. پالت رنگی محدود : پالت رنگی استایل مینیمال شما بهتر است از رنگهای خنثی گرم و خاکی یا تک رنگ واضح انتخاب شده باشد که پایه و اساس این استایل بشمار می رود. 
  14. آرایش موی طبیعی و ساده : ساده بودن موها و استفاده از آرایش ساده و کم رنگ می تواند زیبایی ظاهریتان را افزایش دهد و شما را شیک تر جلوه دهد. 
  15. اکسسوری های ساده و ظریف : استفاده از اکسسوری های ساده و ظریف ، کیف های ساده و لوازم جانبی های با کیفیت در کنار یک کمربند شیک می تواند استایل مینیمال شما را به زیبایی تمام تکمیل کند.
  16. کفش های فرم دار  : کفش های عجیب و غریب مثل کفش های مربعی می توانند استایل شما را متمایز کنند.

مقالات دیگر : استایل کلاسیک

بایدها و نبایدهای استایل مینیمال

  1. در استایل مینیمال بهتر است از لباس های چاپ دار صرف نظر کنید و یا استفاده از آنها را به حداقل برسانید.
  2. استفاده زیاد از اکسسوری ها را فراموش کنید چرا که اصالت یک استایل ساده را تضعیف می کند.
  3. از آیتم هایی استفاده کنید که به دور از مد روز هستند تا بتوانید به راحتی از آنها در سالهای آتی استفاده نمایید.
  4. از رنگ ها به درستی استفاده کنید و اجازه دهید رنگ های خنثی در نهایت قهرمان استایل مینیمال تان باشند.

چرا استایل مینیمال را انتخاب کنیم ؟

  1. صرفه جویی در زمان : داشتن کمد ساده با حداقل لباس ها باعث می شود که وقت زیادی برای انتخاب لباس در تعداد زیادی لباس صرف نکنید.
  2. صرفه جویی در هزینه : با استایل مینیمال و خرید کمتر لباس می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و همواره به دنبال خرید لباس نباشید.
  3. افزایش اعتماد بنفس : اگر دوست دارید که همیشه در بهترین حالت خود باشید و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید می توانید از استایل مینیمال استفاده کنید چرا که مجبور نیستید که همواره با مد پیش بروید.
  4. ترویج پایداری : استایل مینیمال از جمله سبکهای دوستدار کره زمین و حفظ محیط زیست است به دلیل اینکه خرید لباس های کمتر یعنی تولید زباله کمتر در آینده و این به منزله ترویج آینده پایدار است.
  5. فضای بیشتر در منزل :  لباس های کمتر در کمد لباس استایل مینیمال باعث می شود که فضای بیشتری در منزل داشته باشید و همه چیز مرتب باشد و فضا برای لوازم ضروری دیگر زندگی شما باز باشد.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.