10 مدل لباس زمستانی

10 مدل لباس زمستانی

10 مدل لباس زمستانی

مدل لباس زمستانی را چگونه توصیف می کنید ؟ کت یا ژاکت ، چکمه های بلند ، پالتو زمستانی کوتاه ، یقه اسکی ، بافت گشاد و کلاه و ... از انواع لباس هایی است که می توانید در زمستان امسال بپوشید. با توجه به اینکه با ورود به زمستان ، فصل سرد سال ، دمای هوا در حال کاهش است ، در این مطلب به ایده هایی برای استایل خیابانی لباسهای زمستانی گرم و دنج می پردازیم.

زمستان امسال چی بپوشیم ؟ معرفی ده مدل لباس زمستانی

1- می توانید برای زمستان امسال ژاکت جیر زیپ دار زرشکی را با دامن نایلونی قهوه ای روشن ست کنید که حال و هوای ورزشی و در عین حال حس و حال فوق مدرن دارد چرا که ترکیب غیر منتظره ای می سازد. برای تکمیل استایل خود از بوت قهوه ای روشن بلند و یک عینک آفتابی البته در روزهای آفتابی و سرد زمستان کمک بگیرید.

ده مدل لباس زمستانی

2- از تکنیک لایه لایه استفاده کنید. برای این منظور از یک شومیز چهارخانه با رنگهای پاییزی شامل نارنجی در ترکیب با رنگ یاسی و بر روی آن کت و شلوار دمپا گشاد به رنگ سبز زیتونی بپوشید. در لایه بعدی هم از پالتوی کرم روشن استفاده کنید و در کنار آن می توانید استایل خیابانی خود را در زمستان امسال با عینک آفتابی ، کیف دوشی بزرگ و کفش موکاسین یا اسپرت تکمیل کنید.

ده مدل لباس زمستانی

3- از دیگر مدل لباس های زمستان امسال کت چهارخانه زرد و مشکی به همراه شلوار مشکی چرم و یک بوت چلسی را پیشنهاد می دهیم تا علاوه بر ظاهری به روز در طول فصل زمستان احساس راحتی و گرما داشته باشید. در نهایت از کیف دوشی کوچک استفاده کنید.

ده مدل لباس زمستانی

مقالات دیگر : راهکارهای استایل با لباس مشکی

4- ترکیب شلوار جین و کفش کتانی در تمام طول سال احساس راحتی خاصی به انسان می دهد که برای این منظور می توانید در زمستان امسال با شلوار جین روشن راسته گشاد ، کتانی رنگ سرمه ای یا سفید و شومیز سفید بپوشید و در نهایت از یک کت بلند پشمی سفید برای تکمیل استایل زمستانی خود بر روی آن استفاده کنید تا نظیر برف سفید زمستان ، بی نظیر و زیبا شوید و البته در آن احساس راحتی و گرما هم داشته باشید.

ده مدل لباس زمستانی

5- از دیگر مدل لباس زمستانی ، استایل کت چرمی مشکی ، شلوار مشکی و کفش پاشنه بلند است که از مدلهایی برای داشتن بهترین لحظات در فضای بیرون بعنوان استایل خیابانی بکار می رود و اوج زیبایی را بروز می دهد. برای تکمیل استایل از بلوز یقه اسکی مشکی استفاده کنید که این استایل برای افرادی که رنگ مشکی مورد علاقه شان است کاربردی است.

ده مدل لباس زمستانی

6- ترکیب بافت صورتی و شلوار دریپر ارغوانی از رنگهای جسورانه و قوی است که به رنگهای تیره زمستان امسال حس انرژی و زندگی می بخشد و در کنار این استایل می توانید از کیف دستی کوچک و کفش پاشنه بلند هم استفاده کنید.

ده مدل لباس زمستانی

7- یکی از بهترین مدل لباس های زمستان امسال می توان به لباس جین بلند آبی تیره یا ذغالی ، بوت مشکی پاشنه بلند جیر و کیف دوشی بزرگ اشاره کرد که استایل خیره کننده ای ایجاد می کند. جالب توجه است که جین حس به روز بودن همیشگی با خود به همراه دارد و بوت مشکی بلند جیر هم ظاهری کلاسیک را به نمایش می گذارد و ترکیب این دو با هم چرخش پست مدرن بر روی اشکال کلاسیک را نتیجه می دهد.

ده مدل لباس زمستانی

مقالات دیگر : چه رنگ لباسی مناسب پوست گندمی است ؟

8- مدل زمستانی دیگر بافتنی تک رنگ شامل مانتو و دامن میدی است که ظاهری عالی به استایل خیابانی شما در زمستان امسال می دهد و حتی می توانید در خانه هم از این ترکیب کمک بگیرید. همچنین بوت تدی قهوه ای روشن می تواند تکمیل کننده این استایل باشد.

ده مدل لباس زمستانی

9- مدل لباس زمستانی دیگر شامل بافت گشاد یقه اسکی روشن به همراه دامن مینی رنگارنگ از جنس پشمی بپوشید و با جوراب شلواری و بوت بلند مشکی ست کنید تا در ماه های سرد سال به راحتی گرم و زیبا باشید.

ده مدل لباس زمستانی

10- از دیگر مدل لباس های زمستانی دیگر می توان به پالتوی سبز بلند ، شلوار جین آبی راسته و یقه اسکی مشکی به همراه یک نیم بوت اشاره کرد که ظاهری شیک و استایل جذابی به شما می بخشد.

ده مدل لباس زمستانی

البته شما می توانید استایل منحصر به فرد و مخصوص خود را داشته باشد و برای این منظور می توانید از طراح لباس کمک بگیرید. برای طراحی اختصاصی لباس زمستانی بر روی اینجا کلیک کنید.

لباس های زمستانی از چه جنسی است ؟

لباس های زمستانی عموما باید از جنس پارچه های گرم و سنگین نظیر پشم استفاده کرد که از بهترین نوع پارچه های برای این فصل است. از سوی دیگر پارچه های پنبه ای ، بافتنی و بافت های آماده ، پارچه های بارانی و ضد آب ، پارچه خز ، پارچه های چرمی ، پارچه جین یا دنیم و نیز کشمیری از دیگر مواردیست که در لباس های زمستانی درموارد مختلف بسته به نوع لباس دوخته می شود. معمولا برای دوخت بلوز از پارچه کشمیری و پنبه ای ، برای بلوز یا لباس بلند از بافتنی ، برای کت چرم از پارچه چرمی ، برای کت جین کوتاه یا بلند و نیز شلوار جین از پارچه دنیم یا جین و ... استفاده می شود.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.